V
"vieras"
Vieras
Ja homma luistaa taas
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun parisuhteessa ei ole oikeita ongelmia, niin tehdään ilmeisesti ongelmia jostain leivänmuruista ja oluttölkeistä.
Se tuli mulle ekana mieleen kun tätä luin.
Kun parisuhteessa ei ole oikeita ongelmia, niin tehdään ilmeisesti ongelmia jostain leivänmuruista ja oluttölkeistä.
Se tuli mulle ekana mieleen kun tätä luin.
Saattaa olla toisaalta, että niitä oikeitakin ongelmia on mutta leivänmuruista pidetään mekkalaa. Oikeat ongelmat lakaistaan maton alle eikä niistä puhuta.
Joo, ja sit mietitään miks miestä ei näy kotona, mies ei koskaan auta kotitöissä, mies sitä ja tätä. Niin, kun ei mennäkkään naisen pillin mukaan.
Huoh, ite olisin pyyhkinyt sen pöydän ohimennen ja vieny sen oluen miehelle. Sama se kuka sen pöydän pyyhkii, aikaa menee minuutti jos sitäkään. Eikä se ole vaiva tai mikään..
Eli naisen tehtävä on siivota aikuisen miehen työn jälkiä? Joo.....
Koska se vituttaa että minä siivoan kerralla kunnolla mutta mies vain sinneppäin. Oi kun itse tekisin saman niin hukuttais oikeasti paskaan tässä kämpässä.
Koska se vituttaa että minä siivoan kerralla kunnolla mutta mies vain sinneppäin. Oi kun itse tekisin saman niin hukuttais oikeasti paskaan tässä kämpässä.