Te joilla on tyttöjä ja poikia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyseleemuutenvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyseleemuutenvaan

Vieras
Sellasta kyselen että minkälaisia oireita teillä on ollut jos olet odottanut poikaa?tai tyttöä?Voiko oireiden perusteella päätellä odottaako kaksosia?

mulla kaks tyttöö ja yks poika. tytöistä mulla oli koko ajan joko kuvottava olo tai närästävä olo, siis koko raskausajan. ne heitti volttia mahassa kyllä viime metreille saakka . pojasta taas ei sen enempää kuvotellu ku närästellykkää ja hän oli koko ajan ns oikeinpäin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla kaks tyttöö ja yks poika. tytöistä mulla oli koko ajan joko kuvottava olo tai närästävä olo, siis koko raskausajan. ne heitti volttia mahassa kyllä viime metreille saakka . pojasta taas ei sen enempää kuvotellu ku närästellykkää ja hän oli koko ajan ns oikeinpäin

Mulla tasan toisinpäin, että ei varmaan voi oireiden perustella hirveästi päätellä mitään.

molemmissa yhtä huono olo, oksentamista, närästystä. mutta meillä poikavauvat olleet isompia joten mahan koosta olen arvannut viimeistään, kumpi on tulossa. Siis meillä isompi maha verrattuna muihin raskauksiini=poika

Alkuperäinen kirjoittaja kyseleemuutenvaan:
Sellasta kyselen että minkälaisia oireita teillä on ollut jos olet odottanut poikaa?tai tyttöä?Voiko oireiden perusteella päätellä odottaako kaksosia?

Ei mitään oireita eikä pahoinvointia koskaan. Paino noussut 4-6kiloa niin tyttärellä kuin pojilla. Raskausmyrkytyksen tosin sain tytärtä odottaessa loppumetreillä. Oli neljäs lapsi.

Mulla siis on jo 2 tyttöä ja ne eros toisistaan sillain että ensimmäisessä raskaudessa oksensin koko ajan ja piti syödä alusta asti rautalääkettä..toisessa raskaudessa sit taas oksensin 2-3 kertaa ja vasta loppupuolella piti aloittaa raudan syöminen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla siis on jo 2 tyttöä ja ne eros toisistaan sillain että ensimmäisessä raskaudessa oksensin koko ajan ja piti syödä alusta asti rautalääkettä..toisessa raskaudessa sit taas oksensin 2-3 kertaa ja vasta loppupuolella piti aloittaa raudan syöminen..

Mä olen oksennellut yhdestä tytöstä ja yhdestä pojasta melkein puolen raskautta ja sit taas rautaa en ole ikinä tarvinnut.

Pojasta oksensin lähes puoliväliin raskautta, tytöistä en lainkaan.
Tyttöjä odottaessani himoitsin makeaa ja hedelmiä, liha etoi.
Poikaa odottaessa päinvastoin, eli makeaa ei tehnyt mieli, lihaan tuli himo.

Yhteistyössä