V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pph:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pph:Voi kumpa tietäisitte miten monta sellaista lasta mulla on hoidossa aloittanut jotka "eivät sitten nuku kuin ulkona." Tuo on tuttu lause meille perhepäivähoitajille mutta joka ainoa tenava on nukkunut hyvin myös sisällä ja heti ensi yrittämällä.
![]()
Sinäkin tajuat!
Onko sulle koskaan tullu hoitoon lapsia jotka syö vaan sillon kun niiden kans leikitään sitä tai tätä, tai jotka suostuu esim. pukemaan vasta kun ne saa mansikanmakuisen karkin? yms.![]()
No ei tollasia lapsia ole tullut, oikestaan vaan noi päiväunihommelit ovat olleet tuota rataa. Olipa kerran sellanen lapsi, että äiti pelkäsi viedä häntä yökylään kun lapsi oli vauvasta asti nukkunut yksin omassa huoneessaan "eikä osaa nukkua jos joku toinen on samassa huoneessa." Leuka loksahti kun kerroin hänen lapsen nukkuneen jo puoli vuotta samassa huoneessa kolmen muun lapsen kanssa.![]()
Aaargh...
Sun ja mun pitäis tavata hiekkalaatikon reunalla, luulen että meillä juttua riittäisi
Kiitos ja kumarrus muuten hienolle työlle mitä teet, meidänkin toinen "siiri-viivi"on pph:lla. Ei mitään muuta kuin hyvää sanottavaa meidän perhepäivähoitajasta.
![]()
Eikö sulla ole muuta juteltavaa kavereiden kanssa kuin arvostella muita?