M
"Mietteliäs"
Vieras
Olen synnyttänyt 3 kuukautta sitten ja taas tulin pohtineeksi tätä omaa mielialaani. Kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin ja lapsi ei ole ensimmäiseni. Saan nukuttua hyvin enkä koe olevani fyysisesti väsynyt. Raskauaika ja synnytys sujui hyvin. Silti en tunne olevani oma itseni, vaikka kaikki on hyvin elämässäni. Haluaisin tehdä paljon asioita, mutta en vain saa itseäni liikkeelle. Onko tämä normaalia olotilaa synnytyksen jälkeen vai keties jotain masennukseen viittavaa? Nyt kun tarkemmin mietin niin ainoa asia joka minua voisi vaivata on se että en ole saanut toivomaani 10kg painoa tiputettua ja se on kyllä arka asia minulle. Jaksan olla iloinen asioista, mutta toisinaan myös olen sellaisella haikealla tuulella, mikä on ihmeellistä koska mikään ei ole pielessä. Olen sellainen taistelija ja itsekseen selviytyjä luonne etten hirveän mielellään valita tai kerro ajatuksistani muille, mutta välissä osa minusta huutaa etten ole normaali itseni ja voisiko joku auttaa ja kertoa mikä minulla on.