Tapailin erästä vastikään eronnutta miestä ja tässä kävi just niin kuin pelkäsin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuumailija:
Sano sille suoraan mitä mieltä olet. Et ole mitenkään velvollinen jäämään odottelemaan. Jos sulle sattuu " hyvä" kohdalle niin anna mennä.
Mies on varmaan vielä ihan sekaisin edellisestä suhteesta, jos ero ottaa koville. Haluaa sinusta ns uusia kokemuksia, kun on aikansa viettänyt säädyllistä perhe-elämää. Niin minäkin tekisin.
Jos sulla on jo tunteet pelissä, niin silloin seksin harrastamisesta saat vaan itkua ja hammasten kiristystä. Ajattele itseäsi, elä sitä miestä.

Eilen päätin että tapaan miestä seksin merkeissä. Mieheltä tuli aika tuhmia viestejä enkä voi vastustaa. :D Mutta en ala tanssimaan miehen pillin mukaan että olen aina valmis seksiin kun hän haluaa ja jos kuulen että hän on pannut toista naista niin meidän kahden juttu loppuu heti siihen paikkaan.

Huonoin mahdollinen vaihtoehto.Ei tule onnistumaan kun sulla selkeesti on miestä kohtaan tunteita.Ja saletisti panee muita naisia,onhan se vapaa mies.

Miten niin saletisti panee muita naisia?!? Mies on seurustellut 4 vuotta, eli hän osaa olla suhteessa ja vakiintunut. Ei kaikki miehet valehtele ja petä, välttämättä. Tämä mies sanoi, että erosta on niin vähän aikaa, ettei halua sitoutua nyt eli vielä. Miksei voi vain nauttia seksistä ja mennä päivä kerrallaan? Naiset usein pilaa kaiken hyvän alkamalla vaatia ja sitouta miestä ennen kuin mies on tunteella mukana.

Mies tykkää ja ihastuu varmasti naiseen joka on sinut itsensä kanssa ja nauttii seksistä. Ja vielä jos nmuutenkin viihtyvät yhdessä. Kunhan ap itsekin nauttii, kukaan ei tee mitään väärää.

Mikä järki on ruveta seurustelemaan ylipäätään juuri eronneen kanssa? En oo ikinä siihen ryhtynyt, itsestänikin tiedän että eron jälkeen alkanut suhde oli pelkkä laastari.

Paljon terveempää on aloittaa suhde sitten kun on itse ehtinyt olla yksin tarpeeksi kauan ja sellaisen kumppanin kanssa joka ei ole ollut varattu viime viikolla/kuussa....

Annan vielä ihan parhaan neuvon miehen koukuttamisessa. Tämä toimii. Joka mies on edes vähän luolamies, joka nauttii saalistamisesta. Vaikka olen feministi ja tykkään seksistä yli kaiken, kannattaa aina laittaa mies haluamaan lisää. Noudata 2 sääntöä:

1. Aina ekana sängystä ylös seksin jälkeen (vaikka makoilisitte, niin kuitenkin ennen ylös kuin mies)

2. Lopeta puhelu aina ekana. Aina.

Ja vielä sellainen vinkki kun eroatte, niin lähdet vaan huikaten heipat. Kyllä se mies soittaa ja ottaa yhteyttä, nopeastikin. Tai sitten mies jo kysyy koska nähdään. Liian usein naiset jää aina eroamishetkellä kyselemään koska soitetaan ja kumpi soittaa jne. Miehet ei pidä siitä.... Ja nää säännöt siis silloin kun ei vielä seurustella. Mä tosin edelleen noudatan näitä automaattisesti ja hyvin menee. Kokeilkaahan!

Arvelisin että mies yllättyi itsekin kuinka paljon tykästyi ap:hen mutta hän ei halua sitoutua nopeasti ku juuri vasta lopetti pitkän suhteen. Ymmärrettävää. Ap:n kannalta harmi ja mieskin saattaa ajatella, että miksei me tavattu vasta muutaman kuukauden/jopa vuoden päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Mikä järki on ruveta seurustelemaan ylipäätään juuri eronneen kanssa? En oo ikinä siihen ryhtynyt, itsestänikin tiedän että eron jälkeen alkanut suhde oli pelkkä laastari.

Paljon terveempää on aloittaa suhde sitten kun on itse ehtinyt olla yksin tarpeeksi kauan ja sellaisen kumppanin kanssa joka ei ole ollut varattu viime viikolla/kuussa....

Voihan olla, että eroa on tehty pitkään ja surutyö jo liitossa. Eli kun ero viimein selvä, niin ihminen jo sinut ja helpootunut koko erosta.

Itse tapasin mieheni 3 viikkoa hänen eronsa jälkeen. Oli ollut avoliitossa 5 vuotta. Ensin sanoi samaa, ettei ole valmis vakiintumaan vielä kun juuri pääsi eroon kaikesta siitä. Seksi oli hyvää ja sitä harrasteltiin, enkä vaatinut mieheltä mitään. Kosi mua puolen vuoden jälkeen ja nyt ollaan naimisissa.

Mulla pisti korvaan tuo, että pari viikkoa olitte tapaillut ja olitte jo ehtineet tehdä "sellasia pariskuntien juttuja"?
Vähä turhan nopeeta etenemistä munkin mielestä..
Ja toinen kohta "välillä saattoi olla pidempi ettei seksiä ollut"
Miten monta pidempää seksitöntä väliä mahtuu noin lyhyeen aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Keep on smiling!:
Annan vielä ihan parhaan neuvon miehen koukuttamisessa. Tämä toimii. Joka mies on edes vähän luolamies, joka nauttii saalistamisesta. Vaikka olen feministi ja tykkään seksistä yli kaiken, kannattaa aina laittaa mies haluamaan lisää. Noudata 2 sääntöä:

1. Aina ekana sängystä ylös seksin jälkeen (vaikka makoilisitte, niin kuitenkin ennen ylös kuin mies)

2. Lopeta puhelu aina ekana. Aina.

Ja vielä sellainen vinkki kun eroatte, niin lähdet vaan huikaten heipat. Kyllä se mies soittaa ja ottaa yhteyttä, nopeastikin. Tai sitten mies jo kysyy koska nähdään. Liian usein naiset jää aina eroamishetkellä kyselemään koska soitetaan ja kumpi soittaa jne. Miehet ei pidä siitä.... Ja nää säännöt siis silloin kun ei vielä seurustella. Mä tosin edelleen noudatan näitä automaattisesti ja hyvin menee. Kokeilkaahan!

Näitä voisi koittaa. Antaisin kuvan että kyllä mulle pelkkä seksi riittää enkä ala vaatia mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla pisti korvaan tuo, että pari viikkoa olitte tapaillut ja olitte jo ehtineet tehdä "sellasia pariskuntien juttuja"?
Vähä turhan nopeeta etenemistä munkin mielestä..
Ja toinen kohta "välillä saattoi olla pidempi ettei seksiä ollut"
Miten monta pidempää seksitöntä väliä mahtuu noin lyhyeen aikaan?

No siis kuljimme julkisesti yhdessä jo hyvin nopeasti. Teimme ruokaa yhdessä, kävimme eräässä tapahtumassa. Katsoimme telkkaria, mä aina välillä miehen kainalossa. Saunoimme. Siis sellaista ihan tavallista mitä pariskunnat tekee yhdessä vaikka ei siis edes seurusteltu.

Kahden viikon aikana ehti olla kaksi "pidempää" seksitöntä kautta. Siis ihan muutama päivä mutta aika pitkä aika meille kahdelle jotka olemme aika seksuaalisia ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keep on smiling!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:

Voihan olla, että eroa on tehty pitkään ja surutyö jo liitossa. Eli kun ero viimein selvä, niin ihminen jo sinut ja helpootunut koko erosta.

Itse tapasin mieheni 3 viikkoa hänen eronsa jälkeen. Oli ollut avoliitossa 5 vuotta. Ensin sanoi samaa, ettei ole valmis vakiintumaan vielä kun juuri pääsi eroon kaikesta siitä. Seksi oli hyvää ja sitä harrasteltiin, enkä vaatinut mieheltä mitään. Kosi mua puolen vuoden jälkeen ja nyt ollaan naimisissa.

Mä olin nimenomaan surutyötä tehnyt jo kolme vuotta ennen eroa ja helpotus oli suuri kun eroon pääsin, mutta silti kaipasin sen laastarin siihen muutokseen ja varsinkin huonoksi ajettuun itsetuntoon. Onnea teille, mutta uskon että olette poikkeus säännössä... En tiedä yhtään liittoa lähipiirissä joka heti eron jälkeen alkaneena olisi lopulta kestänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:
"Mies sanoi kuitenkin että meidän juttumme etenee liian nopeasti ja että hänestä tuntuu pelottavan hyvältä olla mun kanssani. "

Tuo lause on ihan varmasti jostain pelimiesten käsikirjasta, niin monta kertaa mä olen sen itsekin henk.koht kuullut ja AINA noiden sanojen jälkeen juttu on kaatunut samalla tavalla kuin sullakin. Olen sitten tapaillut juuri eronneita tai pitemmän aikaa erossa olleita, tuo on vakiovastaus ja tapa, miten juttu lässähtää.

Mä alan kallistumaan sen teorian puoleen, että miehet etsii vain seksisuhdetta ja huomatessaan että nainen on rakastumassa, ne ensin hyvittelee sanomalla että tuntuu ihan pelottavan hyvältä ja seuraavassa vaiheessa ne jo pakenee.

Schaissea. Miks te naiset uskotte tuohon hölynpölyyn? Naisten kielelle käännettynä nuo löpinät tarkoittaa että "mua ahdistaa kun sä olet rakastumassa ja suunnittelemassa jo häitä, mä haluan vain seksiä enkä pelkästään edes sun kanssas"
Taidat olla täysin oikeassa.

Mä vain olen niin pettynyt. Mä pidän siitä miehestä ja hänen kanssaan oli mukavaa. Seksi valitettavasti todella hyvää. Prkele.

no mutta voithan sä hänen kanssaan pitää hauskaa ilman mitään suurempia odotuksia? ellei sitten tunnepuolella mene liian rankaksi? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:
"Mies sanoi kuitenkin että meidän juttumme etenee liian nopeasti ja että hänestä tuntuu pelottavan hyvältä olla mun kanssani. "

Tuo lause on ihan varmasti jostain pelimiesten käsikirjasta, niin monta kertaa mä olen sen itsekin henk.koht kuullut ja AINA noiden sanojen jälkeen juttu on kaatunut samalla tavalla kuin sullakin. Olen sitten tapaillut juuri eronneita tai pitemmän aikaa erossa olleita, tuo on vakiovastaus ja tapa, miten juttu lässähtää.

Mä alan kallistumaan sen teorian puoleen, että miehet etsii vain seksisuhdetta ja huomatessaan että nainen on rakastumassa, ne ensin hyvittelee sanomalla että tuntuu ihan pelottavan hyvältä ja seuraavassa vaiheessa ne jo pakenee.

Schaissea. Miks te naiset uskotte tuohon hölynpölyyn? Naisten kielelle käännettynä nuo löpinät tarkoittaa että "mua ahdistaa kun sä olet rakastumassa ja suunnittelemassa jo häitä, mä haluan vain seksiä enkä pelkästään edes sun kanssas"
Taidat olla täysin oikeassa.

Mä vain olen niin pettynyt. Mä pidän siitä miehestä ja hänen kanssaan oli mukavaa. Seksi valitettavasti todella hyvää. Prkele.

no mutta voithan sä hänen kanssaan pitää hauskaa ilman mitään suurempia odotuksia? ellei sitten tunnepuolella mene liian rankaksi? :snotty:

Kyllä mä aion seksiä hänen kanssaan harrastaa, mutta taidan tehdä kuten tämä yksi neuvoi eli aina seksin jälkeen lähden nopeasti pois. En ala roikkumaan miehessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Älä ala ainakaan panoksi. Sano miehelle, että arvostat rehellisyyttä ja ottaa yhteyttä sitten, kun on valmis uuteen suhteeseen.

Harrastan kyllä seksiä hänen kanssaan mutta en ala tanssimaan hänen pillin mukaan. Jos mies haluaa seksiä niin ei mun tarvitse siihen suostua tuosta noin vain. En jää odottamaan onko mies valmis suhteeseen vai ei. Etsin sitten vaikka uuden miehen ja sitä toista miestä odotellessa voi pitää hauskaa tämän yhden kanssa.

Kävin miehen luona. Ajattelin että menemme sänkyyn samantien, mutta istuimme sohvalla katsomassa elokuvaa joka miehellä oli kesken. Mies otti mun kädestä kiinni ja välillä halaili. Seksin jälkeen olin jo valmis lähtemään, mutta mies kysyi että et kai sä vielä lähde. Sanoin että no ku hän itsekin on menossa harrastukseensa niin mä lähden. Ei ollut heti menossa ja menimme sohvalle istumaan.

Mun oli pakko kysyä mieheltä että miksi hän oli laittanu mulle viestejä että on ikävä jne. Mies sanoi että kyllä se asia on niin ollut. Hänellä on kuulemma ollut välillä todella ikävä mua ja että kyllä hän musta tykkää paljonkin. Hän ei vain ole vielä valmis mihinkään vakavampaa. Että jos hän olisi saanut edes kaksi kuukautta olla yksin niin tilanne olisi aivan eri.

Mies sanoi ettei halua meidän välejä kokonaan poikki. Sanoin siihen sitten että niin käyn antamassa aina välillä pillua. Mies sanoi että ei pelkästään niin vaan muutenkin viettää aikaa yhdessä, olla hänen luonaan yötä.

Sanoin että mulla oli hänen kanssaan niin mukavaa mutta tuntuu että se on nyt pilalla. Mies kysyi että miten niin. Sanoin että sen vuoksi kun mä aloin kitistä asioista ja että häntä vain alkaa ahdistamaan sellainen. Mies sanoi että ei se niin ole että ei hän ole edes ajatellut sitä niin että mun puheet ahdistaisi.

Mies sanoi että eikö voitaisi katsoa pari kolme kuukautta.

Mä olen niin sekaisin. Toisaalta haluaisin uskoa miestä mutta toisaalta ajattelen että puhuu lämpimikseen että saa pidettyä mun panona. Sori kun kirjotan tällästä sepustusta mutta pakko purkaa johonkin kun hyvä kaveri ei ole juuri nyt tavoitettavissa ja voisin hänen kanssaan keskustella.

Yhteistyössä