Te kenellä koira nukkuu sängyssä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka usein vaihdatte petivaatteet ja miten kestätte karvoja? Mulla menee hermot kun petivaatteet ihan karvoissa heti päivän jälkeen ja haluan silti että saa nukkua sängyssä.

meillä lähtee koirasta karvoja n. kaksi kertaa vuodessa ja siloin vaihdan joka toinen päivä lakanat kun muuten karvoja on yöllä suu täynnä :) Aina on tuo meidän labradori sängyssä nukkunut sulassa sovussa lasten ja meidän kanssa :)

Nyt kun karvoja ei lähde ihmeellisemmin niin vaihdan kerran viikossa.

mitä karvoista...meillä loppui sängyssä nukkuminen siihen kun sängystä alkoi löytyä koirasta tippuneita punkkeja...ja siis punkkilääkitetty koira kyseessä. yäk!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä karvoista...meillä loppui sängyssä nukkuminen siihen kun sängystä alkoi löytyä koirasta tippuneita punkkeja...ja siis punkkilääkitetty koira kyseessä. yäk!

Öks!

Ja meillä tuli koiralle porttikielto sänkyyn, kun se päästi löysän pierun minun peitolle. :x

Meidän koirasta ei oikeestaan lähe kummemmin karvaa kun pari kertaa vuodessa. Petivaatteet vaihdan n. kerran viikossa ja se riittää ihan hyvin. Kaikki koirat meillä on ollu sänkykoiria, välilä aikamoinen ryysis ku meijän sänkyyn tunkee koira ja pari lasta meijän lisäks :D

Silloin kun koira nukkui sängyssä vaihdoin lakanat kerran viikossa. Nykyään ei ole enää lupaa koska sain punkin mahaani yön aikana toissa kesänä :X ja koira käyttäytyi arvaamattomasti vauvaa kohtaan joten en halunnut siitäkään syystä enää samaan sänkyyn :/

Suosittelen furminaattoria!!
Karvat saa kammattua kuntoon, ja irtokarvat jäävät ulos.
Koira nukkuu poikani sängyn jalkopäässä, vaihdan lakanat n 2-4krt kuukaudessa riippuen tilanteesta. Kyllähän koirasta eläinpölyä aina lähtee vaikkei karvoja pudottaisikaan.
Petivaatteet myös tuuletan joka kerta ulkona

Ennen nukkui neljä tai viisi koiraa sängyssä. Karvaa lähti paljon ja kokoajan. Kerran viikossa vaihdettiin lakanat ja joka päivä puisteltiin kunnolla. Nykyään nukkuu koirat lattialla.

PUNKIT ei ole pelkästään yäk, vaan vaara myös ihmisille!!!!!!!!!!!!!!

Riski punkin siirtymisestä koirasta ihmiseen kasvaa, jos nukutaan samassa sängyssä.

Borrelioosi on vakava sairaus, joka liian myöhään havaittuna jää pysyvästi ihmiseen!!!

Koira on koira ja vaikka on rakas lemmikki sen paikka on lattialla. Meillä on kultsu ja ällöttäisi kyllä sen sänkyyn mukanaan tuoma hiekka ja karvat. Meillä koira ei saa maata edes sohvalla. Suosittelisin tätä kyllä monille aloitteleville koiranomistajille/ostajille, että koira pidettäisiin pois sängystä/sohvilta. Voi ehkä välttyä joiltakin ongelmilta jos mahdollisesti dominoivalla koiralla on oma paikkansa laumassa eikä sitä oteta samalle tasolle ihmisten kanssa.

Koira on koira ja vaikka on rakas lemmikki sen paikka on lattialla. Meillä on kultsu ja ällöttäisi kyllä sen sänkyyn mukanaan tuoma hiekka ja karvat. Meillä koira ei saa maata edes sohvalla. Suosittelisin tätä kyllä monille aloitteleville koiranomistajille/ostajille, että koira pidettäisiin pois sängystä/sohvilta. Voi ehkä välttyä joiltakin ongelmilta jos mahdollisesti dominoivalla koiralla on oma paikkansa laumassa eikä sitä oteta samalle tasolle ihmisten kanssa.

Peesi!

Ihme niuhottajia. Kyllä ne kamalat bagteerit siirtyy siitä koirasta ihmiseen muutenkin jos samassa taloudessa asutaan, vaikkei koira sängyssä nukkuisikaan.

Mulla villakoiria eikä niistä lähde karvaa joten parin viikon välein vaihdetaan lakanat. Ja kaverit siis nukkuu mun peiton alla mun kainalossa. Eikä nekään muuten ole ihmisiä vaikka sängyssä nukkuvatkin. ;)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä