No meillä ei tosiaan ollut kauheen helppoa liikkua sillon kun poika oli vauva...ja mulla tosiaan vain yksi lapsi ja vaikeinta oli silloin kun oli vastasyntynyt.
Tai sanotaan et ei kovin miellyttävää... menihän se sinne minne vaunuissa kärräs...mutta kun huusi käytännössä jatkuvasti jollei pitänyt sylissä ja hemputtanut...vaunuissa ei viihtynyt jollei liikkuneet ja nukkunut. Autoo mulla ei ollutkaan käytettävissä.
Kyllähän miä pojan kanssa menin,muuten olis hajonnu pää...mut ei se mitenkään kivaa ollut kun ei kahviakaan voinut juoda kunnolla kun toista piti hyppyyttää jatkuvasti.
Myöhemmin alko sit kiukkuaminen bussissa jne... mikä tekee matkaamisesta useasti vähempi nautinnollista...mut silti oon tunkenu meidät kerhoihin ja muskareihin kun ei jaksa kotonakaan jumittaa.
Haluis olla sylissä jatkuvasti...ruokaalaittaessa laitan seisomaan tuolille et näkee mitä teen jne...mut en sanois et sekään helppoo aina on.
suihkussa ja vessassa käyn ovi auki.
On sellasia päivä et homma menee nappiin ja niitä kun pinna naksahtaa just ja vannon et en liiku mihinkään enää koskaan...mut aina kuitenkin sit meen

Saa nähä mitä sit on kun ja jos toinen lapsi joskus saadaan....
Mut sen sanon et vaikka meilläkin on aina pakon eestä liikuttu joka paikkaan pienestä pitäen,niin ei toi nyt mitenkään hirveesti ole "tottunut siihen"... luulen et se on lapsesta kiinni kuinka helppoa..ja asenteesta varmaan myös =)