Taidan jättää mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
enkä sun tosiaan kannattaa jättää se miehes että joku sellainen saa hänet joka pitää just sellaisena hänestä kuin hän on. etit itselles sit jonkun sika bodarin..[/quote]

Peesi!

Ymmärrän ap.ta myös eli miehella myös tullut ylipainoa johtuen päivittäisestä olutpullosta ja epäsäännöillisestä syömisestä työpäivinä. Eroa en ole harkinnut, mutta kyllä minullakin kovasti jo mättää.

Toisena syynä kuin tämä ylipaino, niin yleensäkin tuo koton jöllöttäminen. Minä vien mielelläni lapsia harrastuksiin ja peleihin ym sekä touhuan muutenkin lasten kanssa paljon enemmän kuin mieheni. Tykkään käydä ulkona työkavereiden kanssa sekä ELÄÄ! Mies ei viitsi lähteä mihinkään, tekee hyvin työnsä mutta siihen se jää. Mua ehkä ärsyttää kun siitä on tulossa laiska vanhus, kun itse nyt tunnen saavani vapauteni takaisin kun lapset vihdoin kouluiässä. Katellaan miten tässä vuosien myötä muututaan ja kasvetaan erilleen.

Ymmärrän AP:ta vallanmainiosti! Sinä olet ihastunut ja rakastunut kokonaisuuteen. Miehesi arvoissa liikunta ja itsestä huolehtiminen olivat korkealla(kuten sinullakin) ja nyt arvot ovat vaihtaneet paikkaa. Todellakin mahtava mies, joka rakastaa perhettään ja antaa aikaa ja huomiota, mutta tokihan nainen kaipaa muutakin!

Varmasti rakastat miestäsi, mutta fyysinen kiinnostus on kadonnut lihomisen myötä...se on paha tilanne. Kehotankin puhumaan miehesi kanssa, mitä toki olet jo tehnytkin!

Mulla on vähän samatilanne. Mies ei ole paljoa lihonnut, mutta sixpack on kadonnut taivaan tuuliin ja muutenkin ulkomuoto rapistunut =). Se tosin häiritsee häntä itseäänkin ja skarppaus on jo alkanut.

Itse käyn säännöllisesti lenkillä ja raskaudenajan kilot ovat hävinneet.

Rakastan miestäni, mutta haluan, että hän pitää huoltaa itsestään kuten minäkin =)....me ollaan tiimi ja halutaan pysyäkin sellaisena.

Hei! lähetä se ukkos tänne!! minä kyllä osaisin arvostaa ja rakastaa pienestä läskistä huolimatta. :) mää voin sit lähettää mun ekan lapsen isän/ exän sun luo!! se kyllä sitten on maksimissaan yhden illan viikossa perheensä kanssa jos sitäkään, mutta pysyy timmissä kunnossa! eikä kyllä kuuntele mitään itkuja,ja on mielummin harrastamassa kavereiden kanssa kuin soisi edes ajatuksen lapselleen/perheelle.

sitä paitsi mun viimeisin miesystävä on melkein samoissa mitoissa, 10kg puuttuu vielä ja minusta hänessä ei oo mitään ylimääräistä, vaikka tulisi sitten se kymmenen lisääkin niin ei haittais :)

Yhteistyössä