taitaa olla miesten keksintöjä tuo etupylly nimitys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä muutama viiko sitte kuulin oven läpi, kun anoppi sanoi suihkussa meidän tytölle, että pestään etupylly. Nyt tyttö on sitte alkanut puhua pikkupyllystä...asiaa kun utelin, on kuulemma oppinut päiväkodista.

Minusta tuo etupylly on ihan oikee nimitys.Eihän se pimppi siinä ulkopuolella ole,mihin sitä kakkaa sotkeentuu,vaan siellä häpyhuulten sisällä.Onko teistä häpyhuulten ulkopuolikin pimppiä?Minusta ei,vaan etupyllyä.Ja ihan äiti olen,en mies.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Minusta tuo etupylly on ihan oikee nimitys.Eihän se pimppi siinä ulkopuolella ole,mihin sitä kakkaa sotkeentuu,vaan siellä häpyhuulten sisällä.Onko teistä häpyhuulten ulkopuolikin pimppiä?Minusta ei,vaan etupyllyä.Ja ihan äiti olen,en mies.

mutta silloin kun tyttövauvalla on se kakka levinnyt siellä vaipassa niin kyllä se on sit myös siellä pimpissä sisällä saakka ja voi jestas sitä putsaamista. onneksi on vaan 1 tyttö ja 2 poikaa!! heh heh laiska äiti.

Käsi on käsi, jalka on jalka, nenä on nenä, maha on maha, silmät on silmät jne. niin miksi ihmeessä lapsen pimppiä ei voi sanoa pimpiksi, eikä aina pippeliäkään pippeliksi??????

Miksi ihmeessä tämä aihe saa aina näin suureellisen keskustelun aikaiseksi... En ymmärrä. Eikös se nyt ole aivan sama, miten missäkin perheessä näitä sukuelimiä kutsutaan. Kaikki kuitenkin tietää mitä niillä tarkoitetaan.

Näitä etupylly/pimppi keskusteluja on jo vaikka kuinka monta...

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

Höh ku tuli vahingoissa sama nikki, mulla vaan isolla alkukirjaimella. :D

Yhteistyössä