Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi varmaan ajattelee, että "Minä olen jo kosinut. Jos vaimo ei pian ala ilmaisemaan toivettaan hääpäivästä, niin olkoon koko häät. Minä olen oman osani jo tehnyt." Miksi miehen pitää hoitaa kaikki, kuulostat siltä kuin et naimisiin haluaisikaan kun et tuon vertaa laita tikku ristiin muka jonkun periaatteen vuoksi.
Ootte te outoja jotkut ihmiset. Jos satuit lukemaan, niin sanoin yrittäneeni keskustella asiasta. En ole missään vaiheessa odottanut että mies tekisi KAIKEN. Mutta jotenkin tässä tilanteessa nyt tuntuu, että hän on se joka sen päivän päättää. Eikö kukaan oikeasti ymmärrä tätä minun kannaltani ?
Kuten jo sanoin. Onneemme tämä EI vaikuta. En pihtaa. En riitele. En ahdistele. En uhkaile. En mitään. Ei tässä ole mitään draamaa. Uskokaa pois.
Miksi tämä asia ei saisi olla minulle tärkeä. En ymmärrä.
no saahan se olla tärkeä ja sen pitääkin olla tärkeä. ei tässä siittä oo kysymys. vaan siittä että on miun mielestä aika rankkaa antaa jotain takarajoja hiekkalaatikkotyyliin että jos et nyt niin ei sitte ikinä... eikä kerro ees toiselle mitään...
on siinä mies hoomoilasena ihmettelemässä että mitä vittua???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli tän eräpäivän tiedät vaan sinä?
Jos mies siis kosii ensi kesän keskiviikkona, niin toteat, että sorry: sulla oli eräpäivä mikä oli jo viime vuoden elokuussa ja that´s it. Mies voi sitten kyllä olla vähäsen äimänkäkenä, et jaahas, menikös jotain tärkeetä ohi.
Kannattaisi siis varmaan sanoa asiasta... Ja jos käsitin oikein ja oot jo monesti sanonutkin, niin sitten kannattaa ilmoittaa, että et aio odotella, vaan purat kihlauksen. Jos mies joskus tulevaisuudessa haluaa naimisiin, niin saapi ostaa kihlat uudelleen.
Oisko tuo nyt sitten se, mitä sä haluat?
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Öh,anteeksi nyt vaan,mutta miten niin kosintaa odotat?Tehän olette kihloissa,sehän on merkki siitä,että kosittu on ja naimisiin ollaan menossa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi varmaan ajattelee, että "Minä olen jo kosinut. Jos vaimo ei pian ala ilmaisemaan toivettaan hääpäivästä, niin olkoon koko häät. Minä olen oman osani jo tehnyt." Miksi miehen pitää hoitaa kaikki, kuulostat siltä kuin et naimisiin haluaisikaan kun et tuon vertaa laita tikku ristiin muka jonkun periaatteen vuoksi.
Ootte te outoja jotkut ihmiset. Jos satuit lukemaan, niin sanoin yrittäneeni keskustella asiasta. En ole missään vaiheessa odottanut että mies tekisi KAIKEN. Mutta jotenkin tässä tilanteessa nyt tuntuu, että hän on se joka sen päivän päättää. Eikö kukaan oikeasti ymmärrä tätä minun kannaltani ?
Kuten jo sanoin. Onneemme tämä EI vaikuta. En pihtaa. En riitele. En ahdistele. En uhkaile. En mitään. Ei tässä ole mitään draamaa. Uskokaa pois.
no saahan se olla tärkeä ja sen pitääkin olla tärkeä. ei tässä siittä oo kysymys. vaan siittä että on miun mielestä aika rankkaa antaa jotain takarajoja hiekkalaatikkotyyliin että jos et nyt niin ei sitte ikinä... eikä kerro ees toiselle mitään...
Kuten jo aiemmin kirjoitin pariinkin otteeseen, niin minä OLEN sanonut, etten loputtomiin odottele. En jätä . En petä. En eroa. en vaan enää halua naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli tän eräpäivän tiedät vaan sinä?
Jos mies siis kosii ensi kesän keskiviikkona, niin toteat, että sorry: sulla oli eräpäivä mikä oli jo viime vuoden elokuussa ja that´s it. Mies voi sitten kyllä olla vähäsen äimänkäkenä, et jaahas, menikös jotain tärkeetä ohi.
Kannattaisi siis varmaan sanoa asiasta... Ja jos käsitin oikein ja oot jo monesti sanonutkin, niin sitten kannattaa ilmoittaa, että et aio odotella, vaan purat kihlauksen. Jos mies joskus tulevaisuudessa haluaa naimisiin, niin saapi ostaa kihlat uudelleen.
Oisko tuo nyt sitten se, mitä sä haluat?
Oisko tämä nyt sellainen toimintatapa, minkä aiot tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi varmaan ajattelee, että "Minä olen jo kosinut. Jos vaimo ei pian ala ilmaisemaan toivettaan hääpäivästä, niin olkoon koko häät. Minä olen oman osani jo tehnyt." Miksi miehen pitää hoitaa kaikki, kuulostat siltä kuin et naimisiin haluaisikaan kun et tuon vertaa laita tikku ristiin muka jonkun periaatteen vuoksi.
Kuten jo aiemmin kirjoitin pariinkin otteeseen, niin minä OLEN sanonut, etten loputtomiin odottele. En jätä . En petä. En eroa. en vaan enää halua naimisiin.
no mitä se miehes on tähän sitte todennu vai onko vaan istunu mykkänä? kait hän nyt jotenki on kommentoinu asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi varmaan ajattelee, että "Minä olen jo kosinut. Jos vaimo ei pian ala ilmaisemaan toivettaan hääpäivästä, niin olkoon koko häät. Minä olen oman osani jo tehnyt." Miksi miehen pitää hoitaa kaikki, kuulostat siltä kuin et naimisiin haluaisikaan kun et tuon vertaa laita tikku ristiin muka jonkun periaatteen vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi varmaan ajattelee, että "Minä olen jo kosinut. Jos vaimo ei pian ala ilmaisemaan toivettaan hääpäivästä, niin olkoon koko häät. Minä olen oman osani jo tehnyt." Miksi miehen pitää hoitaa kaikki, kuulostat siltä kuin et naimisiin haluaisikaan kun et tuon vertaa laita tikku ristiin muka jonkun periaatteen vuoksi.
Jotenkin ihan pimeeltä kuulostaa.. 8.8.08 mennessä se on sulle elämän täyttymys ja 9.8.08 eteenpäin et suostuis naimisiin vaikka saisit miljoonan. Entä jos mies konii vaikka minuutin yli puolenyön niin se ei enää käy vai? Kuulostat aika diktaattorilta, mahtaa arki olla teillä aika nannaa..
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:'Kuten jo aiemmin kirjoitin pariinkin otteeseen, niin minä OLEN sanonut, etten loputtomiin odottele. En jätä . En petä. En eroa. en vaan enää halua naimisiin.'
Istut sitten vaan miehen kanssa alas, otat kihlasormuksen sormesta ja sanot että et halua mennä enää naimisiin. Eikös se ole sillä selvä?
Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta jos asia sua vaivaa niin pistä äijäs ns. selkä seinää vasten ja sano suoraan, että nyt jos ei hääpäivää sovita, niin etit uuden miehen, joka on valmis sitoutumaan ihan kunnolla.
Se on sun valintas roikutko miehessäs kiinni vai et; turha sitten valittaa jälkeenpäin että meni elämä pilalle tai vuodet hukkaan tai mitä tahansa, jos et ole itse tehynyt asialle mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja sama yst vieras:Hei ap. Olisi mukava kuulla myöhemmin, että sujuivatko asiat toivomallasi tavalla. Pidän hengessä peukkuja!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sama yst vieras:Hei ap. Olisi mukava kuulla myöhemmin, että sujuivatko asiat toivomallasi tavalla. Pidän hengessä peukkuja!
ystävällisyydestäsi. Kiitos, ettet tuomitse ihmisiä heidän halujensa vuoksi. Kiitos, että olet inhimillinen. Kiitos, ettet arvostele.
Ilmoittelen JOS tapahtuu muutoksia
Terkuin kuitenkin ihan onnellinen ap![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle jäi edelleen epäselväksi, että mitä sä teet jos mies kosii ensi vaikka ensi kesänä?
Aiotko sä nyt ottaa sen kihlasormuksen sormestasi ja sanoa, että nyt riittää pelleily ja tää sormus sulatetaan: osta uus jos aiot joskus mut vaimoksesi saada?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle jäi edelleen epäselväksi, että mitä sä teet jos mies kosii ensi vaikka ensi kesänä?
Aiotko sä nyt ottaa sen kihlasormuksen sormestasi ja sanoa, että nyt riittää pelleily ja tää sormus sulatetaan: osta uus jos aiot joskus mut vaimoksesi saada?
Ois ollut mielenkiintoista kuulla vastaus esimerkiksi näihin kysymyksiin, mutta eipä voi mitään.
Hyvää jatkoa ap:lle.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Saattaahan se olla muuten rahastakin kiinni. Häät maksaa aika lailla, pienetkin häät. Meillä ainakin hääsuunnittelut venyi ja venyi koska tahdottiin odottaa aikaa, jolloin rikastuttais ja lakattais köyhtymästä.
Mutta sinä tiedät parhaiten teidän perheen tilanteen ja sisimmässäsi varmasti tiedät, mitä tehdä. Kerrothan miten kävi? Minua ainakin kiinnostaisi.