Tulin vielä ennen sunnuntaita katseleen tänne. Gissan tilanne on mielessä kokoajan. Oman mielenrauhan takia tee ihmeessä niinkuin parhaaksi näet mm. ultran ja verikokeen suhteen. Kovasti tsemppiä.
Puhuit tosta punktiosta nukutuksessa. Missä tapauksissa nukutetaan? (Sori, jos et jaksa nyt puhua tälläisitä asioista, kun itselläsi tilanne niin kriittinen). Mua kovasti vain mietityttää, että miten pärjään mahdollisessa punktiossa, kun munajohtimien aukiolotutkimuskin oli mulle hiukan tuskainen, kun toinen tuubi on tukossa. Tietty kyllä sitä kestää vaikka mitä, kun päättää, mutta mua niin kovasti aina jännittää kaikki. Vaikka itse oon tehnyt muille kaikenlaisia toimenpiteitä ja pystyn tukemaan jännittäjiä; ehkä siksi, kun taistelen itse samojen olojen kanssa.
Keiju, kiitos tiedoista. Gyne meinas, että näin mennään pari kiertoa ja sitten mahdollinen toinen inssi järeimmin asein ja kuulemma "paljon kalliimmin." Rahaa menee...Matkalle pitäs kanssa lähtee ja kaikkee muuta, mutta pakko vaan jostain repiä rahat, kun on tässä elämässä nautittava ja toteutettava vaikka noita matkahaaveita.
Mulla nyt kp1, kierto hiumat 27! Nyt kipitän apteekkiin ostaan ne clomit. Mukavaa viikonloppua kaikille ja gissalle kaikkea mahdollista hyvää.