Suuttuisitko jos siskosi kertoisi ottaneensa mieheltäsi poskeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimimiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimimiina

Vieras
Meillä kävi tällainen tapaus. Olin viikon työmatkalla. Sisko kertoi käyneensä meillä perjantai-iltana ja häntä oli suuresti säälittänyt kun mies oli ollut tuskissaan ja sillä oli jöpöttänyt poksyissä silmin nähden. Oli sitten siskoni tehnyt tuon asian. En tiedä olisinko vihainen vai kiitollinen. Mies oli asiasta onnellinen ja sisko pitää tapahtunutta palveluksena.
 
no totta helvetissä suuttuisin! sais selkäänsä molemmat idiootit.
onneks sellaista nyt ei kumminkaan satu. luottamus on kova sekä meidän avioliitossa sekä mun ja siskon sisaruus suhteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Känsäkäsi:
Sisko toimi esimerkillisesti.

Mitä, eikö teille kaikille tämä käytäntö ole päivän selvää? Kait nyt jokaisen systerin nyt tuon verran pitäisi ymmärtää, siis että ojentaa nyt vähintään auttavan kätensä jos ei sitten suutaan. Näin meillä on aina tehty, ihan ilman turhia kiittelemisiäkin. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja veeruska:
Alkuperäinen kirjoittaja Känsäkäsi:
Sisko toimi esimerkillisesti.

Mitä, eikö teille kaikille tämä käytäntö ole päivän selvää? Kait nyt jokaisen systerin nyt tuon verran pitäisi ymmärtää, siis että ojentaa nyt vähintään auttavan kätensä jos ei sitten suutaan. Näin meillä on aina tehty, ihan ilman turhia kiittelemisiäkin. :whistle:

Toki, mutta kyllä mä näkisin tuon myös vaimon äidinkin velvollisuudeksi.

=) =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Känsäkäsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Onneks ei ole siskoa....joten ei tuollaista tapahtuisi.

Onhan sinulla kait äiti vielä, eikös sekin voisi helpottaa miehesi tukalaa tuskaa, tuollaisessa kriisitilanteessa???

On pikkasen pitkä matka Iman tulla tänne sen takia :D ja ei ole veljeäkään.
 

Similar threads

Yhteistyössä