Täällä äiti: joka ei ole imettänyt lapsiaan kuin synnärillä ollessa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei vaan halusin tietää mitä mieltä muut ovat, olen täällä törmännyt niin moneen ketjuun jossa haukutaan äidit jotka valitsevat imettämättömyyden ja joissa ylistetään luomuhörhöilyä ja kestovaippoja (joita ei meillä ole käytetty).

No joo, lisäänpä vielä turhamaisuuden lisäksi ärsyttävyyden. SäKIN kun näytät kuuluvan niihin, että jos imettää ja luomuilee niin on hörhö. Tissienkö takia et viitsinyt imettää?

No juuripa niiden takia, koska mun rinnat olivat luomuna aivan loistavat niin en halunnut mennä pilaamaan niitä. Jos taas mun rinnat olisivat olleet jo valmiiksi piloilla tai muuten rumat niin olisin imettänyt ja teettänyt imetyksen loputtua uudet.

Siinä tapauksessa pidän sinua turhamaisena ja itsekkäänä ihmisenä. Sellaisena joka asettaa itsensä lastensa parhaan edelle.

Tosiaan, niin kauan kuin lapset voi hyvin ei muulla ole väliä. Älä nyt kuitenkaan kuvittele että meitä "luomuhörhöjä" vain ylistetään, on itseasiassa aika kaukana totuudesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Rehellisesti sanottuna vaikutat aika turhamaiselta tyypiltä. Ja perusteluna se, etten ymmärrä mitä sun toimintatapoihin äitinä liittyy kaunis kroppa ja kasvot?

Se että tällä palstalla tuntuu olevan valloillaan käsitys että turhamainen ja itseensä panostava äiti on huono äiti. Koska minäkin olen tehnyt paljon töitä ulkonäköni eteen, enkä kuitekaan koe sen olevan mun lapsilta pois.

Se imetyksen poisjättäminen ilman syytä on huono valinta vauvan kannalta. Se, että panostaa itseensä, ei saisi tarkoittaa sitä, että se on lapselta pois.

Juuri näin. Tätä hain itsekin takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Rehellisesti sanottuna vaikutat aika turhamaiselta tyypiltä. Ja perusteluna se, etten ymmärrä mitä sun toimintatapoihin äitinä liittyy kaunis kroppa ja kasvot?

Se että tällä palstalla tuntuu olevan valloillaan käsitys että turhamainen ja itseensä panostava äiti on huono äiti. Koska minäkin olen tehnyt paljon töitä ulkonäköni eteen, enkä kuitekaan koe sen olevan mun lapsilta pois.

Se imetyksen poisjättäminen ilman syytä on huono valinta vauvan kannalta. Se, että panostaa itseensä, ei saisi tarkoittaa sitä, että se on lapselta pois.

Niinpä. Sanoit että ei ole lapsilta pois,mutta onhan se:/ Valitettavasti..

Alkuperäinen kirjoittaja ek:
Joo no onnee vaan sulle. Huomaa että taas on jollain elämän peruspilarit kunnossa.

:D

(No vähän huono homma ettei tissejä pilaa imetyksellä, mutta jos ulkonäkö on tärkeä niin ymmärrettävä valinta. Siitä onko se oikea valinta, voi keskustella myös)

Mutta huvittavaa että en minä saanut ensimmäisen viestin perusteella ap:sta pinnalista kuvaa, eikä tullut oloa että tämän tarvii hakea täältä mitään muuta kuin jutustelua. Kunhan kertoi, äiti muiden joukossa, kokonaisuus ratkaisee =)

Yhteistyössä