Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Olen joskus miettinyt, että mikä hitto tuossa kuviossa on, ihan samoin käyttäydyin kuin exäni äidinkin kanssa kun olen anoppini ekaa kertaa tavannut (exäni anoppi sanoi aina, että olin parasta hänen pojalleen) Ihan ekan kerran kun olen anoppini nähnyt niin ensimmäisiä lauseita oli, että mulla on kyllä ihan liian hienot farkut sinne mökille mihin olimme menossa uutta vuotta viettämään (mulla oli Lontoosta kirpputorilta ostetut käytetyt farkut) Lisäksi siinä suhteen alkumetreillä puhui pahaa minusta selän takana minkä ehti, mikään ei ollut hyvin hänen mielestään mitä tein, jopa huulipunan käytöstä piti mutinaa, käytin kuulemma liian vähän. Ja oikeen saarnan piti siitä miten emme saa muuttaa yhteen asumaan (hänen poikansa kylläkin pyysi minua asumaan yhteen kanssaan, mä en ollut aloitteentekijä tuossa asiassa) Olin silloin 18-19-vuotias nuori tyttö, mua sattui ne asiat. Nykyäänhän ei tuollaiset paljon heilauttais, mutta nykyään teen jo pelkästä inhosta itsekin tahallani tempauksia. Tuo nainen on saanut mut tällaiseksi eikä se tosiaankaan olen yhtään kivaa. Joskus väsyttää olla inhottu, mutta väitän ettei se ole minun vikani, ainakaan kokonaan.
Huh, onneksi housut oli ostettu LONTOON kirpputorilta, että ei nyt miltään ihan tavalliselta supisuomalaiselta kirppikseltä sentään...

Sori, oli ihan pakko puuttua tähän.
Ap on ontanut tällä palstalla itsestään niin vaikean kuvan, että en jaksa uskoa hänen versioitaan asioista ihan tuosta vaan. Asioilla kun on niin monta puolta ja anoppi, mies ja miehen veljen vaimo voisivat kertoa aivan erilaisia näkemyksiä asioiden kulusta täällä.
Ehkä anoppi vain tykkää miehen veljen vaimosta enemmän kuin ap:sta ja toimii mielummin niin, että tällä olisi hyvä mieli, eikä hirveästi piittaa vaikka vaikeampi miniä vetäisi herneen nenäänsä. Vaikka voisi helposti kuvitella, niin koko maailma ei pyöri ap:n ja hänen lapsensa ympärillä.
Ja mies laitetaan kova kovaa vastaan... YLLÄTYS!

Jos ap vähän löysentäisi nutturaansa, nostaisi katsettaan omasta navastaan ja rentoutuisi, voisi maailma olla hänelle itselleenkin paljon hauskempi paikka.
:hug: