M
mimimiina
Vieras
Meillä kävi tällainen tapaus. Olin viikon työmatkalla. Sisko kertoi käyneensä meillä perjantai-iltana ja häntä oli suuresti säälittänyt kun mies oli ollut tuskissaan ja sillä oli jöpöttänyt poksyissä silmin nähden. Oli sitten siskoni tehnyt tuon asian. En tiedä olisinko vihainen vai kiitollinen. Mies oli asiasta onnellinen ja sisko pitää tapahtunutta palveluksena.