TAAS anopista valitusta :( mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mml
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mml

Vieras
oltiin anopin luona kyläilemässä, ja kun olin laittamassa ulkovaatteita, niin eiköhän anoppi ollu laittanu meiän lapsen sohvalle istumaan, ja yksin :O Siis anoppi puki lapsen, ja laittoi sen sitte sohvalle ja otti kuvan.
Meillä lapsi juuru ja juuri 5kk, eikä ole koskaan istunut yksin.
Otettiin lapsi sitte ja lähettiin.
Jäi niin vaivaamaan kun en sanonut mitään :( tuli pahamieli ja ja vaivaa tosissaan :(

Mitä ootte mieltä pitäisikö laittaa vaikka viesti ja sanoa asiasta?
Vai onko tyhmä juttu kun myöhästähän e kuitenki on?
Miten asian voisi sanoa että ei loukkaantuisi? Ystävällisesti siis

Turhaa ylivarovaisuutta. Nykyäidit tuntuu olevan aivan liian herkkiä joka asiassa. Anoppi on äiti itsekin eikä varmaan ole aivojaan hukannut vaikka omat lapset ovatkin jo aikuisia.
Maalaisjärjen käyttö olisi ihan sallittua, eikä hermostua noin pienestä. Tuskin lapsi oli ilman valvontaa ja kuvan ottaa nopeasti, joten tuskin mitään vaaraa tilanteessa oli.

Voi kamalaa! Miun siskon poika oli 3,5kk, ku mie laitoin sen istumaan sohvalle oman 1v8kk ikäisen pojun kainaloon ja otin jouluisen kuvan :) Eipä 5kk ikäinen lapsi rikki mene jos pienen hetken istuu yksin sohvalla kuvan oton ajan. Oma poju ei tuossa isässä enää rattaissakaan suostunu olemaan puoli-istuvassa vaan kampesi aina istumaan ja kyllä sohvalla istuskeli tyynyn kanssa useinkin.

No ap varmaan tarkoitti enemmänkin pelkän istumisen sijasta sitä että noin pieni jätettiin yksin istumaan sohvalle. Olihan se anoppi toki siinä ääressä varmaan mutta ehtiikö sitä reagoida kamera kädessä, sitä en tiedä.

Meidänkin mukulaa on vieraat istuttaneet jo ties kuinka kauan B) :whistle:

Mäkään en ihan ymmärtänyt nyt tätä pointtia, siis oliko kyse nyt että kuinka sanoa anopille että loukkaannuit? ööö.. mä oon sitä mieltä että älä sano mitään, tilanne meni jo ja se että tuot oman loukkaantumisesi ilmi ei ainakaan enää asiaa korjaa/ parannna. Kannattaa aatella että ei se lapsi rikki mene jos se yhdessä kylässä istuksii. Tai no jos sä tiedät hyvän syyn miksi pitää saada välit kireiksi niin sano toki...

Koeta ap unohtaa koko juttu. Pääasia, ettei lapsi pudonnut sohvalta ja taisi anoppikin saada ihan hyvän kuvan =) Jos sitä istuttamista murehdit, ei noin pieni hetki istuma-asennossa tee mitään pahaa. Mä olen kanssa ottanut just noita joulukuvia alle puolen vuoden ikäisistä lapsista istuma-asennossa. Ihania kuvia tullut muistoksi :heart:

Anoppi ei varmastikaan edes ymmärtänyt tehneensä mitään väärää. Halusi vain ikuistaa rakkaan lapsenlapsensa.

Yhteistyössä