M
mää-ää
Vieras
Eli onko teillä uusperheläiset lapsilla erilaisia lähtökohtia perheen varakkuudessa? Eli siis kaikki lapsethan ovat yhtä tärkeitä, niin , niin.
Mutta jos aikaisemmin synnytetyt lapset ovat köyhemmästä liitosta ja suvusta, niin että se ihan näkyy kodissa ja tekemisessä ja puheessa. Nyt uusi mieheni paljastui melko varakkaan perheen lapseksi, en sitä silloin heti osannut aavistaa.
Me suunnittelemme yhteistä lasta ja asiat on hyvinmeidän perheessä.
Haluan lasteni olevan tekemisissä oman sukunsa kanssa ja mieheni perhe ei leiki mitään mummo/vaaripuolia, koska en niin halua. Lapseni saavat joululahjat omilta bio mummoiltaan ja mieheni perhe muistaa vähän jotenkin.
Mut jos nyt meitä lykästää ja saamme yhteisenlapsen, niin voin kuvitella mitä se tulee site saamaan isovanhemmiltaan. He ovat aika paljon ostaneet ja laittaneet omille lapsilleen, jotenmieheni on saanut huomattavaasti enemmän kuin minä tuota materiaa. Omien lasteni kanssa materia ei ole kaikkein tärkein, heidän sukunsa muistaa muuten, mikä on minun mielestä myös arvokasta. Mut kuitenkin.
No en saanut tästä mitään selkeää asiaa, joten pitää kai yrittää ostaa itse omille lapsille, etteivät koe kateutta, mikäli tämä mahdollinen uusi saa sitten näennäisesti materiaa enemmän.....
Ja vois olla suurempiakin huolia, kyllä.
Mutta jos aikaisemmin synnytetyt lapset ovat köyhemmästä liitosta ja suvusta, niin että se ihan näkyy kodissa ja tekemisessä ja puheessa. Nyt uusi mieheni paljastui melko varakkaan perheen lapseksi, en sitä silloin heti osannut aavistaa.
Me suunnittelemme yhteistä lasta ja asiat on hyvinmeidän perheessä.
Haluan lasteni olevan tekemisissä oman sukunsa kanssa ja mieheni perhe ei leiki mitään mummo/vaaripuolia, koska en niin halua. Lapseni saavat joululahjat omilta bio mummoiltaan ja mieheni perhe muistaa vähän jotenkin.
Mut jos nyt meitä lykästää ja saamme yhteisenlapsen, niin voin kuvitella mitä se tulee site saamaan isovanhemmiltaan. He ovat aika paljon ostaneet ja laittaneet omille lapsilleen, jotenmieheni on saanut huomattavaasti enemmän kuin minä tuota materiaa. Omien lasteni kanssa materia ei ole kaikkein tärkein, heidän sukunsa muistaa muuten, mikä on minun mielestä myös arvokasta. Mut kuitenkin.
No en saanut tästä mitään selkeää asiaa, joten pitää kai yrittää ostaa itse omille lapsille, etteivät koe kateutta, mikäli tämä mahdollinen uusi saa sitten näennäisesti materiaa enemmän.....
Ja vois olla suurempiakin huolia, kyllä.