A
*Auringonkukka*
Vieras
Minäkin plussasin ilokseni äitienpäivänä! Oli jo kyllä koko viikon sellaiset tuntemusket, että raskaana ollaan. Mulla oli sunnuntaina jo 4pv menkat myöhässä, kun testasin, halusin säästää äitienpäiväksi, tuntui miljoona kertaa ihanammalta!
Me ollaan miehen kanssa minä 28v ja mies 30v. Meille tämä on toinen lapsi (tyttö 1/2008). Oon tytön kanssa kotona enkä varmaan tässä välissä töihin lähdekään, kun ei ole vakipaikkaa..
Mulla oli ekasta raskaudesta oksentelua 8kk. Siis ihan oikeesti alkoi rv 7 ja loppui synnytykseen. Synnytyksessäkin oksensin vielä 4 kertaa. Mies vaihtoi kaarimaljaa...
Viime viikolla oli tästäkin jo tosi etovaa oloa. En kuitenkaan oksentanut. Maanantaita vasten yöllä tulin hirveeseen örkkä-ripulitautiin ja vasta oikeestaan nyt oon selvinnyt. Toivottavasti pikku-tiitiäinen on pitänyt lujasti kiinni tässä kovassa kyydissa, kun vesikään ei pysynyt sisällä. Nyt on miehen ja tytön vuoro. Tytöllä onneksi vaan ripuli. Nyt nukkuvat molemmat ja taidanpa kohta itsekin, jos vaikka sais jonkinlaiset unet, tulvesta yöstä kun ei potilaiden kanssa tiedä. Kamalaa oli tänäänkin koittaa itsekin puolikuntoisena heitä hoitaa... :/
Mutta siis, jos joukkoon mahtuu, niin mieluusti saattaisin kaivata "samassa veneessä olevia" ja vertaistukea ja mukavia keskusteluja
Plussatuulia ja tarrasukkia!
Auringonkukka
Me ollaan miehen kanssa minä 28v ja mies 30v. Meille tämä on toinen lapsi (tyttö 1/2008). Oon tytön kanssa kotona enkä varmaan tässä välissä töihin lähdekään, kun ei ole vakipaikkaa..
Mulla oli ekasta raskaudesta oksentelua 8kk. Siis ihan oikeesti alkoi rv 7 ja loppui synnytykseen. Synnytyksessäkin oksensin vielä 4 kertaa. Mies vaihtoi kaarimaljaa...
Mutta siis, jos joukkoon mahtuu, niin mieluusti saattaisin kaivata "samassa veneessä olevia" ja vertaistukea ja mukavia keskusteluja
Plussatuulia ja tarrasukkia!
Auringonkukka