Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:No minä nyt alkuun kokeilen saanko mitään tuloksia aikaan kotona. Tein jo listan johon merkkaan joka päivältä montako minuuttia olen saanut pidettyä yhteen putkeen tuota kuulaa sisällä, tänään sain jo 5g painolla 10 minuuttiaEhkä se tästä kun alkaa joka päivä harjoittelemaan, jos en saa kotona tuloksia niin lääkäriinhän se on hakeuduttava!
Alkuperäinen kirjoittaja LTS:Onko kenelläkään kokemuksia noista "halpis" jumppakuulista, mitä saa norm. postimyynneistä? Ajavatko saman asian kun esim. smartballsit?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hei, entäs sitten, niitä ihan pieniä kuulia...
kokemuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Chardonna:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hei, entäs sitten, niitä ihan pieniä kuulia...
kokemuksia?
On ihan kivat kapistukset ja omistan 4 kpl. Käytössä tilanteesta riippuen se 4 tai vain jos pidän kauempaa B) niin sitten 3.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Chardonna:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hei, entäs sitten, niitä ihan pieniä kuulia...
kokemuksia?
On ihan kivat kapistukset ja omistan 4 kpl. Käytössä tilanteesta riippuen se 4 tai vain jos pidän kauempaa B) niin sitten 3.
Niissä on kiinteä sisus, eivät siis pidä hassua "rohinaa" kun liikkuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Biib ja vielä kysymys, että eikö muilla sitten tule seksihaluja kesken päivän, kun ne toiset kuulat helisee siellä sisällä?
Kyllä mulla ainakin alkaa tekeen mieli..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos smartballseja käyttää jumpassa, niin kuuleeko muut sen "kolinan"?