Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mua ärsyttää, kun mun "luottokampaajalla" ei ollut ens viikon lauantaille mulle vapaata aikaa. Megatärkee juhla tulossa eikä kukaan muu osaa tehdä kampausta ja meikkiä yhtä hyvin. Ongelmat ne on mullakin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mua ärsyttää, kun mun "luottokampaajalla" ei ollut ens viikon lauantaille mulle vapaata aikaa. Megatärkee juhla tulossa eikä kukaan muu osaa tehdä kampausta ja meikkiä yhtä hyvin. Ongelmat ne on mullakin :ashamed:
muruset kertovat, että kampaaja jolle päätät varata ajan alkaa kirjaimella S.hän osaa paremmin kuin luottokampaajasi, ja tulet vaihtamaan kampajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mua ärsyttää, kun mun "luottokampaajalla" ei ollut ens viikon lauantaille mulle vapaata aikaa. Megatärkee juhla tulossa eikä kukaan muu osaa tehdä kampausta ja meikkiä yhtä hyvin. Ongelmat ne on mullakin :ashamed:
muruset kertovat, että kampaaja jolle päätät varata ajan alkaa kirjaimella S.hän osaa paremmin kuin luottokampaajasi, ja tulet vaihtamaan kampajaa.
Vaihtoehtokampaaja alkaakin S:llä. Ei ole kismetin voittanutta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:levoton strutsinäkemäni mukaan sinun levottomuutesi kasvaa syksyä kohden. kun levottomuus laantuu alkaa syysmasennus. kun aurinko alkaa jälleen paistamaan keväällä huomaat että kaiken minkä halusitkin tapahtuvan tapahtui jo ennen joulukiireitä. et vain levottomuudeltasi sitä huomannut.sydämmesi kasvaa onnesta kolminkertaiseksi ja elämääsi astuu pieni valkeatukkainen mies, joka antaa sinulle elämäsi suurimman avun.
ahaa =) jään mielenkiinnolla odottamaan :wave: mitenköhän pienestä valkeatukkaisesta miehestä on kyse? Kun noita ihan pieniä pellavapäitä on neljä ja sit yks isompi mies
no niin, ja sit tää ei osannu ees lainata... toi alempi teksti on mun tietty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:levoton strutsinäkemäni mukaan sinun levottomuutesi kasvaa syksyä kohden. kun levottomuus laantuu alkaa syysmasennus. kun aurinko alkaa jälleen paistamaan keväällä huomaat että kaiken minkä halusitkin tapahtuvan tapahtui jo ennen joulukiireitä. et vain levottomuudeltasi sitä huomannut.sydämmesi kasvaa onnesta kolminkertaiseksi ja elämääsi astuu pieni valkeatukkainen mies, joka antaa sinulle elämäsi suurimman avun.
ahaa =) jään mielenkiinnolla odottamaan :wave: mitenköhän pienestä valkeatukkaisesta miehestä on kyse? Kun noita ihan pieniä pellavapäitä on neljä ja sit yks isompi mies![]()
tyyppi on hyvin pieni,alle metrin mittainen ja erittäin vaaleatukkainen.lähes valkoiset hiukset.
hänellä on jalassaan siniset housut ja mustat kiiltävät kengät.nenä on hiukan pyöreä.
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Mikä tiimarivihkonen sulla siellä oikeen on??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Mikä tiimarivihkonen sulla siellä oikeen on??![]()
edessäni on lähinnä suttupaperia,kaksi näyttöä ja tyhjää tilaa murusille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:levoton strutsinäkemäni mukaan sinun levottomuutesi kasvaa syksyä kohden. kun levottomuus laantuu alkaa syysmasennus. kun aurinko alkaa jälleen paistamaan keväällä huomaat että kaiken minkä halusitkin tapahtuvan tapahtui jo ennen joulukiireitä. et vain levottomuudeltasi sitä huomannut.sydämmesi kasvaa onnesta kolminkertaiseksi ja elämääsi astuu pieni valkeatukkainen mies, joka antaa sinulle elämäsi suurimman avun.
ahaa =) jään mielenkiinnolla odottamaan :wave: mitenköhän pienestä valkeatukkaisesta miehestä on kyse? Kun noita ihan pieniä pellavapäitä on neljä ja sit yks isompi mies![]()
tyyppi on hyvin pieni,alle metrin mittainen ja erittäin vaaleatukkainen.lähes valkoiset hiukset.
hänellä on jalassaan siniset housut ja mustat kiiltävät kengät.nenä on hiukan pyöreä.
no jopas =) valaisetko vielä että mitähän apuja noin pieni mies mulle vois tuodaen oo utelias en
![]()
![]()