V
Vierasmiess
Vieras
Niin hyväksyisittekö te jos mies pettäisi teitä, saattaisi jonkun naisen raskaaksi --> nainen ei haluaisi lasta mutta synnyttäisi sen miehellesi. Ottaisitko miehen lapsen avosylin perheeseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos oisin itse pettänyt ja saanut jonkun toisen lapsen niin kyllä mä ottasin sen vieraan vauvan.
Näinhän sen pitääkin olla. Onhan se sinun vauva, vaikka onkin toisen siittämä, mutta huom.! sinun tekemä!
Näinhän sen pitääkin olla. Onhan se sinun vauva, vaikka onkin toisen siittämä, mutta huom.! sinun tekemä!
Öö ei vaan vastasin aloituksen kysymykseen: jos minulla olisi itselläni toisen miehen vaiva mimun ja mieheni yhteisessä perheessä, niin kyllä minä tasapuolisuuden nimissä voisin ottaa mieheni syrjähypyn tuloksen omaksi lapsekseni.
Niin hyväksyisittekö te jos mies pettäisi teitä, saattaisi jonkun naisen raskaaksi --> nainen ei haluaisi lasta mutta synnyttäisi sen miehellesi. Ottaisitko miehen lapsen avosylin perheeseen?