Suuttuisitteko tästä?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitsi

Vieras
Mies jatkuvasti on väsynyt iltaisin. Eilen meni jo 23 nukkumaan vaikka meillä teinit oli yökylässä. Minä odotin kovasti yhteistä iltaa mutta mies ei jaksanut. Aamulla 9 heräsi pääkipuisena ja koko päivän on ollut omissa oloissaan.

Tätä tämä on jatkuvasti, miehen mielestä tämä on jotain "vitsiä", että kohta 40v ja ei vaan jaksa, mutta oikeasti mä olen jo valmis kohta heivaamaan sen pihalle!

Äidä oli alkuviikon työmatkalla ja mun tekisi mieli lähteä radalle, koska illan kuitenkin vaan nukkuu, menenkö vai jäänkö kotiin "kärvistelemään"? Ottaa NIIN päästä!

Kannattaisiko miettiä onko jotakin vialla ennen kuin eroa on ottamassa? Ja miten niin nukkumaan JO 23.00??? Mun mielestä se on aika myöhäinen nukkumaanmenoaika.

Jos se on alkuviikon ollu työmatkalla, niin eipä ihme, että on väsy. Myö ollaan miehen kanssa ihan normitöissä ja illat menee lapsen ja koirien kanssa ja viikonloppu kun koittaa, niin iltaisin syyään jotain herkkuja ja kappas vaan..kello kun on 23, ni jopa molemmat nukkuu sohvalla autuaasti :D

ja on sitten omaa aikaa tai ei. Eilen oli mahdollisuus HARVINAINEN mahdollisuus teini-vapaaseen iltaan ja mies käytti sen nukkumiseen. oli ma-ke työmatkalla mutta sielläkin kuulemma nukkui hyvin (12h yöt). Mua alkaa tympimään, koska parisuhde aikaa ei ole koskaan, oikeasti.

mä olen väsynyt aina.
iltaisin sammun sohvalle ja amuisin olen ihan poikki.
mies tulee yöllä nukuu mua myöhemmin ja herää lasten kanssa aamulla kun mua väsyttää.
mä vaan tarvin unta paljon

Sulla on mun mielestä vähän outo asenne. Jos väsyttää niin sitä on nukuttuva. Jotkut nyt vain sattuvat tarvitsemaan vähän enemmän unta jaksaakseen.

Mitä miehen siis pitäisi tehdä sinun kanssasi väsyneenä jotta sinä olisit onnellinen?

Mun mottoni on että jos ihmiset vain nukkuisivat enemmn niin maailma olisi paljon parempi paikka

Minusta miehesi osoittaa suurta viisautta menemällä nukkumaan jos väsyttää enkä ymmärrä miksi olet siitä vihainen. Toiset meistä tarvitsevat enemmän unta, ja toiset vähemmän.
Ja ihmettelen tosiaan, että jos ILTAnne ei ehtinyt alkaakaan ennen kello 23:a, niin mihin kellonaikoihin miehesi olisi pitänyt viettää parisuhdeteinivapaata sinun kanssasi?

että kun minä hoidan vammaista lastamme päivät pitkät kotona ja ksukaan teinejämme harrastuksiin niin kyllä mies voisi vähän satsata myös tähän perhe-elämään! Ja jos teinit sain tuurilla viikonlopuksi muualle niin voisi mies vähän tsempata sen HETKEN! mutta ei. Terve, lähden baariin, olen saatana sen ansainnut!

Niin, ja jos ap:n mies, tai muu tahansa, on tottunut menemään yhdeksältä nukkkumaan niin klo 23 on jo aika myöhäinen....

Oo onnellinen että nukkuu siellä omassa sängyssä eikä rieku baareissa. Käy tänään vaikka vähän pusuttelee miestä niin jospa heräisi ja voisitte pitää hauskaa ;)

yöt? Ja kun sen harvan kerran kun voisimme esim. katsoa jonkun elokuvan yhdessä 23-01 niinn mies pakenee uneen (taas). Kyllä mua ainakin loukkaa! Ja kun tämä on ollut vakio jo pitkään!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kannattaisiko miettiä onko jotakin vialla ennen kuin eroa on ottamassa? Ja miten niin nukkumaan JO 23.00??? Mun mielestä se on aika myöhäinen nukkumaanmenoaika.

Ai myöhäinen. Meen aina korkeintaan 12:sta - 1:ltä ja herään pirteänä jos ei ole täysikuuta kuten nyt. Silloin nukun ehkä kaksi tuntia yöhänx5 kuten nyt mutta ei silloin ole hirveän väsynyt.
Nyt jostain syystä päässä humisee ja väsyttää, valvottuja öitä kuusi takana.

ap:lla nyt taitaa olla se asenne että minä jaksan VAIKKA..... teen sitä ja tätä ja se on niin raskasta. Niin pitäisi miehenkin jaksaa.....

Ja mitä te teitte ennen sitä klo 23?? Jos lapset olivat siis olleet jo kokoillan hoidossa. Kuinka kauan miehen olisi pitänyt valvoa?

ap. Jotkut nyt vain tarvitsevat enemmän unta kuin toiset ja sillä hyvä. Koeta sinä se käsittää.

Toiset pärjää 5 tunnin unilla ja jaksvat hyvin. Toiset tarvitsevat sen 10-12 tuntia unta jaksaakseen.

Ne jotka on kotona vammaisen lapsen kanssa 24/7 voi varmaan ymmärtää mistä puhun. Ne jotka oikeasti saa 2x vuodessa 2h omaa parisuhdeaikaa myös voivat ymmärtää. Olen tosi väsynyt ja mies ei muuta tekisi kotona kuin nukkuisi. Vaikka työ on toimistotyötä ei ruumillista työtä.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mä olen väsynyt aina.
iltaisin sammun sohvalle ja amuisin olen ihan poikki.
mies tulee yöllä nukuu mua myöhemmin ja herää lasten kanssa aamulla kun mua väsyttää.
mä vaan tarvin unta paljon

Ettei vaan olisi lorvikatarri?

ymmärrän sua. itseäni tympii kun minä olen se iltauninen ja aamuvirkku ja mies toisin päin. Olisi kiva jos olisi miehen kanssa yhteistä aikaa mutta kun hän aina valvoo ja nukkuu aamulla pitempää :( Olisi kiva hoitaa parisuhdetta mutta itse en vain pysy pitempää hereillä. Sitten kerrankin kun ei väsytä illalla ja ehdotan jotain leffaa ni mitä mies?!? On muuta tekemistä |O
Eli tosiaan pännii.

Mun mies kanssa tarvii paljon unta eli sille on 10-12h hyvä. Itse pärjään hyvin 7h. Olen seurannut miestä ja se nukkuu huonosti. Kuorsaa ja heräilee vaikka itse ei muista. Ei kai kukaan tahallaan ole väsynyt. Jos teillä on taustalla jotain muuta niin se sitten kannattaa selvitellä, mutta väsymyksestä toista ei voi syyttää. Oli kai teillä yhteistä aikaa kuitenkin ennen sitä klo. 23?

tuo nukkumiseen pakeneminen vain viime aikoina on kyrsinyt tosi pahasti. Lähden kohta baariin, en jaksa kotona olla kun ei täällä ole seurana ketään. Viikot on niin rankkoja yksin pyörittää, että kyllä mä kaipaan ja odotan mieheltä muuta kuin nukahtamista klo 21.

Mies taitaa nukkua liikaa jos on väsyny herätessään ... ja uskon että ottaa pannuun mutta minkäs toinen sille mahtaa jos on niin väsyny että nukahtaa. Me nukahettiin eilen miehen kanssa molemmat sohvalle kun oltii käyty saunassa ja sitte mies heräs puol neljä ja herätteli mua että mennään nukkumaan :laugh: jotta se siitä yhteisestä illasta meilläkin :D

Yhteistyössä