suutunko turhasta vai haiskahtaako tämä teidänkin mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Jos mua mies alkais tenttaileen että mitäs siellä käyt ja ketä oli paikalla jne. kyllä muakin jo tympäsis, eikä liiemmin viittis selitellä kun toinen on jo tehnyt omat johtopäätökset.

Käyn minäkin lapsien kummien luona vaikka ovat miehiäkin, ja mies käy myös naispuoleisten.
En pidä asiaa mitenkään outona.

totta tuo alkukappale. mutta sen käytöksestä oikein huusi läpi että oli taas siellä vaikka kaverinsa ei ollutkaan kotona.

miehen vanha paras kaveri on toisen lapsemme kummi. miespuolinen kummi. minäpä lähden sinne kahvittelemaan.

Tunnet miehes paremmin että ei tässä kukaan osaa sanoo mitenkä asia on.

Minäkin saatan soittaa miehen kaverille kun kummi on että tullaan poikkeemaan vaikka mies ei ole kotona eikä tulossa mukaan :o Eikä mies edes aina tiedä että olen siellä käyny jos en muista asiaa ilmasta.

Mutta puhukaa, ehkä se siitä selvenee.

Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:
Ymmärrän sun pointtis ap.Jos ei olisi salattavaa,niin käytös olis sen mukainen.
keskustelet miehen kanssa vielä asiasta ja miksei sen kummitädin myös.Niin ja tietysti kummisedän.Onko hän tietoinen kyläilystä?

sitä mietinkin eniten, että ei se hermostuisi tuollaisesta jos olisi puhtoiset jauhot pussissa. vaan se kertoisi ihan normaalilla tavalla että hän meni sinne ja miksi käy siellä vaikka jarmo ei olekaan kotona. ei se alkaisi vältellä. ja kun kysyin nimenomaan että mitäs riitta ja jarmo, niin se vastasi mumisten että "mitäpäs ne..." eli aivan kuin se mieskin olisi siellä ollut mukana! vasta kun kysyin että oliko se, niin mieheni vastasi että ei ollut. lisäksi se valehteli ettei tiennyt jarmon olevan töissä. sanoin että haistakoon huilun sillä minäkin tiesin sen olevan töissä, ja mies sen kanssa enemmän on ollut tekemisissä mitä minä.että mitä tuommoista valehtelemaan jos kaikki on kunnossa?

Alkuperäinen kirjoittaja maanvaiva:
ylipäätään ihmiset ja puolisot saa tehdä mitä haluavat ja tekevätkin. ei se tenttamisella muutu. Enkä oikeestaan ymmärrä, että jonkun oma haave on elää kaksoiselämää. Eli jos jotain on, niin eiköhän se kerro.

minäpä epäilen että tuo ei puhuisi halaistua sanaa. en epäile nyt mitään seksisuhdetta mutta luulen että se on ihastunut.

ylipäätään ihmiset ja puolisot saa tehdä mitä haluavat ja tekevätkin. ei se tenttamisella muutu. Enkä oikeestaan ymmärrä, että jonkun oma haave on elää kaksoiselämää. Eli jos jotain on, niin eiköhän se kerro.

minäpä epäilen että tuo ei puhuisi halaistua sanaa. en epäile nyt mitään seksisuhdetta mutta luulen että se on ihastunut.

niin mäkin luulen. että on ihastunut, ehkäpä vain yksipuolista.

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:

niin mäkin luulen. että on ihastunut, ehkäpä vain yksipuolista.

en tiedä sitten. ja millä senkin selvittää kun tiedän ettei mies ikinä myöntäisi olevansa ihastunut.

Mun mielestä sä voit ihan hyvin sanoa miehellesi, että sinusta ei ole kiva, että menee sinne ilman sinua. Meillä ainakin se on ihan selvä asia molemmille, että mies ei mene naiselle kylään, ellei naisen mies ole kotona. Ihan jo sen naisen miehen takia. minun mies ei tykkää, jos minulle tulee kylään jotain miesvieraita, eikä hän ole kotona. Poikkeuksena eräs lapsuudenystäväni ja puolisukulainen.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mun mielestä sä voit ihan hyvin sanoa miehellesi, että sinusta ei ole kiva, että menee sinne ilman sinua. Meillä ainakin se on ihan selvä asia molemmille, että mies ei mene naiselle kylään, ellei naisen mies ole kotona. Ihan jo sen naisen miehen takia. minun mies ei tykkää, jos minulle tulee kylään jotain miesvieraita, eikä hän ole kotona. Poikkeuksena eräs lapsuudenystäväni ja puolisukulainen.

sanoinkin ja se vaan vittuuntui asiasta. että osui ja uppos varmaan

No mun mies ei kyllä tykkäis, jos joku mies kävis täällä leikkimässä muksujensa kanssa aina sillävälin, kun se on töissä. Että ihan siltäkin kantilta miehesi voisi ottaa huomiooon. Mun mielestä on ihan normaalia käytöstä, että puoliso on paikalla, jos tulee joku eri sukupuolta oleva vieras. ellei olla niin tuttuja, että kaikki luottaa toisiinsa täysin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
samoin tiedän että kohta koko suku soittaa minulle että miksi pekka kävi siellä kahvilla taas kun jarmo ei ole kotona. eli muutkin oudoksuvat tuollaista. mies sanoo että tämähän oli ensimmäinen kerta kun he käyvät siellä ilman minua. mikä on ihan täyttä soopaa, ovat ennenkin käyneet!

Tuo mulla vähän kalskahti korvaan. Onko se nyt "koko suvun" asia kytätä, kenen luona miehes käy kahvilla, ja keitä silloin on kotona. Mitäs, jos miehesi on leipääntynyt siihen, että häntä vahditaan ja hänen menemisensä puidaan koko suvun voimin. Mua ainakin ahistaisi, ja voisin ihan kiusallani käyttäytyä niin, että saisivat muka juoruilun aihetta.

No jos mietin omalle kohdalle.. Minun lapsen kummit ovat minun paras ystäväni ja hänen miehensä. Jos menisin sinne kylään lapseni kanssa ilman että mieheni on mukana ja/tai ystäväni kotona niin kyllä minä sen kummisedän silloin sinne menen. Eli siinä kummisedässä on jotain hottia. Ei nimittäin tulis mieleenkään mennä ilman miestä/ystäväni kotona vaikka ystävän miehen kanssa ollaan myös kavereita. Siis: Haiskahtaa ja pahasti.

Meillä ei kyllä olisi tyttö pahemmin kummisetäänsä tavannut, jos mun olisi pitänyt joka kerta ottaa exä mukaan, kun mentiin tytön kummisedän luona käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No mun mies ei kyllä tykkäis, jos joku mies kävis täällä leikkimässä muksujensa kanssa aina sillävälin, kun se on töissä. Että ihan siltäkin kantilta miehesi voisi ottaa huomiooon. Mun mielestä on ihan normaalia käytöstä, että puoliso on paikalla, jos tulee joku eri sukupuolta oleva vieras. ellei olla niin tuttuja, että kaikki luottaa toisiinsa täysin.

näin juuri. ja mielestäni on hieman outoa että se vielä suuttuu kun sanon että mielestäni tuo ei ole normaalia toimintaa.

koittaa puolustautua että ei häntäkään haittaisi vastaava tilanne toisinpäin. mikä on valetta, mies on niin mustasukkainen että en saisi edes pihassa jutella naapurin miehen kanssa pihanhoidosta. jos se vielä änkyttelee mulle kun sanon että tuo ei ole sopivaa, niin alan joka saakelin päivä kahvittelemaan miespuolisen kummin luona.

Koska uskon vaaasti että ketään ei voi omistaa, antaisin pallon miehelle. Sanoisin, että minä en aio enää kysellä. Kerro jos kerrottavaa on. Tuntuuhan se tietty pahalle, jos miehellä toinen on, ihastuksena, mutta toisaalta. Jos ollaan 100 vuotta yhdessä, nii kerrankos siinä välissä jompikumpi ihastuu johonkuhun muuhun.
Toisaalta tilanteessa ei välttämättä ole mitään, mutta miehesi ymmärtää sen näyttävän 'huonolta' ja niinpä nolostelee kertoa sinulle näistä tapaamisista.
Mutta siis pointti; paras tapa menettää puoliso kokonaan on takertuminen ja mustasukkaisuus. Vaikka pahalta tuntuisi, kerro se mutta älä sano enempää. Älä tivaa enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
samoin tiedän että kohta koko suku soittaa minulle että miksi pekka kävi siellä kahvilla taas kun jarmo ei ole kotona. eli muutkin oudoksuvat tuollaista. mies sanoo että tämähän oli ensimmäinen kerta kun he käyvät siellä ilman minua. mikä on ihan täyttä soopaa, ovat ennenkin käyneet!

Tuo mulla vähän kalskahti korvaan. Onko se nyt "koko suvun" asia kytätä, kenen luona miehes käy kahvilla, ja keitä silloin on kotona. Mitäs, jos miehesi on leipääntynyt siihen, että häntä vahditaan ja hänen menemisensä puidaan koko suvun voimin. Mua ainakin ahistaisi, ja voisin ihan kiusallani käyttäytyä niin, että saisivat muka juoruilun aihetta.

no minä en mahda sille mitään mutta noin suku toimii. eli tuo kummitäti soittaa kaikille ja kertoo että mieheni kävi siellä. sitten kaikki soittavat minulle että miksi se siellä käy, ja voivottelevat.

No jos mietin omalle kohdalle.. Minun lapsen kummit ovat minun paras ystäväni ja hänen miehensä. Jos menisin sinne kylään lapseni kanssa ilman että mieheni on mukana ja/tai ystäväni kotona niin kyllä minä sen kummisedän silloin sinne menen. Eli siinä kummisedässä on jotain hottia. Ei nimittäin tulis mieleenkään mennä ilman miestä/ystäväni kotona vaikka ystävän miehen kanssa ollaan myös kavereita. Siis: Haiskahtaa ja pahasti.

näin miustakin. kun nuo eivät tosiaan ole olleet mitään kaveeraavia aiemmin.

Ei ketään voi omistaa, mutta jos ollaan parisuhteessa, niin säännöt pitää olla ja jotkut rajat. Ne on molemmille yhteiset. Minä en voisi olla suhteessa, jossa on säännöt kuin lassipallossa.

Koska uskon vaaasti että ketään ei voi omistaa, antaisin pallon miehelle. Sanoisin, että minä en aio enää kysellä. Kerro jos kerrottavaa on. Tuntuuhan se tietty pahalle, jos miehellä toinen on, ihastuksena, mutta toisaalta. Jos ollaan 100 vuotta yhdessä, nii kerrankos siinä välissä jompikumpi ihastuu johonkuhun muuhun.
Toisaalta tilanteessa ei välttämättä ole mitään, mutta miehesi ymmärtää sen näyttävän 'huonolta' ja niinpä nolostelee kertoa sinulle näistä tapaamisista.
Mutta siis pointti; paras tapa menettää puoliso kokonaan on takertuminen ja mustasukkaisuus. Vaikka pahalta tuntuisi, kerro se mutta älä sano enempää. Älä tivaa enempää.

toisaalta ihan totta. mutta toisaalta taas haluaisin tietää jos jotain on. en minä sille mitään tehdä voi, mutta on ollut muitakin ongelmia tässä meidän suhteessa ihan riittävästi, niin voipi olla että antaisin miehen lähteä joko oma-aloitteisesti tai perspotkun avustamana päiväkahvittelemaan ihan sinne mihin haluaa, jos se vaan kertoisi...

ja ähh anteeksi, ei ollut tarkoitus määrätä sua tekemään/ ajattelemaan mitenkään. Tee ja ole niinkus tuntuu ;-)

Nuo oli ihan vaan mun ajatuksia/ pohdintoja. Mutta omaa oloani helpottaakseni antaisin vastuun 'pettäjälle'. Turhaan sintä itse spekuloi vaan sanoo toiselle, että kertoo jos jotain kerrottavaa on. Ymmärtää varmasti sitten itsekin, että ei voi kahta naista pitää.

toisaalta ihan totta. mutta toisaalta taas haluaisin tietää jos jotain on. en minä sille mitään tehdä voi, mutta on ollut muitakin ongelmia tässä meidän suhteessa ihan riittävästi, niin voipi olla että antaisin miehen lähteä joko oma-aloitteisesti tai perspotkun avustamana päiväkahvittelemaan ihan sinne mihin haluaa, jos se vaan kertoisi...
Entäpä, jos tämä kummitäti on riittävän vieras, mutta riittävän läheinen, jotta hänen kanssaan miehesi on helppo puhua esim teidän suhteessanne olleista ongelmista? Tunnen miehiä, jotka pettävät puolisoitaan, eikä heillä todellakaan ole tapana ottaa lapsia mukaan eikä myöntää puolisolleen, kenen luona ovat käyneet. Pettäjät kun ainakin yleensä pyrkivät salaamaan koko suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Entäpä, jos tämä kummitäti on riittävän vieras, mutta riittävän läheinen, jotta hänen kanssaan miehesi on helppo puhua esim teidän suhteessanne olleista ongelmista? Tunnen miehiä, jotka pettävät puolisoitaan, eikä heillä todellakaan ole tapana ottaa lapsia mukaan eikä myöntää puolisolleen, kenen luona ovat käyneet. Pettäjät kun ainakin yleensä pyrkivät salaamaan koko suhteen.

tiedä sitten. mutta miksei voisi sanoa että hän käy juttelemassa tai jotain jos niin on? kun se käy niin puolustuskannalle että sekin haiskahtaa...

Juttelu kolmannelle osapuolelle on mielestäni ok,siinä tapauksessa,jos ollaan ystäviä.Niinhän tässä ap:n tapauksessa ei ole.silloinhan vo olla myös tämä kummisetä paikalla,jos ongelmia haluaa ratkoa.

Yhteistyössä