Tahtoisin luottaa mutta miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _vieras_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

_vieras_

Vieras
Heih, Ongelma on siis tämä:
mun luotto tohon aviomieheen on mennyt, tiiä onko sitä koskaan ollukaan! Älkää kysykö et miks, en tiedä.
Tänäänkin kaupassa mies tuli sinne perässä töitten jälkeen ja kun "etti" meitä niin huomasin et hyllyn takaa tuli tytsi perässä joka käänty heti huomatessaan mut muksujen kanssa siinä(pelästyneenä). (heti ajattelin, et on ollu jotai silmäpeliä tms. ja tän tytsin kiinnostus heräs) Ei ois eka kerta... :(
Mistä sen tietää kuinka voi luottaa vaikka toinen kuinka vannoo? Onhan ne miehet valehellu ennekin.
meillä siis on kaksi lasta, avioliitto, yhteinen talo(lainat) ja periaatteessa kaikki hyvin, mutta...
seksistä valitan, miestä ei kiinnosta kun viikonloppusin, ehkä... nyttekin nukkuu tuolla... yhessä ei käydä missää, eikä kyl yksinkään, paitsi kaupassa/kaupoilla. Olen suht.normaalipainonen(nykysin) meikkaan, pidän itestäni huolta (eli siis suuri parannus(jonka muut miehet kyl huomaavat, vaan ei oma) verrattuna entiseen) kertokaa missä vika, vai oonko vaan liian vainoharhanen tästä parisuhteesta? Mä haluisin kolmannen lapsen, mies anto suostumuksensa sille, mutta eipä tuu kolmatta ilman seksiä, eli kiinnostaako miestä kaikki muut paitsi oma vaimo, omaa vaimoa haluais siis kyllä muut miehet, mut ei oma mies :(

niin, sepäs se. Täällä ihmettelen, et mitä helv... oikein elämälleni teen! Kuulin juoruja jo yli vuosi sitten, että mun mies on pettäny mua entisensä kanssa. Kysyin asiasta mieheltä silloin ja mies kertoi vain sen, että ovat olleet vain jatkoilla samassa paikassa ja mitään ei ole tapahtunut. En silloin jaksanut asiaa sen enempää tapella, kun oli pieni lapsi ja se oli tärkeintä, että jaksan olla äitinä. Sen jälkeen aina välillä olen kuullut pientä vihjailua asiasta muualta, että mies olisi pettänyt. Välillä olen asiasta kysellyt, mutta mies on vaan vastannut samalla tavalla eli ihan turha on kysellä.

Nyt prkl meni hermo tuohon jatkuvaan juoruamiseen ja soitin sille naiselle! Olin todella hämmästynyt siihen vastaanottoon, jonka sain. Tämä nainen oli hyvin sympaattinen?? Ei kieltänyt asiaa, mutta ei halunnut mennä likaisiin yksityiskohtiinkaan. Kertoi, että oli pitkään rakastunut mieheeni (jo ennen minua siis) ja siksi erehtyi uskomaan mieheni puheita sinä kyseisenä iltana ja myös sen jälkeen. Kertoi miten mieheni oli luvannut yhtä sun toista? On kuulemma sen jälkeen avannut silmänsä ja löytänyt uuden rakkauden. Vähän tuli semmonen olo, että se ämmä jopa sääli mua! En nyt ihan silti ymmärrä miks pitää jonkun toisen miehen kans hypätä sänkyyn oli sitten ex tai ei!!!

No anyway, tuli kuitenkin semmoinen olo, et kyllä naisten pitäis oikeesti käräyttää noi äijänretkut ja pitää toistensa puolia. EI NIIHIN OIKEESTI VOI LUOTTAA!!!

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Sen voisin vielä kestää, jos mies olis ite asian mulle kertonu. Tää onkin vaikeempi ku joutuu muualta tarkistella ja mies kieltää silti...