Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

Alkuperäinen kirjoittaja Unikeiju-79:
Odotellaan nyt kuitenkin sinne lokakuuhun ja sit aloitetaan hoidot.

Oletteko huomioineet, että lääkekatto on vuosittainen? eli jos vuoden 2010 alussa ostaisitte ekaan hoitoon lääkkeet ja JOS se ei tuottaisi tulosta niin saisitte samaan rahaan uuden hoitokierroksen, ettei tarvii maksaa kahdesti sitä yli 600e:a..?

Oho, onpas tänne tullu paljon tekstiä ja meni jonkin aikaa kun sai kaikki luettua.

Mul oli tänää fudis matsi helsingissä ja aika hyvä oli peli vaikka hävittiin 3-0 :)

Möhkis Juu, kyllä oon lääkekaton ottanu huomioon, mut katotaan nyt hoitokerrallaan ja voihan se olla että meneekin tuonne vuoden vaihteeseen.

Työtilanteesta olen lähihoitaja ammatiltani ja saan just vakinaisen paikan päiväkodista, enkä ihan heti usko että työt tulis loppumaan. Mieheni on aikuiskouluttaja ja kouluttaa pitkäaikaistyöttömiä uuteen ammattiin, en usko et hälläkään työt ihan heti tulee loppumaan mut eihän sitä koskaan tiedä miten töiden kanssa käy.

Nyt on kyl ihan pakko lähtee nukkumaan tai muuten on huomen silmät ristissä lasten kanssa :wave:

Iltaa naiset! Kauheesti oli teillä taas ollut asiaa. Ja valitettavasti mä siirryn vaan röyhkeesti omaan napaani! Eli, kp41 menossa.. Ja EHKÄ näyttäs siltä et huomenna vois täti kurvata paikalle! Ja saiskin tulla! Ettei sitten häissä olisi tätiä :ashamed: Mut..noh..ei sitten terot auttanu mun kiertojen kanssa. Tai siis ne lopetettuani kierto on edelleen heitellyt härän pyllyä. Eli tiistaina olis onneks aika lääkärille..ja siitä sitten etiäppäi. Keväällä oli puhettä clomeist. Eli vahvasti epäilen et liikkeelle lähetään clomit+terot yhdistelmällä, mut lääkärihän sen päättää. Ei tie mitä on edessä päin :)
Mut jooh. Nyt ei jaksa vuodatella enempää! Viikonloppuja kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja Möhköfanttis:
Niin ja yks tuttu on ehkä raskaana ja minua se vituttaa.. Ymmärrän, että tuskin te ymmärrätte, mutta tuntuu vaan että kaikki muut poksuu paksuksi ja ite ei.. :headwall:

Mulla on yks toinen juttu vähän kieroutunut. Eli eräs epämiellyttävä tuttava on käynyt vasta leikkauttamassa endometrioosiaan, tai miten sen sanoisi. Ja on luultavasti melko lapseton. Siis olen tästä tyytyväinen, minkäs teet. Tosin se on ihan reilua, koska ko. tyyppi ei ole koskaan saanut lapsia. Olen vain tyytyväinen, kun ajattelen, että toivottavasti nuo lapsettomuusasiat vaivaisivat niitä, jotka niitä ei halua. Toki tuo on kivuliasta varmasti, että ilman sitä noin olisi hyvä.

Vielä kysyit hoitokatoista. Munhan tämä pitäisi tietää, kun lähiomaisen kanssa nuo asiat tulivat esillle..mutta itse en juuri hiotanut tuota asiaa, joten en ole varma. Käsitykseni on, että se olisi vuosittainen, koska monet muutkin asiat ns. jaetaan alkuvuodesta jal oppuvuodesta varat riittää jos riittää..mutta tuo on noin erilainen juttu, joten voisi ollakin ehkä sittenkin aina päiväyksen mukaan vuosi. Tuon varmaan saisi googlettamalla jostain ,mutta en tähän hätään ehdi etsiä. Eli mulla on tohon kaksi mielipidettä, joten varma en tosiaan olekaan :D

Täällä kotiuduttiin. Pari siideriä ja hääkutsuja väsään vielä tässä huvikseen. Pitäisi koirat käyttää ja muuta. Varmaan nukumaanki jossain viaheessa mennä. Kävin eilen katsomassa veljenpoikaa ja olen taas niin myyty, että mietin nimiä vaan. Mulle ei vaan tuu hyviä poikien nimiä mieleen, siis sellaisia, joita ei olisi tyyliin top 10 etunimissä ollut viimeisinä vuosina. Nimet on viety! :laugh:

Ihanan kiireetöntä sunnuntai aamupäivää =)

Oletteko muuten kertoneet teidän perheelle+kavereille että yritätte/aloitatte yrityksen saada vauvan? me ei olla kerrottu kenellekkään, joten senkin takia on kiva kun saa tänne höpistä. ei viitsi kertoa vielä muille kun jos kestää hyvinkin pitkän aikaa ennekuin nappaa.
Minullakaan ei ole tiedossa että kukaan kaveripiirissä olisi yrittämässä vauvaa, ehkä nekin on yhtä salamyhkäisiä kun mäkin.

Tänään on kp12 ja huomenna testailen kuuluuko ovista, saapi nähdä... Ja eilen kävin hypistelemässä lastenvaatteita, tähän mennessä olen vain katsellut kauempaa.

Kaheltatoista tulisi Kätilöt telkkarista ja sitten jos lähtisi ulkoilemaan.
Heips!! B)

Möhkis Oliko se nyt viikonloppuna kun teille tuli se uusi perheenjäsen? Mitenkäs on yhteiselo sujunut?

Me ei olla kerrottu asiasta kenellekkään eikä kyllä meinatakkaan kertoa koska alkavat sitten vaan turhaa kyselemään ja se luo taas paineita meille. Meillä ei kyl ole kaveripiirissäkään ketään sellaista joka olis vauvan yritys puuhissa tai sitten ovat hyvin pitäneet salassa. Lapsilta olen kysellyt et mitä mieltä olisivat jos vielä vauva meille tulisi. Kovasti ovat olleet innoissaan ja ovat lupautuneet myös auttaa hoitamisessa :heart:

Multa jäi tänääkin kattomatta toi kätilöt ohjelma kun lähdimme kaupoilla käymään. Huomenna olis sitten viiden viikon loman jälkeen töihin palattava ja nopeasti on aika mennyt. Tuntuu että vastahan sitä jäi lomalle ja nyt pääseekin jo takaisin. Mulla alkaa uudessa paikassa työt ja heti suunnittelu/ tutustumispäivällä. Mut jos tää kesälomakin meni näin nopeasti niin varmaan yhtä nopeasti päästään myös syksyykin ja sitten aloittamaan hoidot =)

Mä sitten sorruin niitä vauvanvaatteita tossa jokin aika sitten ostamaan ja nyt niitä olen käynyt kaapissa hypistelemässä ja ihastelemassa miten ne voivat olla niin pieniä :flower:

Juu, kyllä tuli koiruliini eilen. Ihana koira on, mutta olen saanut käsittämättömän kovat allergia ja astmakohtaukset :( Katson hetki kerrallaan, mutta päätöksiä pitäisi tehdä, ennen kuin enempää kiinnytään.. Mulla kuitenkin nytkin kuudet lääkkeet käytössä eikä helpota yhtään.. :snotty:

Jaahas, nyt sitten rohkaisen mieleni ja liityn tänne B)
Pinoon siis olis liittymässä 25v. kohta vuoden ikäisen pojan äippä(poika 08/08).
Pikkukakkosen yritys olis tarkoitus aloittaa 1/10, ihan senkin takia että mun edellinen raskaus oli ihan kamala ja jätti melkein traumat ;( Olen joutunut käymään kamalia taisteluja itseni kanssa, että pystynkö enää uudelleen siihen hommaan, mutta olen koittanut ajatella sitä pojan kannalta, että se saisi leikkikaverin ja että sittenpähän on meidän perheen lapset tehty eikä asiaa enää tarvitse miettiä :)
Mulla ei ole varsinaista vauvakuumetta, vaikka onkin toive siitä kakkosesta..Maltan siis hyvin odottaa yrityksen alkamista. Varmaan juuri tuon pelon takia, että mitä jos tämän odotuksesta tulee vielä pahempaa kun paikat on valmiiksi "löysemmät" :/
No, toivotaan parasta! Hyvää viikon alkua kaikille =)

En ole kertonut kyllä kellekään, että yritys aloitetaan huhtikuussa. En usko, että kaveripiirissä on yhtään vauvahaaveisia tällä hetkellä. Joten se on siis minun ja miehen "projekti" =) Ja just näiden paineiden purkuun itse tänne liityinkin, että saan johonkin höpöttää näitä asioita. Ja tietysti myös tutkia kaikkea.

Noista eläinallergioista..ne on tosiaan aika jänniä juttuja suorastaan. Joillakin ihmisillä saattaa jotkut rodut vaikkapa koirissa aiheuttaa allergiaa, tai jotkin yksilöt saman rodun sisältä, mutta toiset ei. Ja taas ihminen saattaa yhtäkkiä allergisoitua, vaikka ois aiempaa ns. eläinhistoriaa ja olisi ko. koira ollut vaikkapa kolmisen vuotta jo. Näin ainakin meidän perheessä kävi pienenä, että yksi perheenjäsenistä sairastui aivan yhtäkkiä kamalaan koira-allergiaan, vaikka oli aiemmin ollut koiria ja kyseinenkin koira jo 4 vuotta. Lisäksi oli muitakin öttiäisiä ollut ennen. Mutta kaikkea ikävää voi tosiaan tapahtua. Ja voi käydä niinkin, että esimerkiksi perheeseen syntynyt vauva on erittäin allerginen koiralle. NÄin on myös omassa lähipiirissä käynyt. Kaikista "hauskinta" noissa on, että ainakin meidän perheenjäsen näytti allergian puhjetessa ihan juopolta :laugh: Naama oli niin turvonnut ja silmät punersi ym, että jopa työkaverit vihjaili, onko kaikki ok ja varsinkin alkoholiin liittyen.

Teargasilla ikäviä kokemuksia. Olen itekki miettinyt, että jos mulla pelkkä kuume saa aikaan pahoinvointia ja oksetusta, niin mitähän se raskaus sitten tekee. Toivottavasti ei mitään! Toisaalta tutkimusten mukaan jokainen raskaus voipi olla erilainen, että eiköhän siulla ole ihan hyvät mahdollisuudet, että tulis normiraskaus. Toivotaan ainakin näin =) Tietysti jos on esim. selkäremppaa tai jotain tämmöstä, niin varmaan samat ongelmat pysyy. Ellei satu keksimään jotain apukeinoja, jo kerrasta viisastuneena.

Täällä on ankean harmaa ilma ja minä meinaan tässä vissii sairastua. SE oiski jo pitkästä aikaa melkeen.

Muoks. Piti vielä tähänkin ketjuun laittaa, että oon miettinyt tässä..eikös tuo sikaflunssa voi tulla useammankin kerran, kun kerta perusflunssan tavoin käyttäytyy? Siis jos on yhtä surkea vastustuskyky kuin vaikkapa mulla. Ja tuleekohan tuon lisäksi vielä joku peruskausiflunssa? Mietin tässä jo ens syksyä, että oonkohan koko syksyn sairaana :laugh: Oon alkanut syömään noita valkosipulitabletteja muiden vitskujen lisäksi, jospa selviytyisin vaan yhdellä flunssalla.

Moi kaikille!

Mä oon miettinyt jo jonkun aikaa, että liitynkö mihinkään pinoon, mutta onhan se mukava höpistä teidän kanssa kaikesta tähän liittyvästä, kun en kavereillekaan oikein viitsi kertoa vielä. Taustaa sen verran, että aloitettiin yritys viime tammikuussa, jolloin kuumeilin täällä palstalla. Menkat oli aika sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen. Maaliskuussa menin papaan, jossa narahdin, multa löydettiin vaikeita solumuutoksia ja jouduin kolposkopiaan, jossa todettiin muutoksien olevan keskivaikeita. Lääkäri sitten totesi, että voin valita, että tehdäänkö sähkösilmukkahoito heti vai odotanko puoli vuotta. Molemmin puolin tulisi taukoa vauvaprojektiin. Mut hyväksyttiin tekemään maisteriopinnot haluamaani kouluun ja tein vaikean päätöksen, että lykkäämme "vauvatekoa" puolella vuodella. Jos papa tulee puhtaana syyskuussa takaisin, niin yritys alkaa heti, ja jos joudun siihen sähkösilmukkahoitoon, niin sit vasta marraskuussa. Ollut kyl vaikeaa aikaa tää odotuksen odottaminen, ehkä siks ettei edes ole ollut mahdollista yrittää. Toisaalta aika mennyt nopeasti ja oon täysin rinnoin nauttinut ajasta mieheni kanssa, sillä muuttaahaan se lapsi niin kovasti elämää. Eilen vietettiin ensimmäistä hääpäivää :) Tammikuusta asti (ja ennen sitä) on kyllä kuumeiltu niin pahasti, että oikein hymyilyttää, että pian pääsee puuhiin! Mennään kyllä ekat kuukaudet ihan tjottailulla, mutta jos ei heti tärppää niin ei se haittaa, ainakin on se mahdollisuus aina!

Ekaa siis kuumeillaan, mä oon 24 ja mies 29. Gradua alan kirjoittelemaan ens kesäkuussa, joten siihen syssyyn saa vauva tulla heti kesäkuusta lähtien :D

Kiva kun saadaan uusia kuumeilijoita joukkoon =) TERVETULOA :flower:

Se on harmi jos jää ikäviä kokemuksia raskaudesta tai synnytyksestä. Itselläni on ensimmäinen synnytys ollut aivan hirveä, mutta siitä selvisin ja pelkäsin koko ajan kun toista odotin että miten menee toinen synnytys ja se olikin ihan erilainen. Toisesta synnytyksestä alkujännityksen jälkeen pysty "nauttimaan" ja iso kiitos siitä kuuluukin ihanalle kätilölle joka koko ajan tsemppas ja kertoi mitä seuraavaks tehdään. Tottakai mieheni oli siinä myös tukena ja ilma häntä en varmaan siihen olis pystynytkään. Kolmanteen synnytykseen meni hyvillä mielin enkä jännittänyt ollenkaan, kaikki meni hyvin :heart:

Mä kävin toukokuun lopussa papassa ja sanoivat että 4-6 viikkoo kestää tulosten saaminen mut vieläkään en ole niitä saanu. Pitäis varmaa soitella sinne päin, ovat varmaa unohtaneet lähettää :ashamed:

Nyt on taas jatkettava koti hommia ennen nukkumaan menoa joten palailen taas kun kerkiän, huomenna olis fudis treenit ja keskiviikkona peli.

Heipsan :wave:

Nopeasti omaa napaa.. Aloitin tänään terot, koska ei ole ovulaatiota kuulunut. Eli en halua lähteä edes kokeilee miten pitkä kierto tulisi. Sitten ens kuussa kp 11-20 tikutan ovista ja jos ei löydy niin terot taas ja sit lääkärille. En jää odottaa pidempään, koska tiedän että en voi ovuloida.

Möhkis, meilläpäin nuo papojen tulokset on sillee, että pittää ite soittaa. Ja se vasta mukavaa puuhaa onki, ku perheneuvoloihin (joista meillä vastaukset saa) on vaan 1 h per pv se aika, jollon vastaavat..ja seki vähän sellanen, ettei oo ees joka pv. Ja ne ei vastaa puhelimeen :kieh:

Kyllä eilisen kaltaisten huonojen päivien kanssa voi sanoa, että onneksi ei ole vielä lapsia B) Sitten varmaan ei huonoja päiviä voi oikee ollakkaa..tai ehkä niitä ei ees huomaa. Tänään onki eri fiilis =)

Ite mietin, että kävisin vielä keväällä papassa..keskustelin sen tädin kanssa, että voisin niin tehdä. Kävin siis nyt alkukesästä. Haluaisin siis ennen raskautumista käydä, kun siitäkin on että se sit ehkä otetaan or not..no, käyn kuitenki niin onpahan sekin sitte hoidettu =) En oo muistanu soittaa niitä tuloksia, tuskinpa niissä mitään on. Ärsyttää soittaa sinne, kun niitä ei saa kii, kuten jo valitin.

ja ärrin purrin!! Vakuutus. Lähettivät tuollaisen karhukirjeen jne ja ei meiläl tuolla ole enää vakuutusta!! Nyk. firman on pitänyt irtisanoa se, varmaan ovatkin. Oma äitini joutu aikanaan eräässä puljussa yli 5x irtisanomaan itse+uusi vakuutusyhtiö irtisanoi ainakin sen 5x ennen ku hommat onnistu. Hirveetä vempulointia. Ja voin sanoa, että ärähän varmaan perkeleesti, jos hommat ei nyt lähe sujumaan B) Ja nyt soitinki, onneks sain heti kii, ja ilmeisesti paketista on irtisanomisilmo tullu..mut jotain sielä sitte kuitenki on niiillä vialla. Huoh.

Ja tervetuloa uusille :flower:

Mulla on ollut uniongelmia tässä jo puolisen viikkoa, not nice. Ja varasin opintosuunnittelijalle ajan, kun mulla on niistä homesairasteluista poissaoloja, niin saan selvää noista. Lisäksi pitäs harjottleuista vielä kysellä lisää ja muista. Ja viikon päästä ois yks tentti ja siihen pitäis tehdä vielä tehtäviä..kuhan sais sen pirun excel-kirjan. Muuten meillä alkaa luennot vasta kuun lopussa.

Hääkutsut ovat muuten valmiit, hienot tuli. Pakko kehua vähän taaas :D

Mulla oli kovasti juttua, mutta unohdin koko ajatuksen ton vakuutustädin kanssa poristessa B) Että mukavaa keskiviikkoa! Tästä pitää lähteä kahvia keittämään, että uniongelmat varmasti jatkuvat.

Heippa kaikille!

Mahtuuko tänne vielä uusia? Mä olen 24v. 12/08 syntyneen pojan äiti ja pikkukakkosta siis kuumeillaan :heart: Vauvahan toi poikakin vielä on, mutta pikkumies kasvaa niin hurjaa vauhtia ja toiveissa olisi saada seuraava melko pienellä ikäerolla.

Mä kävin jo itseasiassa eilen kierukan poistamassa, mutta miehen työtilanteen takia asutaan syyskuun loppuun asti eri kaupungeissa, joten varsinainen yritys alkaa vasta 10/09. Ilman ehkäisyä mennään nyt jo, mutta nähdään vaan parin viikon välein ja on siis hyvin epätodennäköistä että ennen lokakuuta tärppäisi :D

Esikoisesta ehdin olla reilun vuoden ilman pillereitä, mutta silloin oltiinkin enemmän tulee jos on tullakseen-periaatteella ja kiertokin oli niin epäsäännöllinen (välillä kolmen kuukauden taukoja menkoissa), etten koskaan mitään ovulaatioita laskeskellut...Ja en mä muista että mulla ois silloin ollut koskaan näin kovaa vauvakuumettakaan :D Synnytyksen jälkeen tuo kierto on onneksi tasoittunut normaalimmaksi ja toivottavasti se nyt pysyykin niin tuon kierukan poiston jälkeenkin, ettei kakkosta tarvitsisi ihan vuotta yrittää...

Heissulivei!

Tässä olen jo jonkin aikaa tätä palstaa lukenut, ja nyt voisin minäkin mielelläni tänne mukaan liittyä.. :) Elikkäs olen 23v. ja ensimmäinen lapsi olisi haaveissa, ja marraskuun alussa mulla on testit, että olenko allerginen spermalle vai en..., eli onnistuuko hedelmöitys normaalisti yhdynnässä vai pitääkö tehdä koeputkessa tms.. Mutta jos ei sen kummempaa allergiaa spermaan ole, niin yritys meillä alkaisi jotakuinkin 12/09.. :) Mutta sen näkee sitten mikä on tilanne..

Yhdessä olemme asunneet kohta puolitoista vuotta, ehkäisyä emme käytä, muuta kuin keskeytettyä yhdyntää, ja se on toiminut loistavasti meillä.. :) Hormonaalinen ehkäisy ei ole mulle koskaan oikein sopinut ja lateksiselle kondomille olen allerginen, ja ne lateksittomat ei kyllä meillä toimi, jotenkin ihan ihme materiaalia, että ei kiitos... Mutta meillä on ollut aika alusta asti selvää, että jos sattuu ns. vahinko, niin se on ihan tervetullut.. :)

Mies on 26v ja hän olisi jo valmis isäksi. Molemmilla haaveissa 3 lasta ja suht pienellä ikäerolla. Mulla alkaa ammattikorkeakoulu nyt syyskuussa, mutta suunnitelmissa olisi, että kouluaikana saisimme yhden tai kaksi lasta..., kuitenkin haluaisin lapset mieluusti alle 30v. tai pari vuotta yli, monestakin syystä, ja kun suvussa on rintasyöpää, niin sen pitäisi sitäkin ehkäistä, jos n. alle 30v saisi ja imettäisi lapset... mutta aina asiat ei mene niin kuin suunnittelisi, mutta haaveita pitää olla ja niihin pyritään.. :) Vauvakuume on ollut kova jo useamman vuoden ajan, kaverit ympärillä vaan synnyttää, jo kolmansia lapsia.. mutta nyt ehkä tää kuume on jo kovinta koskaan.. :) Näen joka yö unia lapsista, luen raskaus- ja vauvakirjoja/-lehtiä, luen näitä palstoja yms.. Ja nyt kun mies sanoi, että hän olisi valmis ja on yhtä innoissaan suunnitellut aloituksen ajankohtaa, niin ei kai tää kuume voi kuin nousta! :) Hänen parhaimmat ystävät tulivat isiksi nyt kesällä ja kai silläkin on vaikutusta asiaan... ( hyvä niin.. ;) )

Aurinkoista loppuviikkoa kaikille ja lykkyä tykö! =)

Tervetuloa uusille :flower:

Täällä on kans kovempi vauvakuume kuin ennen, minkäs teet. Toisaalta nyt se on ollut vähän alitajunnassa enemmän, kun on ollut paljon noita hääasioita ym mietittävänä.

Jotenkin nyt ei tuu yhtään mitään järkevää juttua B) Väsyttää, vaikka oon kahvia juonut enemmän kuin laki sallii ja mun mitkään vähä kofeiiniset päivät eivät pidä. Päh!

Tervehdys kaikille ja tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet :)

Eilen illalla pidin viimeisen sanajumalanpalvelukseni ja ajoin kotiin Pohjois-Karjalaan yöllä. Mukava palata normaaliin opiskelu- ja avioelämään, vaikka tästä nyt onkin normaali kaukana;) Yritys nimittäin alkaa kohtapuoliin. Mulla on nyt viimeinen liuska kuluvaa e-pilleripakettia menossa ja lääkäriajatkin on ihan kohta. Se hammaslääkäri on ens maanantaina ja yleislääkärille menen viikkoa myöhemmin eli 17. päivä. Sen jälkeen ratkee tarkempi yrityksen aloitusajankohta. Tarkotus olis saada suu kuntoon ensin.

Nyt kotiinpaluun jälkeen on paremmat mahikset myös syödä terveellisemmin. Miusta on ihanaa kun kauppojen hevi-osastot notkuu sadonkorjuuajan ihanuuksia :heart: Tänään tarttui ostokärreihin perunaa, kesäkurpitsaa, varhaiskaalia, jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, banaania, luumuja, viinirypäleitä ja pensasmustikkaa. Tuo pensasmustikka on aivan ihana snacki :) Ovat isoja ja makeita eivätkä tahraa sormia kuten perinteinen mustikka. Tarkotus olis kyllä itekkin vielä metsästää mustikkaa ja mahd. vadelmaa.

Käyttekö te muut marjassa ja sienessä:)?

Nyt mulla alkaa kova luku-urakka. Tarkoitus olisi tenttiä Vanha testamentti kahden viikon päästä ja olen lukenut vasta ekat 3 Mooseksen kirjaa. Voin hyvillä mielin sitten lomailla mieheni kanssa viimesen elokuun viikon:) Sitten olisikin kaikki eksegetiikan eli raamatuntutkimuksen perusopinnot kasassa ja voin alotella kunnolla aineopintoja ja kandin vääntämistä:)

Tervetuloa kaikille uusille :flower:

Ensimmäinen työviikko takana ja monta vielä edessä.

Siivoilin tossa äsken ja nyt on ihana aloittaa viikonloppu puhtaalta pöydältä.

Pikainen tilanne katsaus:
Mulla on jo niin kova vauvakuume että soitinpa sitten töistä päästyäni sinne klinikalle ja lupasivat maanantaina soitella takaisin että koska alettais hoitoa suunnittelemaan :heart:

Eipä tässä muuta kuin hyvää viikonloppu kaikille :hug:

Niin ja vauvakuume täälläkin kohoilee kun "kaikki" vaan lisääntyy". Tosiaan niinkun sanoin niin koulukaveri sai tytön 29.7 ja viimeisin tulokas syntyi 2.8 kun mun ja miehen parhaista parhaat ystävät saivat esikoisensa - pienen pojan:) :heart: Ristiäiset on ilmeisesti syyskuussa ja sinne on kutsu käynyt. Mennään tosin jo tässä kuussa vaavia ihailemaan kun mennään viikoksi ystäviä ja vanhempiamme tapaamaan Etelä-Karjalaan:)

Onnea kovasti sulle Unikeiju tuohon yritykseen:)! Anteeksi, jos kysyn intiimejä. Mihin ongelmaan joudutte hoitoja ottamaan? Itselläni on myös mahdollisesti vaikeaa tulla luomusti raskaaksi kun on noita hormonaalisia ongelmia. Jännittääkin kovasti tuo syksy, mitä mun kroppa tykkää olla ilman lisättyjä hormoneja. Aloitin nuo pillerit 16-vuotiaana lääkinnällisin tarkoituksin ja olen niitä syönyt tähän hetkeen säännöllisesti jo yli 6 vuotta... Pelottaa, että olen taas tyyliin 3kk vuotamatta ja sitten taas vuodan kuukauden tjsp.. :| No, kokeilemalla sen vasta näkee.

Mutta siis todella paljon voimia niihin hoitoihin! Ovat kuulemma aika raskaita.

Tervetuloa Fistik ja Justiina86 :) Lisäilen teidät listaan..

Unikeiju: Hienoa, että asiat alkavat edetä :)
R86: Ymmärtääkseni sterilisaation vuoksi hoitoihin on Unikeiju menossa..

Meilläkin on vauvaantunut lähipiiri, tai lähinnä minun puolelta.. about 10 ex-luokkalaista on saanut vuoden sisällä vauvan ja about 10 ex luokkalaisella on laskettuaika syksyllä.. Ja kuka väittää, että hoitajat saavat lapset nuorina? Mun siis 30:stä lähihoitaja luokkalaisesta on 2/3 osaa saaneet vauvan tai ovat raskaana.. mut en vaan mie.. :( Ja avokin exä sai vauvan 31.7.. Kävin sitä töiden ohessa moikkaamassa..

Mie soitin klinikalle, jossa oltiin hoidoissa exän kanssa. Sain epikriisit, jotta omalääkäri ei lähde kokeilee mitään turhia juttuja.. Ja olen aloittanut terolutit, eli varmaan syyskuussa sitten pyydän lähetteen hoitoihin ja ens vuonna sitten ne.. Eli 2011 vuodelle vauvaa toivotaan..

Lomalla olen ja opparia pitäisi tehdä, mut hieman heikosti.. Lisäksi on yksi enkun kielinen kurssi tekemättä, palautus 24.8.. :ashamed:

Ja huomenna tulisi 21v. ikää mittariin B) Tänään saunaa ja pokeria, huomenna sitten synttäripippalot lähimpien ystävien kanssa..

Yhteistyössä