TE JOTKA KÄYTÄTTE KUULIA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Innokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kokeilla, tänään tuli postissa mulle pehmopupuilta smartballs-pkt...

jänskättää jo valmiiksi...

mites muuten sellainen asia.... kun mulla on kierukka... eikai noi pallerot voi "tarttua" kierukan siihen lankaan tms?

itselläni on ollut nyt vuoden ajan kuulat käytössä. kaksi kertaa olen synnyttänyt. seksihaluni oli todella nollassa toisen lapsen syntymän jälkeen ja pitkään. aloin kokeilemaan neuvolan suosituksesta kuulia ja n.kk aloituksen jälkeen seksielämämämme parani. lihakseni sai harjoittelua ja noh vaikea selittää mutta aloin tuntea alapäässäni sen saman vanhan "halukihelmöinnin" mikä hävisi toisen lapsen syntymän jälkeen vähäksi aikaa. itselläni on smartsit ja käytän n.4 päivänä viikossa muutaman tunnin ajan. muistakaa että ihan ensi kerroilla ei välttämättä, eikä varmaan huomaakkaan mitään. ei kannata lopettaa käyttöä heti. tunne alkaa tulla ajan kanssa.

Just tällä viikolla tuli ne "isot pallot 2kpl" kokeilin mutta eihän siitä mitään tullut.Heti kun liikuin ni toinen palloista valu alaspäin.Ei sitten millään ilveellä pysyny sisällä.Tais olla turha ostos.LAntionpohjalihaksi en oo koskaa treenennu.Mutta nyt kolmannen synnyttyä on jotain pakko tehä että halut palaa ja mieski sais nautinnon seksistä.NEUVOJA VAILLA SIIS!

Alkuperäinen kirjoittaja hamaana nyt:
Just tällä viikolla tuli ne "isot pallot 2kpl" kokeilin mutta eihän siitä mitään tullut.Heti kun liikuin ni toinen palloista valu alaspäin.Ei sitten millään ilveellä pysyny sisällä.Tais olla turha ostos.LAntionpohjalihaksi en oo koskaa treenennu.Mutta nyt kolmannen synnyttyä on jotain pakko tehä että halut palaa ja mieski sais nautinnon seksistä.NEUVOJA VAILLA SIIS!

lihaksesi taitaa olla tosi surkeassa kunnossa.. :( mitä jos kokeilisit yhellä pallolla vai onko pallot toisissaan kiinni? onko pallot ne king size ballssit?

sieltä ne lantionpohja-lihakset löytyy!!!! mä koitan huomenna noita omia pallojani ekaa kertaa!!! ja olen varma etteivät pysy sisällä heti mutta luin jostain että pitää alottaa tyyliin 10min/kerta ja kerta/pvä eikä saa lannistua heti!!

Niin, treenatkaa ihmeessä ilolihaksianne, kun ne vaikuttavat tuohon elämänlaatuun niin monella tavalla.

Mulla on kymmenen lasta ja nautimme miehen kanssa seksistä todella paljon ja pissa ei lirahtele housuun yms. kauhujuttuja.

Itse olen ottanut jokapäiväiseksi asiaksi tuon lantionpohjan harjoittelun ja treenaan joka päivä useita kertoja ihan vain supistelemalla alapäätä.

Jälkitarkastuksessa sanottiin, että uskomatoman hyvin palautuneet paikat, ei mitään monisynnyttäjien laskeumavaivoja ja että värkki on tiukempi kuin monella ensisynnyttäjällä.

Itse olin ihan, että mitäh, onko asiat niinkin hyvin ja ukolle piti tietysti heti kertoa polleana kuulumiset.

Ja mies ei ole koskaan valittanut, ettei hommat luistaisi hyvin. Tällekin asialle voi tehdä itse niin paljon!

Alkuperäinen kirjoittaja miä:

sieltä ne lantionpohja-lihakset löytyy!!!! mä koitan huomenna noita omia pallojani ekaa kertaa!!! ja olen varma etteivät pysy sisällä heti mutta luin jostain että pitää alottaa tyyliin 10min/kerta ja kerta/pvä eikä saa lannistua heti!!

Ai mä kun aluksi luulin et niiden pitää pysyä siellä koko ajan.Kyllä ne mull apysy sellaset about 15-20 min,mutta jos kävelemään lähdin reippaammin niin että keskityminen herpaantu..ni toinen oli melke pihalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvät immeiset:
Niin, treenatkaa ihmeessä ilolihaksianne, kun ne vaikuttavat tuohon elämänlaatuun niin monella tavalla.

Mulla on kymmenen lasta ja nautimme miehen kanssa seksistä todella paljon ja pissa ei lirahtele housuun yms. kauhujuttuja.

Itse olen ottanut jokapäiväiseksi asiaksi tuon lantionpohjan harjoittelun ja treenaan joka päivä useita kertoja ihan vain supistelemalla alapäätä.

Jälkitarkastuksessa sanottiin, että uskomatoman hyvin palautuneet paikat, ei mitään monisynnyttäjien laskeumavaivoja ja että värkki on tiukempi kuin monella ensisynnyttäjällä.

Itse olin ihan, että mitäh, onko asiat niinkin hyvin ja ukolle piti tietysti heti kertoa polleana kuulumiset.

Ja mies ei ole koskaan valittanut, ettei hommat luistaisi hyvin. Tällekin asialle voi tehdä itse niin paljon!

Itse kärsin lapsien tekojen jälkeen melkein vuoden seksihaluttomuutta. "Mieleni halusi mutta alapääni ei". Kuulien aloituksen jälkeen kaikki muuttui.

Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:
ja mulla jäi noi Smartsit käyttämättä kun ei menny edes sisälle :(
ja oon siis kolme lasta synnyttänyt,oli vaan liian isot...
Mulla olisi kanssa pallot kaapissa. Mutta laitto ja poisotto on niin hankalaa ettei käytöstä tule mitään. Mulla kaksi synnytystä. Mä ihan oikeasti ihmettelen miksi ne on niin kehutut.

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Mulla olisi kanssa pallot kaapissa. Mutta laitto ja poisotto on niin hankalaa ettei käytöstä tule mitään. Mulla kaksi synnytystä. Mä ihan oikeasti ihmettelen miksi ne on niin kehutut.

No toki jokaisella on erilainen alapää, mutta jos sinulla on kaksi lasta mahtunut alapäästä niin kyllä sinne kuulakin mahtuu. Itselläni oli aluksi samaa ongelmaa, vika oli rentoutuksessa. Selälleen makaamaan, liukuvoidetta ja humpsis pallot sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja Asiantuntija:

No toki jokaisella on erilainen alapää, mutta jos sinulla on kaksi lasta mahtunut alapäästä niin kyllä sinne kuulakin mahtuu. Itselläni oli aluksi samaa ongelmaa, vika oli rentoutuksessa. Selälleen makaamaan, liukuvoidetta ja humpsis pallot sisään.

no mä oon koittanut kyllä liukkarinkin kanssa,ei vaan mee..mut hei kaikki palautuu erilailla synnytyksestä! ei niitä kaikki tarvitse..ite olin siinä luulossa että tarvetta olisi(mies väitti toisin)mutta en siis tarvinnutkaan!kannattaa kokeilla ja jos ei onnistu niin kysy rehellistä mielipidettä mieheltäsi!

Aikasemmin tänään kirjottelinki, kun hankin pienemmät ja raskaammat treenikuulat. Ilmeisesti alapää on timmi, kun nuokin pysyy sisällä jännittämättä... Saiskohan isolla määrällä liukkaria pallot valumaan..?

Alkuperäinen kirjoittaja Asiantuntija:

no mä oon koittanut kyllä liukkarinkin kanssa,ei vaan mee..mut hei kaikki palautuu erilailla synnytyksestä! ei niitä kaikki tarvitse..ite olin siinä luulossa että tarvetta olisi(mies väitti toisin)mutta en siis tarvinnutkaan!kannattaa kokeilla ja jos ei onnistu niin kysy rehellistä mielipidettä mieheltäsi!

no mies on tyytyväinen. en käytä palloja tiukkuuden takia vaan sen takia että saan paremman tuntemuksen alapäähäni. olen huomannut että saan orgasmin paremmin sekä herkemmin kiiman tunteen alapäähäni verratuna entiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Uutuus:
Minun kuulani 4,5cm eikä mitään ongelmia pitää paikallaan. Liian isot?

Minäkin aloitin ihan saman kokoisilla (King-size) 4,5cm kokoisilla, kun nuo pienemmät ei tohtineet pysyä minuuttiakaan sisälläni.
Sitten 2-3kk renailtuani, vaihdoin näihin täälläkin kehuttuihin Smartbalseihin. Melko pian paikat sopeutui pitämään ne sisälläni ilman ongelmaa. Nyt paikat on tulleet tiukemmiksi ja orgasmitkin paremmiksi. Ja kestää pitempään. Suosittelen

Yhteistyössä