TAO TAO Alkoi

on se kyllä ihan persiistä :D ei meillä kukaan jaksanu tollasta katsoa, samalla äänellä puhuttu ja taustalla hölistään muuta kieltä, ei sovi tommoset enää tähän päivään
 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
on se kyllä ihan persiistä :D ei meillä kukaan jaksanu tollasta katsoa, samalla äänellä puhuttu ja taustalla hölistään muuta kieltä, ei sovi tommoset enää tähän päivään

Likka ainakin tykkää kattoa ja niin tykkää äitikin edelleen. :D
 

Yhteistyössä