TÄYDELLINEN MIES JA PARISUHDE vai URPOJEN URPO???...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveikkaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiveikkaana

Vieras
Aina sillon tällön kun täällä valittaa omasta miehestä tai parisuhteesta niin tulee tosiaan sellainen olo että kaikilla muilla on täydellinen mies.
Kerro siis minulle miksi miehesi on niin täydellinen ja jos jokin hänessä ärsyttää niin sekin kiinnostaa,mikä,kerro niin tiedän onko oma ukko todella niiiiin urpo kuin tuntuu vai kuuluuko lajiheimoon...että turha edes kuvitella löytävänsä parempaa;D

Selvä:

- Pitää kunnostaan huolta.
- Laittaa perheensä AINA etusijalle.
- Osaa olla yhdessä, osaa olla myös yksin.
- Lukee paljon, eli tietää asioista, ei ole tyhmä.
- On aivan kertakaikkisen mahtava isä lapsilleen, leikkii, hassuttelee, pitää sopivasti rajoja, ei alista, huolehtii terveellisestä ruokavaliosta.
- Tykkää matkustella.
- Tykkää olla luonnossa.
- On aktiivinen mutta osaa myös laiskotella.
- Ei hauku ketään.
- Ei lyö, ei juo, ei polta, ei paljoa kroilekaan. Huumeita nyt ei tietenkään käytä.
- Tykkää musiikista ja osaa vähän soittaa itsekin sähkökitaraa.
- On tunnollinen ja täsmällinen, pitää AINA kiinni sovitusta.
- Ei petä.
- Menettää hermonsa harvoin, ja silloinkin hillitysti
- Pukeutuu omaan makuuni kivasti ja on muutenkin kivan näköinen (ei silti ole naisellinen)
- Pitää huolta puhtaudestaan
- Katsoo urheilua vähän, muttei se ole hänelle pakkomielle.
- Ei tykkää nysvätä autojen kanssa.
- Tykkää hyvästä elintasosta mutta osaa elää köyhemminki.
- Tykkää historiasta ja museoista.
- On kiinnostunut nähtävyyksistä.
- Tykkä hyvästä ruoasta, maistaa mielellään erikoisia ruokia, ja on lähes kaikkiruokainen.
- On äärettömän kiltti.
- Osaa aina käyttäytyä, on aina korrekti.
- On pidetty kaikkialla mihin menee (iha tosi).
- Ei juurikaan riitele kenenkään kanssa.
- On tasapuolinen ja antaa minulle omaa aikaa aina kun tarvitsen tai haluan, jos vaan pystyy.
- Tekee kotitöitä ihan omasta aloitteestaan.
- Kehuu, sanoo kauniiksi ja seksikkääksi.
- On positiivinen luonne
- Huumorintajuinen

Tuossa nyt muutama.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja mikä ärsyttää on se, että jos häntä joku vaivaa, niin ei kerro pariin päivään että mikä, vaikka selvästi näen hänestä että joku harmittaa.

Muuta huonoa en nyt oikein keksi.

- Tietää paljon autoista
- Osaa korjata asioita
- Osaa tehdä remonttia
- On huolellinen
- Osaa laittaa ruokaa
- Osaa ostaa kaupasta mitä tarvitaan ilman että tarvii erikseen pyytää
- Tykkää matkustella
- Auttaa sukulaisia
- On uskollinen
- On tunteellinen
- On alkoholin kohtuukäyttäjä
- On taloudellinen ja säästäväinen

Ei kukaan ole täydellinen, taitaa olla ikisinkkujen suurin ongelma juuri tässä, että luulevat löytävänsä täydellisen ihmisen. Ei sellaisia ole kuin elokuvissa, saduissa ja harlekiini romaaneissa.

Selvä:

- On aivan kertakaikkisen mahtava isä lapsilleen, leikkii, hassuttelee, pitää sopivasti rajoja, ei alista, huolehtii terveellisestä ruokavaliosta.
- Tykkää matkustella.
- Tykkää olla luonnossa.
- Ei hauku ketään.
- Ei lyö, ei juo, ei polta, ei paljoa kroilekaan. Huumeita nyt ei tietenkään käytä.
- Ei petä.
- Pukeutuu omaan makuuni kivasti ja on muutenkin kivan näköinen
- Tykkä hyvästä ruoasta, maistaa mielellään erikoisia ruokia, ja on lähes kaikkiruokainen.
- On äärettömän kiltti.
- On tasapuolinen ja antaa minulle omaa aikaa aina kun tarvitsen tai haluan, jos vaan pystyy.

Tuossa nyt muutama.

Mulla on aikalailla tismalleen sama lista kuin tämä. Tosin minun mieheni joskus juo, mutta ei niin että se häiritsis. Ja katsoo jalkapalloa aika aplajon, mutta sekään ei haittaa yhtään.

Huono puoli on se, että saa houkuttelemalla houkutella, jotta puhuu negatiivisista tunteistaan.

"ken guru" WAU siis todellako?,onko ihmemiehiä olemassa,miehesi täytyy olla edes ruma ja lihava ät liist;)

:D Ei ole ruma eikä lihava, päinvastoin, on hoikka. Ei tykkää yhtään jos alkaa tulemaan vähänkään mahaa. Ikää kun meillhä on jo yli 40.

Ai niin, ja minua ärsyttää hänessä joskus se, että ei viuhdo asioiden tekemisessä kuten minä, vaan on paljon rauhallisempi. Mutta tuossakin minä olen se joka on huonompi.

Itse en ole läheskään noin hyvä kuin mieheni. Menetän esim. hermot joskus, saatan töksäyttää tymästi joillekin jne.

Eikä mun mies muuten osaa tehdä remomonttia tai korjata autoja juurikaan. Mutta nuo ei minua haittaa. Mutta on siis tietenkin myös paljon asioita joita hän ei osaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on aikalailla tismalleen sama lista kuin tämä. Tosin minun mieheni joskus juo, mutta ei niin että se häiritsis. Ja katsoo jalkapalloa aika aplajon, mutta sekään ei haittaa yhtään.

Huono puoli on se, että saa houkuttelemalla houkutella, jotta puhuu negatiivisista tunteistaan.

Käy munkin mies ulkona kavereidensa kanssa n. pari kertaa vuodessa, ja juo sillon. Muullon ei yhtään koska ei itse halua. Mutta ei tuo minua mihinkään suuntaan haittaa, päinvastoin, hyvä että menee edes joskus.

Selvä:

- Tykkää matkustella.
- Tykkää olla luonnossa.
- Ei hauku ketään.
- Ei petä.
- On äärettömän kiltti.

Tuossa nyt muutama.

Onko meillä kenties sama mies. ;)
Ei vaiskaan, mun mies ei osaa soittaa sähkökitaraa...

aúts,nyt vihloo ja pahasti rinnasta...mun mies siis on se urpojen urpo,pakko myöntää...että jos laitat vaihtoon niin mä otan sun;D ei kai,ihanaa et olet löytänyt kympin miehen,listalla tärkeitä ominaisuuksia ja paljon !!!!

Melkein saman tyylinen lista olisi täältäkin tullut, mitä tuolta Kengurulta.

Paitsi meillä mies ei urheilua välitä katsoa, itse touhuaa yksilölajeja harrasteena enää. Kerran vuoteen yks maratooni riittää hälle. Joskus kiekkoa menee katsomaan pitääkseen yllä suhteita. :)

Muutaman maasturin on rakennellut projektina ja ne eivät ole haitanneet mitenkään kotieloa. Tykkää liikkua luonnossa, vaelluksille ottaa vanhimman muksunkin mukaan ja kunhan nuorimmainen on tarpeeksi vanha, niin koko perheenä päästään taas patikoimaan.. Nyt esteenä on MUN mukavuudenhaluni, heh.

Itse annan miehelleni 9 1/2 pistenä ukolleni. Täydellinen ei kai kukaan voi olla? ;)

Arvostan kaikkien ns.bonusherkkujen lisäksi miehessäni sitä, että jaksaa olla (vaikka sitten esittäis, ei haittaa) vielä vuosien jälkeen olla minusta naisenakin kiinnostunut ja huomioiva. Joskus tuntuu melkein liian lällyltä ja kun muita naisia kuuntelee, niin melkein hävettää oma "kohtalo" ja tuuri tuon miehen kanssa. <3

Mua vois sanoa ärsyttävän miehessäni se, että hän on liian symppis ja ymmärtäväinen. Moni yrittää ja onnistuu käyttämään hänen hyväntahtoisuuttaan hyväksi. En voi kieltää auttelemasta muita, on vähentynyt yhdessäoloaikanamme riittävästi.. joskus vaan ihmettelen kuinka haluaa nähdä kaikissa jotain hyvää. Vaikka siitä kuraa satais niskaan itselle niin silti pyrkii etsimään syitä siihen, miksi joku kohtelee kaltoin tms. Liian anteeksiantava persoona. Eikä ole uskovainen ;)

[QUOTE="äiti kolmelle";30253841]Onko meillä kenties sama mies. ;)
Ei vaiskaan, mun mies ei osaa soittaa sähkökitaraa...[/QUOTE]

No löytyihän jotain eroja, kun vielä alemmas katselin viestiketjua. Eli mun mies OSAA korjata/rakentaa/remontoida asioita, osaa huoltaa auton yms. Osaa huoltaa ja tekeekin huolella kaikki kotiin liittyvät huollot ja rempat. Ulkoilee lasten kanssa paljon (ainakin enemmän mitä keskiverto-isät näillä main).

Jos jotain negatiivista, niin pikkutarkkuus ja se ettei oikein osaa suuttua tai kertoa negatiivisista tunteistaan. (kun itse taas suutun helposti nollasta sataan) Ei kyllä koskaan valita turhista asioistakaan, eikä hauku muita ihmisiä.

Ja niin.. eihän mun mies osaa soittaa sähkökitaraa, on nuoruudessaan ollut basisti. :D Ne ovat herkkiä persoonia jotkut. Naisia on ollut tyrkyllä menneisyyden vuoksi & käytettävissä liikaakin kuulemma joten nyt 38-vuotiaana vanhuksena voin luottaa kuin kallioon.

Voi apua,koht mä itken,no iteppähän kysyin,-sitä saa mitä tilaa...mussa on urpomagneetti,ollut jo 37-v...=D te ootte hakeneet miehenne jostain rajan takaa,ei suomessa tollasia löytöjä oo=D

Voi apua,koht mä itken,no iteppähän kysyin,-sitä saa mitä tilaa...mussa on urpomagneetti,ollut jo 37-v...=D te ootte hakeneet miehenne jostain rajan takaa,ei suomessa tollasia löytöjä oo=D

Äläpä huoli.

Suomesta löytyy hyviä miehiä ja ehkä omaskin on sellainen, mutta et vain huomaa sitä?

Mullakin meni nuoruudesta vuosia hukkaaan ( 15-26v) urpoihin kunnes tuuri kävi.
Otin myös hiukan nuoremman sitten. ;) Itse kun olen jo 43.. vajaa kolmekymppisenä kolahti sitten lopulta.

Selvä:

- Tykkää matkustella.
- Tykkää olla luonnossa.
- Ei hauku ketään.
- Ei petä.
- On äärettömän kiltti.

Tuossa nyt muutama.

Erittäin hyvä paketti :) Mä oon tosi samantyylinen, ainoat erot:

-vähemmän moderni olen tuossa ruokavalion siisteydessä
-olen joskus spontaani, en alituisesti korrekti sosiaalisesti
-vähän vähemmän kaikkien miellyttämistä keskeisenä pitävä rakkaiden intensiivisenkin/intohimoisen palvelemisen sijaan
-urheilen aika paljon
-juon muutamia kertoja vuodessa pienen määrän alkoholia

-vähän vähemmän kaikkien miellyttämistä keskeisenä pitävä rakkaiden intensiivisenkin/intohimoisen palvelemisen sijaan
-urheilen aika paljon

Sekä todella olet ei-pidetty kaikkialla minne nokkasi työnnät, ainakin täällä palstalla - ja muuallakin Suomessa, päätellen kommenteistasi liittyen suomalaisiin naisiin.

-urheilen aika paljon
joo säkin kelpaat mulle,tuu tänne vaan,sinkkukin taidat olla kun niin paljon täällä pyörit,no mutta hei siinäpä sun miinukses,mies joka pyörii mammapalstalla,heheheeee=D

:D Kiitos!

No, eihän tämä ole mikään naisten yksinoikeuspalsta. ;)

Olen kyllä pidetty ja voisin seurustella koska tahansa käytännössä (en pidä sitä itseisarvona tai edes vaikeana tavoitteena jos "kaikki käy"), mutta totta on, että harvoin kiinnostun vakavammin suomalaisesta naisesta, hyvä jos kerran vuoteen. Mutta kun kiinnostun, todella kiinnostun. Teen lähes kaiken aidosti ja inhoan teeskentelemistä, mistään syystä.