Ä
Äkäinen
Vieras
Oltiin miehen siskolla tänään käymässä ja mies huokaili siinä kahvipyödässä kun pitää aamulla lähteä töihin. Sanoi minulle että minä se vain lomailen kun olen lasten kanssa kotona. Mies heittää aina välillä tämän tyyppistä tsoukkia joten sanoin miehen siskolle, että olen tainut päästää miehen liian helpolla lastenhoidossa, pitäisikö ottaa äkkilähtö kanarialle jotta mieskin pääsisi hoitamaan vähän lapsia. Mies nokkaantui ja sanoi että ei hän töissä missään lomalla ole että eihän se ole sama asia. Sanoin ettei olekaan, mutta saisi siinä saman fiiliksen millaista minulla on lasten kanssa oleminen. Tokaisi sitten että mene viikoksi takaisin omiin töihisi ja katsotaan sitten mikä on fiilis.
Minulle jäi keskustelusta jotenkin ikävä olo ja otin asian esiin uudelleen kun tulimme kotiin. Mies sanoi että minun pitäisi hankkia parempi itsetunto jos loukkaannun tuollaisesta ja että minäkin vähättelen hänen töitään. Se on totta että minulla on vähän itsetunto-ongelmia tuossa suhteessa. Vaikka olenkin ihan tavallinen työssäkävijä enkä mikään uraohjus, tunnen huonommuutta siitä kun olen hoitovapaalla. Miehen töiden vähättelyyn joskus sorrun, mutta vain kun olemme kahdestaan. Minusta tämä tilanne oli kiusallinen koska miehen sisko ja miehen edellisen liiton lapset olivat paikalla. Koin että mies arvosteli minua julkisesti vaikka sanoikin asian vitsillä. Hermostuinko ihan turhasta?
Minulle jäi keskustelusta jotenkin ikävä olo ja otin asian esiin uudelleen kun tulimme kotiin. Mies sanoi että minun pitäisi hankkia parempi itsetunto jos loukkaannun tuollaisesta ja että minäkin vähättelen hänen töitään. Se on totta että minulla on vähän itsetunto-ongelmia tuossa suhteessa. Vaikka olenkin ihan tavallinen työssäkävijä enkä mikään uraohjus, tunnen huonommuutta siitä kun olen hoitovapaalla. Miehen töiden vähättelyyn joskus sorrun, mutta vain kun olemme kahdestaan. Minusta tämä tilanne oli kiusallinen koska miehen sisko ja miehen edellisen liiton lapset olivat paikalla. Koin että mies arvosteli minua julkisesti vaikka sanoikin asian vitsillä. Hermostuinko ihan turhasta?