P
pimpukka
Vieras
mieheni vaihtoi kakkavaippaa 5kk tytöllemme ja tokaisi että " tää etupylly ei lähtenyt ihan puhtaaksi" eipä kehdannut sitten sanoa edes pimppi! =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ja taas tätä:Mieluummin mä pienen tytön värkistä kuuntelen sanaa etupylly kuin pimppa
Alkuperäinen kirjoittaja ja taas tätä:Mieluummin mä pienen tytön värkistä kuuntelen sanaa etupylly kuin pimppa
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miehille se on ehkä neutraalimpaa sanoa etupylly, niillehän tulee pimpistä heti täysillä seksi mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Jaaha meillä sitä kutsutaan eturepuksi
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Minusta tuo etupylly on ihan oikee nimitys.Eihän se pimppi siinä ulkopuolella ole,mihin sitä kakkaa sotkeentuu,vaan siellä häpyhuulten sisällä.Onko teistä häpyhuulten ulkopuolikin pimppiä?Minusta ei,vaan etupyllyä.Ja ihan äiti olen,en mies.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Minusta tuo etupylly on ihan oikee nimitys.Eihän se pimppi siinä ulkopuolella ole,mihin sitä kakkaa sotkeentuu,vaan siellä häpyhuulten sisällä.Onko teistä häpyhuulten ulkopuolikin pimppiä?Minusta ei,vaan etupyllyä.Ja ihan äiti olen,en mies.