suutunko turhasta vai haiskahtaako tämä teidänkin mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiedä sitten. mutta miksei voisi sanoa että hän käy juttelemassa tai jotain jos niin on? kun se käy niin puolustuskannalle että sekin haiskahtaa...
Jos se kuuluu sen luonteeseen? Mä ainakin olisin just tollanen, että jos mua alettaisiin tenttaamaan, varmasti kävisin puolustuskannalle. Erityisesti silloin, jos kerran ei ole mitään suhdetta sen toisen osapuolen kanssa. Mutta mä olen muutenkin sellainen, että haluan selvitellä ajatuksiani omassa päässäni, ehkä jutellen jonkun ulkopuolisen kanssa ensin, ennenkuin alan niitä kumppanin kanssa setvimään. Ihan siksi, että se ulkopuolinen saattaa antaa toisenlaisia näkemyksiä asiaan ja kun asiasta lopulta puhuu kumppanin kanssa, niihin ei liity enää samanlaista tunnelatausta kuin jos niitä ei olisi ensin mielessään käsitellyt. Ihan vaikka sellainenkin asia kuin koittaa selvittää itselleen, mitä loppujen lopuksi siitä parisuhteestaan haluaa ja onko sen saaminen enää mahdollista.

Mutta en tietenkään tiedä, mitä sun miehesi tekee ja ajattelee, mutta toinpahan vaan yhden näkökulman lisää asiaan.

Tuota tuota...
Mun hyvän ystävän mies jäi jokin aika sitten kiinni siitä, että seukkaa (eli pettää vaimoaan) lapsensa kummitädin kanssa, joka on siis mun ystävän parhaimpia ja läheisimpiä ystäviä. Tai siis oli, enää ei todellakaan ole |O
KAIKKI on mahdollista.

keittiönoidalla hyvä näkökulma. jotenkin se vaan tuntuu oudolta että nyt yhtäkkiä olisi tarvetta moiseen, siis miehellä. kun eipä ole ennenkään ollut vaikka kaikenlaista on koettu.

Yhteistyössä