syviä mietteitäni jakelen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päätä särkee, vesirokkolaisella vielä muutama kuivamaton näppylä ja kauppaan pitäs mennä, mies läks bilettämään Turkuun ja mua ottaa päähän. Mitä tehdä, ettei koko viikonloppu mee murehtiessa omaa kurjuutta kun toinen pitää hauskaa?

Mua pelottaa mennä töihin. Katsoisitko muruista onko onnea työelämässä...ja saanko niitä edes. Ihan hullua, pelottaa mennä ja sitten kuitenkin pelottaa sekin, jos niitä ei saa... :headwall: Ahdistavaa. Voisinko voittaa lotossa ja ryhtyä opiskelemaan jotain luxusta? :D

Mua ärsyttää, kun mun "luottokampaajalla" ei ollut ens viikon lauantaille mulle vapaata aikaa. Megatärkee juhla tulossa eikä kukaan muu osaa tehdä kampausta ja meikkiä yhtä hyvin. Ongelmat ne on mullakin :ashamed:

arkadian ulla muruset järjestyivät otavan muotoon joka tarkoittaa että sinun pitäisi juoda lasillinen sekamehua jään kanssa.napsi yksi burana. istuta lapsi television eteen hetkeksi ja ota pienet nokoset. sen jälkeen sauna päälle. iske muutama kynttilä lauteille ja nauti. huomenna meette lapsen kanssa retkelle lähimpään metsään eläinkirjan kanssa.opeta hänelle kaikesta kaikki.murusten mukaan hän on erittääin vastaanottavainen uudelle tiedolle huomenna.

narikka muruset järjestyivät kirjaimeen K joka tarkoittaa kismet

säästöpossu kismet muruset ehdottavat että het korttipakan ja pelaat pasianssia .. ennen kuin huomaatkaan miehesi seisoo takanasi ja kertoo minkä kortin siirrät mihinkin.

taare pure itseäsi kovaa vaseman käden kolmanesta sormesta.huomenna on kipu jo poissa

rania.muruset kertovat että saat nopeasti potkut seuraavasta työpaikastasi.mutta sen jälkeen saat unelmiesi duunipaikan siihen liittyy mansikat ja sokeri

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Mua ärsyttää, kun mun "luottokampaajalla" ei ollut ens viikon lauantaille mulle vapaata aikaa. Megatärkee juhla tulossa eikä kukaan muu osaa tehdä kampausta ja meikkiä yhtä hyvin. Ongelmat ne on mullakin :ashamed:

muruset kertovat, että kampaaja jolle päätät varata ajan alkaa kirjaimella S.hän osaa paremmin kuin luottokampaajasi, ja tulet vaihtamaan kampajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

muruset kertovat, että kampaaja jolle päätät varata ajan alkaa kirjaimella S.hän osaa paremmin kuin luottokampaajasi, ja tulet vaihtamaan kampajaa.

Vaihtoehtokampaaja alkaakin S:llä. Ei ole kismetin voittanutta ;)

Aijahas, että tällänen juttu. No sitten minäkin avaudun: Äitini yritti ammututtaa minut ja on tällä hetkellä psykiatrisella osastolla vaivuttuaan psykoosiin. Isäni on vankilassa. Molemmat vapauduttuaan palaavat takaisin ryyppyporukoihinsa ja saan pakoilla heitä lopun elämääni. Joskus vähän vitut.taa, mutta tänään on ollut ihan kiva päivä.

Vaihtoehtokampaaja alkaakin S:llä. Ei ole kismetin voittanutta ;)

kismet muruset pyytävät sinua näyttämään uuden kampauksen 2+ sivuilla heti tuoreeltaan.he siirtyivät tuulen vireen mukana peukun muodosta kirjaimiin k.i.i.t.o.s

levoton strutsinäkemäni mukaan sinun levottomuutesi kasvaa syksyä kohden. kun levottomuus laantuu alkaa syysmasennus. kun aurinko alkaa jälleen paistamaan keväällä huomaat että kaiken minkä halusitkin tapahtuvan tapahtui jo ennen joulukiireitä. et vain levottomuudeltasi sitä huomannut.sydämmesi kasvaa onnesta kolminkertaiseksi ja elämääsi astuu pieni valkeatukkainen mies, joka antaa sinulle elämäsi suurimman avun.

narikka muruset haluavat ilmoittaa sinulle että elämä voittaa (järjestäytyivät cancan tanssiriviin ) vanhempiesi vaikeat ajat hoidossa ja vankilassa opettivat heitä, ja oppivat jotain tärkeää. he kumminkin unohtavat sen alta viikossa ellei tapahdu jotakin joka muistuttaa heitä siitä. murujen mukaan se tapahtuu jonkun punatukkaisen tyttösen aloitteesta. tytöllä on siniset silmät jotka vihertyvät aikaa myöten.

levoton strutsinäkemäni mukaan sinun levottomuutesi kasvaa syksyä kohden. kun levottomuus laantuu alkaa syysmasennus. kun aurinko alkaa jälleen paistamaan keväällä huomaat että kaiken minkä halusitkin tapahtuvan tapahtui jo ennen joulukiireitä. et vain levottomuudeltasi sitä huomannut.sydämmesi kasvaa onnesta kolminkertaiseksi ja elämääsi astuu pieni valkeatukkainen mies, joka antaa sinulle elämäsi suurimman avun.

ahaa =) jään mielenkiinnolla odottamaan :wave: mitenköhän pienestä valkeatukkaisesta miehestä on kyse? Kun noita ihan pieniä pellavapäitä on neljä ja sit yks isompi mies :D

no niin, ja sit tää ei osannu ees lainata... toi alempi teksti on mun tietty :p

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:

ahaa =) jään mielenkiinnolla odottamaan :wave: mitenköhän pienestä valkeatukkaisesta miehestä on kyse? Kun noita ihan pieniä pellavapäitä on neljä ja sit yks isompi mies :D

tyyppi on hyvin pieni,alle metrin mittainen ja erittäin vaaleatukkainen.lähes valkoiset hiukset.
hänellä on jalassaan siniset housut ja mustat kiiltävät kengät.nenä on hiukan pyöreä.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:

tyyppi on hyvin pieni,alle metrin mittainen ja erittäin vaaleatukkainen.lähes valkoiset hiukset.
hänellä on jalassaan siniset housut ja mustat kiiltävät kengät.nenä on hiukan pyöreä.

no jopas =) valaisetko vielä että mitähän apuja noin pieni mies mulle vois tuoda ;) en oo utelias en :p :whistle:

oceano työnantajasi on lähetyshetkellä vatsataudin riivaama.tuskan hikeä pukkaa ja kiire on melkoinen. kun hän vastaa sähköpostiisi on vastaus mitä luultavammin lyhyt ja ytimekäs, sekä hieman off topic.kun hän myöhemmin palaa jälleen näyttöpäätteen eteen hän lukaisee vastaanotetut ja lähetetyt viestit uudelleen ja alkaa hörönauramaan.

sen jälkeen hän kääntää rakastettunsa kuvan kuvapuoli alaspäin pöydälle ja kutsuu sihteerinsä päivä kahville konttoriinsa.

Näkeekö niistä murusista, minkälainen keli on huomenna Kuopiossa? Ja haluaisin myös tietää, löydänkö sieltä mitään ostettavaa, että kannattaako ylipäätään lähteä.

Kiitos. :flower:

tianna kuopiossa on huomenna 15-20 astetta lämintä.tuulen nopeus noin 4-5 metria per sekuntti ..sataa kaatamalla valitettavasti, mutta kerkee se aurinkokin kurkkaamaan välillä.
kauppakeskus aapelista löydät ihanan sinisen keveän paidan sekä siihen sopivan hameen halvalla.innostut myös ostamaan siihen sopivat sandaalit sekä pienen ihanan kaulakorun.
maistat myös kalakukkoa.

Yhteistyössä