I
Innokas
Vieras
Millaisia kuulia omistatte (koko tms)? Kuinka usein/pitkään pidätte kuulia alapäässänne? Jotain muutosta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Innokas:Minkä kokoiset nuo Smartsit muuten on halkaisijaltaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hamaana nyt:Just tällä viikolla tuli ne "isot pallot 2kpl" kokeilin mutta eihän siitä mitään tullut.Heti kun liikuin ni toinen palloista valu alaspäin.Ei sitten millään ilveellä pysyny sisällä.Tais olla turha ostos.LAntionpohjalihaksi en oo koskaa treenennu.Mutta nyt kolmannen synnyttyä on jotain pakko tehä että halut palaa ja mieski sais nautinnon seksistä.NEUVOJA VAILLA SIIS!
Alkuperäinen kirjoittaja hamaana nyt:Just tällä viikolla tuli ne "isot pallot 2kpl" kokeilin mutta eihän siitä mitään tullut.Heti kun liikuin ni toinen palloista valu alaspäin.Ei sitten millään ilveellä pysyny sisällä.Tais olla turha ostos.LAntionpohjalihaksi en oo koskaa treenennu.Mutta nyt kolmannen synnyttyä on jotain pakko tehä että halut palaa ja mieski sais nautinnon seksistä.NEUVOJA VAILLA SIIS!
Alkuperäinen kirjoittaja miä:Alkuperäinen kirjoittaja hamaana nyt:Just tällä viikolla tuli ne "isot pallot 2kpl" kokeilin mutta eihän siitä mitään tullut.Heti kun liikuin ni toinen palloista valu alaspäin.Ei sitten millään ilveellä pysyny sisällä.Tais olla turha ostos.LAntionpohjalihaksi en oo koskaa treenennu.Mutta nyt kolmannen synnyttyä on jotain pakko tehä että halut palaa ja mieski sais nautinnon seksistä.NEUVOJA VAILLA SIIS!
sieltä ne lantionpohja-lihakset löytyy!!!! mä koitan huomenna noita omia pallojani ekaa kertaa!!! ja olen varma etteivät pysy sisällä heti mutta luin jostain että pitää alottaa tyyliin 10min/kerta ja kerta/pvä eikä saa lannistua heti!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvät immeiset:Niin, treenatkaa ihmeessä ilolihaksianne, kun ne vaikuttavat tuohon elämänlaatuun niin monella tavalla.
Mulla on kymmenen lasta ja nautimme miehen kanssa seksistä todella paljon ja pissa ei lirahtele housuun yms. kauhujuttuja.
Itse olen ottanut jokapäiväiseksi asiaksi tuon lantionpohjan harjoittelun ja treenaan joka päivä useita kertoja ihan vain supistelemalla alapäätä.
Jälkitarkastuksessa sanottiin, että uskomatoman hyvin palautuneet paikat, ei mitään monisynnyttäjien laskeumavaivoja ja että värkki on tiukempi kuin monella ensisynnyttäjällä.
Itse olin ihan, että mitäh, onko asiat niinkin hyvin ja ukolle piti tietysti heti kertoa polleana kuulumiset.
Ja mies ei ole koskaan valittanut, ettei hommat luistaisi hyvin. Tällekin asialle voi tehdä itse niin paljon!
Mulla olisi kanssa pallot kaapissa. Mutta laitto ja poisotto on niin hankalaa ettei käytöstä tule mitään. Mulla kaksi synnytystä. Mä ihan oikeasti ihmettelen miksi ne on niin kehutut.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:ja mulla jäi noi Smartsit käyttämättä kun ei menny edes sisälle
ja oon siis kolme lasta synnyttänyt,oli vaan liian isot...
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Mulla olisi kanssa pallot kaapissa. Mutta laitto ja poisotto on niin hankalaa ettei käytöstä tule mitään. Mulla kaksi synnytystä. Mä ihan oikeasti ihmettelen miksi ne on niin kehutut.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:ja mulla jäi noi Smartsit käyttämättä kun ei menny edes sisälle
Alkuperäinen kirjoittaja Asiantuntija:Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Mulla olisi kanssa pallot kaapissa. Mutta laitto ja poisotto on niin hankalaa ettei käytöstä tule mitään. Mulla kaksi synnytystä. Mä ihan oikeasti ihmettelen miksi ne on niin kehutut.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:ja mulla jäi noi Smartsit käyttämättä kun ei menny edes sisälle
No toki jokaisella on erilainen alapää, mutta jos sinulla on kaksi lasta mahtunut alapäästä niin kyllä sinne kuulakin mahtuu. Itselläni oli aluksi samaa ongelmaa, vika oli rentoutuksessa. Selälleen makaamaan, liukuvoidetta ja humpsis pallot sisään.
Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:Alkuperäinen kirjoittaja Asiantuntija:Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Mulla olisi kanssa pallot kaapissa. Mutta laitto ja poisotto on niin hankalaa ettei käytöstä tule mitään. Mulla kaksi synnytystä. Mä ihan oikeasti ihmettelen miksi ne on niin kehutut.Alkuperäinen kirjoittaja äippäkin:ja mulla jäi noi Smartsit käyttämättä kun ei menny edes sisälle
No toki jokaisella on erilainen alapää, mutta jos sinulla on kaksi lasta mahtunut alapäästä niin kyllä sinne kuulakin mahtuu. Itselläni oli aluksi samaa ongelmaa, vika oli rentoutuksessa. Selälleen makaamaan, liukuvoidetta ja humpsis pallot sisään.
no mä oon koittanut kyllä liukkarinkin kanssa,ei vaan mee..mut hei kaikki palautuu erilailla synnytyksestä! ei niitä kaikki tarvitse..ite olin siinä luulossa että tarvetta olisi(mies väitti toisin)mutta en siis tarvinnutkaan!kannattaa kokeilla ja jos ei onnistu niin kysy rehellistä mielipidettä mieheltäsi!
Alkuperäinen kirjoittaja Uutuus:Minun kuulani 4,5cm eikä mitään ongelmia pitää paikallaan. Liian isot?