Niin, enpä tiedä...
Mielestäni seksin tulisi olla tärkeä osa parisuhdetta. En usko jaksavani elää elämääni ilman seksiä ja lähes tiedän ettei miehenikään jaksaisi.
Parissa edellisessä viestissä mies kuvailtiin jotenkin voimattomaksi uhriksi. En näe omaa miestäni sellaisena, vaikka hän tietysti kärsii tilanteestamme myös. Ongelma on enemmänkin meidän yhteinen, vaikka minä olenkin se ongelmallinen osapuoli.
Vielä lisäys aiempaan pohdintaani...
Uskon, että miesten ja naisten seksuaalisuudella on eroja, tai ainakin minun ja mieheni seksuaalisuudessa on. Me mollemmat nautimme romanttisesta ja hellästä rakastelusta. Ero välillämme on kuitenkin se, että hän voi rakastella tarvittaessa pikaisesti tai ""käytännöllisesti"". Hän siis oikeastaan toisinaan rakastelun sijasta vain tyydyttää tarpeensa. Minulla ei ole sellaisia tarpeita, jotka tuolla tavoin tyydyttyisivät. Tarpeeni ovat aivan toisenlaiset. Kaipaan hellyyttä, aikaa ja tunnetta siitä että mieheni haluaa juuri minua, eikä vain tarpeensa täyttymistä.
Arkipäivän kiireen keskellä romattiset hellittelyillat puuttuvat oikeastaan kokonaan, eikä mieheni taida edes tajuta niitä kaivata. Niinpä rakastelumme on minun kannaltani usein vain mieheni halujen tyydyttämistä ja itse jään vaille omien hellyyden tarpeiden täyttymisen. Olen tietenkin sanonut miehelleni, että kaipaan syttyäkseni hellittelyä. Tästä on kuitenkin seurannut se, että mieheni alkaa hellimään minua tuleva seksi mielessään, eikä siitä syystä, että hänen tekisi pyyteettömästi vain mieli viettää hellää hetkeä kanssani.
No, helliminen menettää tässä vaihtokaupassa tietenkin sen merkityksen, jonka vuoksi minä sitä olisin kaivannut.
Tuntuukin siis, että kaipaamani hellittelevä seksi vie arjen kiireen keskellä niin paljon aikaa, ettei siitä koskaan tule mitään. Kyse ei tietenkään ole siitä, etteikö aika olisi järjestettävissä. Mieheni ei vain taida ymmärtää koko juttua ja käytännön miehenä hän hoitaisi asian mieluummin ripeästi alta pois, jotta päästäisiin taas takaisin arjen aherruksiin.
En oikein tiedä hoituisiko asia, jos kertoisin hänelle tästä... Silloinhan hän ei osallituisi tilanteeseen vilpittömästä halustaan, vaan siksi että olen pyytänyt... Taitaa olla niin ettei kukko käskien laula (eikä kai kanakaan
Ehkäpä tilanteemme helpottuu kun arjen kiireet hieman väistyvät. Nyt onkin elämässämme sellainen erittäin kiireinen vaihe.
Ihanaa kun voin puhua täällä tästä asiasta... Tästä kun ei oikein voin kenellekään tutulle puhella....