Ihanaa perrrrjantait! Vaikka sataa, niin ei haittaa, huomenna paistaa

Sanelma,mä jotenkin kässäsin väärin, että olisit jotenkin miehen tukea vailla; et siis kokonaan, mutta olisi toivomisen varaa siinä. Sorge

Eikä tosissaan meilläkään ole yksinäistä hommaa tämä, jos sen käsityksen sai, mutta miehellä on paljon kiireitä ja sellainen pysähtyminen asian äärelle välillä jää, jolloin mun huonoina hetkinä joudun huutaa apua ja homma menee mulla överiksi, kun mies ei heti ole tilanteessa mukana :O Mä oon aika läheisriippuvainen, kun on paha olla, vaikka "normaalissa" tilassa olen menevä ja sillai itsenäinen. No, tää raskas asia kyllä koettelee parisuhdetta ja täytyy ihmetellä, että kaikkea tässä on koettu. Muistan kuin eilisen päivän, kun tultiin psn:sta aj sanoin autossa miehelle, että "en ois uskonut, että ollaan joskus tälläisessa tilanteessa." Siitäkin on jo kaksi vuotta

Silloin olin niin optimistinen, että saadaan apua ja pian olen raskaana..joopajoo...
Hei, ihanaa, että oot positiivisella mielellä. Nyt vain nautit kesästä, saunasta, uimisesta, juomista ja rentoudut. Eikä tarvi tosissaan miettiä, mihin reikiin mitäkin tunget

Nauratti tuo kommentti! On se nainen ihme kapistus, kun kaiksesta tässä selvitään

Niin se Emminkin loma on mennyt. Nopeasti. Mitä kaikkea touhasitte? Oliko Bulgarian matka ok? En muista kerroitko siitä jo täällä? Puhtia töihin. Onkos teillä nyt inssit tehty ja luomuilette? Hirmuisesti kyssäreitä heti, kun tuut langoille...
Tiitu, hienoo, että työjutut menee paremmin ja mikä parasta: loma edessä! Ihan mukava jäädä hyvällä mielellä lomalle, kun sit vielä tietää, että syksyllä asiat menee parempaan suuntaan töissäkin. Mulla taasen syksyllä pukkaa taas steressiä varmaan, mutta sitä en haluu vielä ajatella. Asiat menee kuinka menee ja haave vuorotteluvapaasta on edelleen mielessä. Kiitos tsempeistä muuten, en tiennytkään, että Sandeman raskautui vain clomeilla. En seurannut juttuja silloin laninkaan, enkä tiedä ko.hlöstä juurikaan mtn. Ihan kiva kuulla, että jollakin onnistaa niin. Omaan mahikseen en usko, sitä tuntee kroppansa. Maha pömpöttä siihen malliin, että kropan tekis mieli valmistautua menkkoihin, mutat Primot jarruttaa kierron päättymistä. "Kunhan nyt syödään clomeja-fiilis" mulla oikeesti on..
Molly, aika hassuu, että epäilet meidän olevan samalta suunnalta. Mä rupesin heti kelaamaan, että ketäs täältäpäin on Hkiinpäin muuttanut

Oispa jännää! Mulla on kuvia cd:llä niin paljon, että kun alan niitä valkkaileen, niin laitan sit Keijun kautta kyllä tuleen. Mulla kestää....
Nyt nappaan saunan päälle ja otan ihanan mansikka-lime-siiderin, jääkylmän
Viikonloppuja siskot!