Mulle tehtiin suunniteltu sektio perätilan takia ja myöskin siitä syystä etten saa alatiesynnytys lupaa, ahdas lantio.
Olihan se hassu tunne se leikkaus ja siihen ne kaikki valmistelut

Eka käytiin kurkkaa ultrassa että missä asennossa siellä pötkötellään, sit vaihdettiin vaatteet odotushuoneessa ja sit tulikin hoitaja laittamaan katetrin, tuntu aika hassulta, mutta ei sattunut ainakaan mua ollenkaan. Jäi vain hieman ällö olo kun tunti sen puudutusgeelin tuolla alapäässä.. Sit laitettiin joku nesteytystippa ja paperit kuntoon ja sit kun sali vapautui niin lähdettiin kärräämään meikäläistä saliin

Mies lähti kätilön mukaan ja minut valmisteltiin leikkaussalissa. Sain spinaalipuudutuksen, se ei sattunut, ainoastaan hassu tunne kun se puudutus piikki osui. Sit rupes tuntumaan että perse leviää ja jalat on hirmu isot, elikkäs puudutus vaikutti. Nauroin kätilöille ja lääkäreille että tipunko mä tästä pöydältä kun tuntuu että oon kauhean iso enkä tunne alakroppaa ollenkaan

No, sit tulikin jo mies siihen pitää kädestä kiinni, sit se leikkaus alkoi. Tuntui sellasta heilutusta ja vatkausta, ehkä jopa siltä kuin joku olisi vetänyt jaloista, mun mielestä se tuntu ihan kivalta

Kauheaa ähkinää ja puhkinaa sen verhon takaa kuului mikä oli siinä edessä, oli aika hankala pään ulostulo tytöllä... No, sit kuului kohta jo pieni rääkäsy ja sanottiin että tyttö tuli, vauva vilahti silmissä ja mulla tipu verenpaineet alas.. Sit tuli hassu tunne hartioihin ja niskoihin, sellanen ihan helvetin hirveä paineen tunne, tästä sanoin anestesia lääkärille ja sain jotain ainetta tippaan joka auttoi. Sit kävin kakomaan ilmaa, oksetti.. Mulle laitettiin oksitosiini tippa, ei lähtenyt kohtu kunnolla supistuu ja sit laitettiin vielä joku muukin tippa koska verenpaineet romahteli jatkuvasti.. Sain happiviikset ja happea tuli tuutin täydeltä niin että nenänsieraimet lepatti

Kauhean pitkältä tuntui aika ennenkun pääsin heräämöön ja sielä vasta aika menikin hiiiitaaastii... Lääkärit, kätilöt ja hoitajat kävivät vähän väliä rutistelemassa ja puristelemassa mahaa kun se kohtu ei lähtenyt supistumaan kunnolla :/ Olin heräämössä yli 5 tuntia, vaikka normaalisti siellä taidetaan olla n. 2 tuntia.. Sain kipulääkettä, nukuin ja kärsin hirveistä jälkisupistuksista, joita vauhditettiin vielä sillä tipalla :/ No, sitten kun osastolle pääsin ja sit seuraavana päivänä ylös ja suihkuun niin olo oli jo sata kertaa parempi

Kävely oli hankalaa mutta kokoajan vaan sekin sujui paremmin ja paremmin.. Nyt loppu ajatus.. mitähän vielä haluisit tietää