Suosikkisi Iholla-sarjassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyymitär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anonyymitär

Vieras
Ja kenestä taas pidät vähiten? Perustelut?

Itse tykkään eniten Piasta, eniten saman tyylinen kuin minä, tulisin varmasti hänen kanssaan toimeen. Aito on ensimmäinen sana joka tulee mieleen. Ja juuri hyvällä tavalla nuorekas, ei mikään nuoruuteensa jämähtänyt, vanhenemista pelkäävä nelikymppinen. Sellainen haluan itsekin olla.

Mariasta pidän myös paljon, todella lämmin ihminen, tosin vähän enemmän saisi pitää puoliaan. Hänen puhetapansa ärsytti aluksi, mutta siihen olen jo tottunut.

Heli on myös Ok, aito tyyppi, ja samaistun häneen monessa asiassa. Blondimainen, mutta minusta positiivisella tavalla. =)

Sini on myös symppis, Saara saa sympatiani myös, ja uskon että vielä toteuttaa haaveensa elämästä jossain vähän eläväisemmässä paikassa.

Esin on ainut josta en pidä ollenkaan, vaikuttaa todella yksinkertaiselta ihmiseltä, melkeinpä bimbolta, hänen kanssaan en osaisi kyllä puhua sanaakaan. Sekin, kun kyseli eksiltään mikä on mennyt vikaan, moni sanoi että hänellä on muita, ja totesi jollekin sanoneensa että menee toisen miehen luo yöksi, mutta silti hänellä ei mielestään ole suhteiden aikana ollut muita miehiä. Voi hyvää päivää!! :headwall:

Aivan ihana sarja kyllä, ei tulisi mieleenkään jättää yhtään osaa katsomatta.

mä tykkään siitä reino nordinin vaimosta,koska on lämmin ja suloinen-ihminen johon voisin hyvin tutustua,sitten on se laulaja-heli,joka on jotenkin tosi söpö ja ihana,hauska-myöskin ihminen johon voisin hyvin tutustua. ne kaksi vanhempaa naista,se joka haluais muuttaa sinne jonnekin ulkomaille,ja se blondi vanhempi nainen,on kans ihan mukavanolosia. sit taas se teini,ja se toinen joka valitteli sinkkuuttaan yhessä jaksossa ja nykyään on kai ainakin ihastunut,niistä kahesta en tykkää.jäiköhän joku pois laskuista...

Pia on oikea hapannaama, jolla selvä ikäkriisi. Ryppyinenkin kuin mikä ja esittää ikinuorta. Heli on ok, Saara outo masentunut kotiäiti, jonka kannattaisi palata jo työelämään. Maria on symppis vaikka vaikuttaa vähän liian kiltiltä ihmiseltä, mutta tulisin hänen kanssaan varmasti hyvin toimeen. Sini vielä nuori, mutta vaikuttaa kivalta tytöltä. Esin hiukan outo, en jaksaisi hänen juttujaan.

Ainoat jotka jaksaa kiinnostaa on Maria ja Sini.

Vaikka tuo Sini on tuollainen perus ärsyttävä teini.

Muut siinä on jotenkin tosi turhia. Ei jaksa kiinnostaa yhtään :o Siksi olen alkanut katsomaan katsomosta näitä jaksoja ja katson vain ne kohdat jossa on Maria ja tämä Sini johon minulla on viha-rakkaus suhde :D

Pia on minustakin aika "hirveä, jotenkin teeskentelijä, hieman katkeran oloinen. Heli on vähän höpsö, enemmän huonolla kun hyvällä tavalla. Ja mua häiritsee että oli just myös arvostele mun illallinen tosi-tv sarjassa...
Esin on vähän lapsellinen, vaikkei tuon ikäisen minusta pitäisi. Sini taas on ikänsä mukaisesti hieman lapsellinen. Saara taitaa todella olla hieman masentunut ja se kirjaprojekti kuulostaa oudolta tuossa tilanteessa. (myöskin sen aviomies on outo)
Mariasta tykkään:) Viimejaksossa kun oli synnytys, meni oikein kylmät väreet siitä tunnelmasta.
Reinosta en pidä.

[QUOTE="noh";25988718]Pia on oikea hapannaama, jolla selvä ikäkriisi. Ryppyinenkin kuin mikä ja esittää ikinuorta. Heli on ok, Saara outo masentunut kotiäiti, jonka kannattaisi palata jo työelämään. Maria on symppis vaikka vaikuttaa vähän liian kiltiltä ihmiseltä, mutta tulisin hänen kanssaan varmasti hyvin toimeen. Sini vielä nuori, mutta vaikuttaa kivalta tytöltä. Esin hiukan outo, en jaksaisi hänen juttujaan.[/QUOTE]

Oho, minusta kun taas Pia omaa aika rempseän ja rennon luonteen ja on huumorintajuinen, ja nuorekas eikä yritä esittää ikinuorta, ja minusta on aika vähän ryppyjä ikäisekseen. Mutta, makuasioista ei voi kiistellä. =)

Esinin juttuja en kyllä jaksaisi minäkään viittä minuuttia kauempaa.

Yhteistyössä