Kiitos limatulkinnoista Nel ja Manna! Oot kyllä Manna ostanut mielenkiintoisen kirjan
Totta, limat voi sekoittua spermaan. Muutaman kerran olen kyllä aika varma että olen bongannut juuri ovislimat: sperma valuu pois vähän vetisempänä ja "valkoisempana", mutta ovislimat ovat olleet ihan kirkkaat, todella venyväiset, valuneet pois semmoisena piiitkänä kiinteänä limakökkönä, ja tämä on tapahtunut vain kerran per kierto.
Hmm, mä toivon, että ne toissapäiväiset "pikkulimat" oli ne ovislimat, jotka jäi niukoiksi greipittömyyden takia... kun ovisoireet on muuten olleet niin selkeät! Jos limat olisikin vielä tulematta, niin sitten kaikki muut oireet nollaantuisivat. Nämä pikkulimat olivat juuri tuollaiset "venyvät" sormien välissä, mutta tosiaan hyvin niukat verrattuna edellisten kiertojen jättilimoihin, joita ei kyllä sormien välissä tarttenut venytellä kun valui melkein vessanpönttöön asti, toinen pää vielä kiinni luultavasti kohdunsuussa asti

VOIHAN LIMAJUTUT!
Eilen yöllä näin sellaista unta, että mua painettiin oikealta mahasta ja se sattui kauheasti. Yritin saada painajan lopettamaan, mutta se vaan jatkoi! Olen nähnyt aikaisemminkin tällaisia unia ovisaikaan, ilmeisesti mua ihan oikeastikin sattuu mahaan ja se siirtyy uniin. Ovishan tapahtui/tapahtuu tässä kierrossa juurikin tuolta oikealta puolelta, kaikki nipistelyt olleet sillä puolella ja viime kierrossa gyne sanoi että ovis oli vasemmalla puolella.
Lämpöjä en ole mittaillut, mutta tänä aamuna on ollut vähän kipeä olo, jonka otaksun johtuvan lämpöjen noususta. Tämäkin tuttua edellisistä kierroista... Enköhän mä ole vakuuttanut ainakin itseni siitä, että ovis oli jo, sanoi limat mitä tahansa
Mua kiinnostaa myös Unelmoijan tilanne! Toivottavasti täti on pysynyt poissa!
Mä alan nyt imuroimaan, miehen täti tulossa katsomaan meidän kissoja

Ihanaa lauantaita kaikille <3
-Rapsu kp12