Suullani ylistän Jeesustani,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihme että löytyy vielä näin tietämättömiä ihmisiä 2000 luvulla :D ihminen on evoluution tulos ja elämän tarkoitus on lisääntyminen! kuolemaa pelkäätte vaan kun jumalaa rukoilette :P www.eroakirkosta.fi

On se kummaa ettei Jeesusta sais kiittää&ylistää, mut esim. jotain popparia sais varmaan hehkuttaa vaikka miten.
Itsekin uskon Jeesukseen, vaikkei nyt itsellä ole "halleluja" fiilis aina päällä, niin se jolla on ja haluaa ylistää Herraa, niin upea juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti3x:
löydätte totuuden kun avaatte sydämmenne.rukoillaan kaikki tänä iltana ja annetaan herran tulla luoksemme:)

Niin se joko tulee tai sitten ei. Ja jos tulee niin se voi olla myös valheellinen ja ulkokultainen.
...
Kaikki ei ole niin mustavalkoista kuin helluntailaiset sen luulisi olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja hahha:
ihme että löytyy vielä näin tietämättömiä ihmisiä 2000 luvulla :D ihminen on evoluution tulos ja elämän tarkoitus on lisääntyminen! kuolemaa pelkäätte vaan kun jumalaa rukoilette :P www.eroakirkosta.fi

Olet tehnyt tieteestä itsellesi uskonnon. Tiedettä ja uskontoa ei voi verrata..Evoluutiostakin on jo alettu vähemmän puhumaan, moni tutkija kun ymmärtää, että sitä ei voi todistaa.

Niin, voi sitä kirkosta erota, mutta vähän erin perustein...kirkko, kun tahtoo kaikki paheet jo hyväksyä.

Alkuperäinen kirjoittaja sinä:
Hieno päivä sinulle joka laulelet Jeesuksesta, laula edelleenkin niinhän muutkin laulavat kuka mitäkin.
Kyllä tänne palstalle sopii uskon jututkin, sopiihan tänne kaikkea muutakin.
Ei näitä todellakaan tarte lukea jos ei kiinnosta! Mutta jos luet niin nähtävästi olet myös jonkinverran asiasta kiinostunut.?? Itse olen ollut uskossa Jeesukseen jo n. 40 vuotta enkä päivääkään vaihtaisi pois. On hienoa elää joka päivä tietoisena elämän päämäärästä. Mietin joskus niitä joilla ei ole päämäärää tai eivät rohkene ajatella missä viettää iäisyytensä, tulee se raja kumminkin vastaan ennemmin tai myöhemmin. Enemmän vaan tänne ja muualle siitä mitä sydämmellä on niinhän kaikki tekevät. Ja kun on ilo niin kirjoita reilusti vain. Teille jotka kohdistatte sananne Jeesukseen pyytäisin pientä miettimistä missä muodossa asianne ilmaisette. saa sanoa Jeesus ei tarvitse meidän puolusteluja Hän on Kuningastenkin Kuningas . Lämpimin terkuin kesän lämöstä

Mikä se päämäärä on??
Ja millaista on elää ilman että tietää missä on iäisyys.. No ihan mukavaahan tää on, menen multiin ja täts it, ei paljo haittaa.. Mielummin uskon realistisesti että KUOLEN kun johonkin mitä joku on uskotellut sinisilmäisille että pääset paratiisiin kun kuolet, no niin, ranteet auki vaan ennen jos siellä o niin kivaa, pääsee aikasemmin :)

Ja itse en kyllä ole pätkääkään kiinnostunut, tulin vaan katsomaan kun oli niin pitkäksi paisunut ketju. Lähinnä tunnen sääliä uskovaisia kohtaan kun ei ole rohkeutta elää tätä elämää ilman että tarvii tukea joltain mielikuvitus "ruuhkatukalta".

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen!:
Hengen miekka on minulla kädessäni,
ei helvetin portitkaan estää mua voi,
sillä taistelu on Jeesuksen!!!

Halleluja, ylistys yksin Herralle Jeesukselle!

Kiitos Jeesus siitä, että saan tänään seurata Sinua ja olla onnellinen. Sinä yksin olet Ylistyksen arvoinen!

täälä kans yksi hihhuli joka tykkää tosta laulusta :wave: :D

Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:
modet vois huoletta poistaa tällaiset aloitukset, ennen kuin niihin juuri kukaan ennättäis edes vastata

Miksi? Puhutaanhan tällä kaikesta muustakin, miksei sitten uskosta? Annettaan kaikille mahdollisuus täällö jutella ikään, kokoon, väriin, uskontoon jne katsomatta!!

Vai pitäisi moden poistaa tälläinen aloitus, uskomatonta tekopyhyyttä! Täällä saa selvänäkijät ennustaa ihmisille harvase päivä ja ihmiset haukkuvat toisiaan silmittömästi, mutta jos joku puhuu uskostaan sitä ei suvaita. Ja kuitenkin palstalla suurin osa kuuluu kirkkoon, miettii palstalla ristiäisten ja kastetilaisuuksien järjestämistä yms. kristinuskoon kuuluvaa. Eikö se juuri ole ulkokultaisuutta että halutaan toteuttaa kristinuskon rituaaleja, mutta vastustetaan jos joku oikeasti uskoo itse sanomaan ja sen keskeiseen hahmoon Jeesukseen!

tää usko on sellanen kuuma pottu monelle.mistä tahansa muusta voi kirjoitella,miesten peniksen pituuksista,bb-talon naimapuuhista,ennustajista ja bilettämään lähdöstä.mutta kun joku sivuaa tätä aihetta niin jo tulee haloo.Siitä voi siis päätellä että tämä aihe koskettaa ihmisten sydämiä jollaki tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
tää usko on sellanen kuuma pottu monelle.mistä tahansa muusta voi kirjoitella,miesten peniksen pituuksista,bb-talon naimapuuhista,ennustajista ja bilettämään lähdöstä.mutta kun joku sivuaa tätä aihetta niin jo tulee haloo.Siitä voi siis päätellä että tämä aihe koskettaa ihmisten sydämiä jollaki tasolla.

Ainakin minulle usko on niin hek.koht. asia että ei tulisi mieleenkään julistaa sitä jossain 2+;lla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Vai pitäisi moden poistaa tälläinen aloitus, uskomatonta tekopyhyyttä! Täällä saa selvänäkijät ennustaa ihmisille harvase päivä ja ihmiset haukkuvat toisiaan silmittömästi, mutta jos joku puhuu uskostaan sitä ei suvaita. Ja kuitenkin palstalla suurin osa kuuluu kirkkoon, miettii palstalla ristiäisten ja kastetilaisuuksien järjestämistä yms. kristinuskoon kuuluvaa. Eikö se juuri ole ulkokultaisuutta että halutaan toteuttaa kristinuskon rituaaleja, mutta vastustetaan jos joku oikeasti uskoo itse sanomaan ja sen keskeiseen hahmoon Jeesukseen!

No niin =) ei tätä ole kukaan poistamassa. Ihan yhtä vapaasti täällä pitää saada uskostaan kirjoittaa, kuin joku vaikkapa juomisestaan, tai työstään, tai ihan mistä vaan. Ne jotka eivät tällaisiin ketjuihin pysty/kykene mitään kohteliaampaa kirjoittamaan, pysykää poissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:

Ainakin minulle usko on niin hek.koht. asia että ei tulisi mieleenkään julistaa sitä jossain 2+;lla.

juu ei mullakaa oo yleensä tapana aloitella täälä tälläsiä viestejä,teen sen netmissionin sivuilla :D mutta tällä kertaa oli ihan pakko vastata tähän viestiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:

Eikös se jesse antanut jonkun lähetyskäskyn (vaimikäseoli) että uskoaan pitää levittää ja julistaa kaikille?

Ihmeellistä kommenttia taas tässäkin ketjussa.
Uskovaisten ja ei-uskovaisten vastakkain asettelua.. Mun mielestä on törkeää huudella kaikkia "aivopesty oot"-juttuja uskovaisille, mutta mä kiehun myös joka kerta kun uskovaiset jotenkin ylimielisesti ovat sitä mieltä että vain heidän valinnat elää ja ajatella on ne oikeat, että ilman Jumalaan uskomista ihminen ei ole mitään.

Millä oikeudella täällä toisia tuomitsee?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja ateisti:
Montako kertaa oot nähny Jeesuksen? Enkä nyt tarkoita Madonna poikaystävää!

Niin, tai onko kukaan koskaan oikeasti nähnyt että joku ruuhkatukka dallaa veden päällä?

Hei, eiks sillä yhellä ns taikurilla oo ruuhkatukka...mikäs se nyt oli....

:whistle:

Chris Angel. Ja dallas se veden päällä telkkarissa...lasketaanko se mukaan? :D

Kiitos Jeesus siitä, että saan tänään seurata Sinua ja olla onnellinen. Sinä yksin olet Ylistyksen arvoinen!

AAMEN!!

Alkuperäinen kirjoittaja äijä:

AAMEN!!

Tupla Aamen! :-)