Suuttusitko miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Varattiin tuosta koululta salivuoro et mies saa käydä lasten kans pelaamassa siellä. Nyt kuukauden ollu tuo vuoro ja kerran mies ollu lasten kans siellä. 2 kertaa tullu sit reilun tunnin myöhässä. Kahden tunnin vuoro siis.

Tänään sit soitti et ei tuu ollenkaan ku työt myöhässä. Menin kuitenki lasten kans vaikkei itteä juuri kiinnostanu.
Oltiin oltu noin ½ tuntia kun sinne ilmestyy yks miehen kaveri (meitä paljon vanhempi mies jonka kans kuitenki mies ihan hyvä kaveri) . Sano et mies käskeny sen pelaamaan.
Sanoin et mies ei tänään pääse ollenkaan. Jäi kuitenkin sit meidän kans sinne pelaamaan sen 1½ tuntia.
Mulla hiukset laittamatta ja kotirytkyt päällä. Ja mul ei hääppöinen kunto muutenkaan joten en kyllä toisten nähden ala juoksemaan tms.
Lapsilla oli kivaa kun saivat kunnon pelikaverin. Itellä otti vaan päähän.
Mies siis kaato koko homman mun niskaan. Ei ees niin paha jos oisin etukäteen tienny..

Tiedän vaan et jos nyt purematta nielen niin näitä tulee lisää. Lapsilta kysyin sit et mitähän iskä ois tykänny jos se ois ollu pelaamassa niiden kans ja sinne ois tullu mun kaveri xxx pelaamaan. Lapset sano heti et ei ois iskä tykänny. Mut mun oletetaan sopeutuvan kaikkeen..

Ja se et oli puhe et tuo pelivuoro pidetään meidän perheen keskeisenä. Mies ehtii olla muutenkin tosi vähän lasten kanssa.

Miksi täytyisi suuttua? Eiks se ollut hienoa että kaveri pääsi tulemaan.
Sä vaan mietit jotain omaa ulkonäköä kun vissiin peliaika on lapsille varattu. Eikä se kaveri varmaan sua tullut kyylään vaan pelaa lasten kanssa.
Sorkke, mulla meni vähän ohi että mistä piti suuttua.
Jos miehes ei kerkee mennä pelaa, peruuttakaa aika. simple. Anna miehes selittää lapsille miksi aika on peruttu. Tai jos sä haluat mennä pelaa lasten kanssa niin mene ja unohda miehes menot. Tulee jos tulee...

Miksi täytyisi suuttua? Eiks se ollut hienoa että kaveri pääsi tulemaan.
Sä vaan mietit jotain omaa ulkonäköä kun vissiin peliaika on lapsille varattu. Eikä se kaveri varmaan sua tullut kyylään vaan pelaa lasten kanssa.
Sorkke, mulla meni vähän ohi että mistä piti suuttua.
Jos miehes ei kerkee mennä pelaa, peruuttakaa aika. simple. Anna miehes selittää lapsille miksi aika on peruttu. Tai jos sä haluat mennä pelaa lasten kanssa niin mene ja unohda miehes menot. Tulee jos tulee...

Siis sulle ok et jos teillä on joku juttu mikä on sovittu et tehdään omalla perheellä. Mies ensin passittaa mut lasten kans tekeen sen jutun ja kaiken lisäksi pyytää mulle puolitutun ihmisen sinne??
Ja tähän mennessä olis lapset päässeet vain kerran pelaamaan. Mies on yrittäjä ja tietää tasan tuntia ennen pääseekö vai ei. Lapsille liian kova pala siihen asti odottaa ja toivoa et pääseekö vai ei. Eli olen edes sen verran joustanu et meen lasten kans tuonne koululle vaikkei mies pääsiskään.

Siis miks ihmeessä ootte ees varanneet vuoron, jos miehen pääseminen paikalle on noin epävarmaa? Ja jos tarkoitus on, että vuoro on perheaikaa, niin silloinhan se tarkoittaa, että myös sinä olet paikalla, eikö? Miks sitten kuulostaa siltä, että se on sinulle suuri uhraus lähteä sinne lasten kanssa keskenään?

[QUOTE="pinni";22568981]Siis miks ihmeessä ootte ees varanneet vuoron, jos miehen pääseminen paikalle on noin epävarmaa? Ja jos tarkoitus on, että vuoro on perheaikaa, niin silloinhan se tarkoittaa, että myös sinä olet paikalla, eikö? Miks sitten kuulostaa siltä, että se on sinulle suuri uhraus lähteä sinne lasten kanssa keskenään?[/QUOTE]

Siksi varattiin et miehellä on edes joku "pakollinen" juttu lasten kans kerran viikossa. Eli on edes vähän vaikeampi sitä jättää väliin. Joo ja lähinnä tuo aika on miehelle ja lapsille mut et meen kyllä ite mukaan jos mulla ei muuta. Toisaalta tuo ois ainoa hetki viikossa minkä saisin omaa aikaa..
Se on vaan oma hommansa lähteä kuuden kanssa yksin. Vaikka sitä jatkuvasti teen muutenkin. Ja se että en ole ite kovin innokas liikkumaan.

Yhteistyössä