Kävin eilen äippäpolilla kokoarviossa ja sitten mulle tuli yllätyksenä, että tehdään synnytystapa-arviokin.
Ja koska mulla on kaksiosainen kohtu niin kaksi lääkäriä oli sitä mieltä, että sektiolla otetaan vauva maailmaan.
Kysyttiin kyllä multa, että haluanko ensiksi yrittää alakautta.
Mua ei haittaa tuo sektio. Joten ens torstaina mennään sitten saamaan vauva!
Kokoarvio oli eilen rv 37+0 2800gr.
Auki olin yhden sentin ja jos nyt synnytys käynnistyy itestään ennen leikkauspäivää niin sitten leikataan aiemmin.
Toivotaan nyt että pysyy vielä sitten viikon mahassa.
Parit napakat supistukset tuli kyllä eilen, mutta tais johtuu jännityksest ja sisätutkimuksest.
Mies ilmotti töihin, että keskiviikon jälkeen on ainaki 2 viikkoo kotona, pojalle on nyt sit voitu näyttää sekä kalenterist että sormilla montako yötä enneku vauva syntyy. =)
Äitii jännittää!
Ei meinannu eilen uni tulla, kun asia pyöri mieles...
Jännää tietää jo syntymäpäivä...
Ketkäs muut menneet suunniteltuun sektioon? Kokemuksia?
Tuo meidän poika synty hätäsektiolla, toivuin siitä nopeesti.
Nyt tietty eriasia, oon hereillä, mies vierellä ja tiedän että leikataan, ei tule yllätyksenä kuten pojan kanssa.
Miltä se tuntuu? Se leikkaus? Kertokaa kokemuksianne! =)
Ja koska mulla on kaksiosainen kohtu niin kaksi lääkäriä oli sitä mieltä, että sektiolla otetaan vauva maailmaan.
Kysyttiin kyllä multa, että haluanko ensiksi yrittää alakautta.
Mua ei haittaa tuo sektio. Joten ens torstaina mennään sitten saamaan vauva!
Kokoarvio oli eilen rv 37+0 2800gr.
Auki olin yhden sentin ja jos nyt synnytys käynnistyy itestään ennen leikkauspäivää niin sitten leikataan aiemmin.
Toivotaan nyt että pysyy vielä sitten viikon mahassa.
Parit napakat supistukset tuli kyllä eilen, mutta tais johtuu jännityksest ja sisätutkimuksest.
Mies ilmotti töihin, että keskiviikon jälkeen on ainaki 2 viikkoo kotona, pojalle on nyt sit voitu näyttää sekä kalenterist että sormilla montako yötä enneku vauva syntyy. =)
Äitii jännittää!
Jännää tietää jo syntymäpäivä...
Ketkäs muut menneet suunniteltuun sektioon? Kokemuksia?
Tuo meidän poika synty hätäsektiolla, toivuin siitä nopeesti.
Nyt tietty eriasia, oon hereillä, mies vierellä ja tiedän että leikataan, ei tule yllätyksenä kuten pojan kanssa.
Miltä se tuntuu? Se leikkaus? Kertokaa kokemuksianne! =)