Heissulivei!
Tässä olen jo jonkin aikaa tätä palstaa lukenut, ja nyt voisin minäkin mielelläni tänne mukaan liittyä..

Elikkäs olen 23v. ja ensimmäinen lapsi olisi haaveissa, ja marraskuun alussa mulla on testit, että olenko allerginen spermalle vai en..., eli onnistuuko hedelmöitys normaalisti yhdynnässä vai pitääkö tehdä koeputkessa tms.. Mutta jos ei sen kummempaa allergiaa spermaan ole, niin yritys meillä alkaisi jotakuinkin 12/09..

Mutta sen näkee sitten mikä on tilanne..
Yhdessä olemme asunneet kohta puolitoista vuotta, ehkäisyä emme käytä, muuta kuin keskeytettyä yhdyntää, ja se on toiminut loistavasti meillä..

Hormonaalinen ehkäisy ei ole mulle koskaan oikein sopinut ja lateksiselle kondomille olen allerginen, ja ne lateksittomat ei kyllä meillä toimi, jotenkin ihan ihme materiaalia, että ei kiitos... Mutta meillä on ollut aika alusta asti selvää, että jos sattuu ns. vahinko, niin se on ihan tervetullut..
Mies on 26v ja hän olisi jo valmis isäksi. Molemmilla haaveissa 3 lasta ja suht pienellä ikäerolla. Mulla alkaa ammattikorkeakoulu nyt syyskuussa, mutta suunnitelmissa olisi, että kouluaikana saisimme yhden tai kaksi lasta..., kuitenkin haluaisin lapset mieluusti alle 30v. tai pari vuotta yli, monestakin syystä, ja kun suvussa on rintasyöpää, niin sen pitäisi sitäkin ehkäistä, jos n. alle 30v saisi ja imettäisi lapset... mutta aina asiat ei mene niin kuin suunnittelisi, mutta haaveita pitää olla ja niihin pyritään..

Vauvakuume on ollut kova jo useamman vuoden ajan, kaverit ympärillä vaan synnyttää, jo kolmansia lapsia.. mutta nyt ehkä tää kuume on jo kovinta koskaan..

Näen joka yö unia lapsista, luen raskaus- ja vauvakirjoja/-lehtiä, luen näitä palstoja yms.. Ja nyt kun mies sanoi, että hän olisi valmis ja on yhtä innoissaan suunnitellut aloituksen ajankohtaa, niin ei kai tää kuume voi kuin nousta!

Hänen parhaimmat ystävät tulivat isiksi nyt kesällä ja kai silläkin on vaikutusta asiaan... ( hyvä niin..

)
Aurinkoista loppuviikkoa kaikille ja lykkyä tykö! =)