V
vieras
Vieras
Kuinka usein vaihdatte petivaatteet ja miten kestätte karvoja? Mulla menee hermot kun petivaatteet ihan karvoissa heti päivän jälkeen ja haluan silti että saa nukkua sängyssä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä karvoista...meillä loppui sängyssä nukkuminen siihen kun sängystä alkoi löytyä koirasta tippuneita punkkeja...ja siis punkkilääkitetty koira kyseessä. yäk!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täh? Koira samassa sängyssä ja vielä iso koira? Hyi että!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täh? Koira samassa sängyssä ja vielä iso koira? Hyi että!
Aina olen koirien kanssa nukkunut (isojen ) en osaisi nukkuakaan ilman![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaiken kakankin tuovat ulkoa mukanaan :x sama kuin menisi itse kengät jalassa nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä karvoista...meillä loppui sängyssä nukkuminen siihen kun sängystä alkoi löytyä koirasta tippuneita punkkeja...ja siis punkkilääkitetty koira kyseessä. yäk!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koira on koira ja vaikka on rakas lemmikki sen paikka on lattialla. Meillä on kultsu ja ällöttäisi kyllä sen sänkyyn mukanaan tuoma hiekka ja karvat. Meillä koira ei saa maata edes sohvalla. Suosittelisin tätä kyllä monille aloitteleville koiranomistajille/ostajille, että koira pidettäisiin pois sängystä/sohvilta. Voi ehkä välttyä joiltakin ongelmilta jos mahdollisesti dominoivalla koiralla on oma paikkansa laumassa eikä sitä oteta samalle tasolle ihmisten kanssa.