Te kenellä koira nukkuu sängyssä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
noniin te täydelliset mammat,muuten ootte niin hitsin hyviä ja tarkkoja lastenne kanssa,mutta paskaset rakit teillä nukkuu samassa petissä lasten kanssa!! HYI VITTU!!

ite oot varmasti paskasempi ku meidän koira. :)

Ei tulis ihan heti mieleen ottaa koiraa sänkyyn, tuo kaiken paskan mukanaan ulkoo, punkit, hirvikärpäset jne jne..Yöh.. :x Mulla meinaa nyt jo lähtee järki kun niitä karvoja on sängyssä vaikkei koira sillä nukukkaan, saati sit jos pyöris siellä..Kyllä koiran paikka on lattialla, olkootkin vaikka sängyn vieressä, mutta sänkyyn ei sillä ole asiaa, eikä sohville.

miten yleistä tuo on että koirat nukkuu sängyssä... meillä on koira, muttei ikinä, ikinä tule päivää että nukkuisi samassa sängyssä meidän kenenkään kanssa... ihan hyg.syistä. Ei saa myökään olla sohvilla. Maailman ihanin ja rakkain koira, mutta kyllä hänellä on ihan oma paikka :) ja siinä viihtyy :)

en sitten tiedä missä nukkuu ku ei olla kotosalla, mutta tuskin muualla ku lattialla tai paikallaan, ainakaan karvoja ei löydy sohvilta tai vuoteelta.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Ei tulis ihan heti mieleen ottaa koiraa sänkyyn, tuo kaiken paskan mukanaan ulkoo, punkit, hirvikärpäset jne jne..Yöh.. :x Mulla meinaa nyt jo lähtee järki kun niitä karvoja on sängyssä vaikkei koira sillä nukukkaan, saati sit jos pyöris siellä..Kyllä koiran paikka on lattialla, olkootkin vaikka sängyn vieressä, mutta sänkyyn ei sillä ole asiaa, eikä sohville.

Talvella ei kyllä punkkeja tai muutakaan ole. Ja punkkiaikana ainakin mä tarkistan joka päivä monesti, onko punkkeja tarttunut koiraan, joten tuskin se niitä kantaa minnekään sen enempää ku mä tai muut ihmiset.. :D

Rehellinen vastaus kysymykseen niiltä jotka ottavat koiran sänkyyn: pesettekö koiranne tassut joka ulkoilun jälkeen (myös kuivalla kelillä ja lumesta tullessa) ennen kuin se saa tulla sisälle (ja mennä sänkyyn/sohvalle)?

Jos ette, niin miettikää miten paljon näkymätöntäkin paskaa/bakteereja se kantaa tassuissaan, kävelee tienreunoilla (koirankakkaa & pissaa) ja kuopii maata... vaikka ne tassut näyttäisivät puhtailta, niin likaiset ne on. Voi ällötys sentään, ihan sama kuin menisi joka ilta kengät jalassa sänkyyn...

t. se jonka koiralla on oma paikka

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rehellinen vastaus kysymykseen niiltä jotka ottavat koiran sänkyyn: pesettekö koiranne tassut joka ulkoilun jälkeen (myös kuivalla kelillä ja lumesta tullessa) ennen kuin se saa tulla sisälle (ja mennä sänkyyn/sohvalle)?

En. Vain jos on kastunut/rapaantunut tms. Mutta en mä pese lapsiltanikaan kesäisin, paljaat varpaat ajaa varmaan saman asian kuin koiran tassut? Ja lapset saa tulla sohvalle/sänkyyn kyllä.

Jos pesisin, niin mun pitäs pestä ja kuivata yhteensä 14 jalkaa/tassua useita kertoja päivässä, täällä kun on ovet auki kesäisin ja sekä muksut että koirat juoksee sisään ja ulos. Mä en ehtis muuta sitten tehdäkään. :)

Täh? Koira samassa sängyssä ja vielä iso koira? Hyi että!

Samaa mieltä! Ällöä ottaa eläin sänkyyn. Meillä ei saa kissa mennä edes päiväpeittoni päälle. Inhottaa mustassa päiväpeitossa karvat. Eläimillä on nukkumapaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Ompas teillä likaisia koiria.

koiran tassut on takuulla likaiset jokaisella kellä koira on, myös "ulonhaju" tarttuu ihan jokaisen koiran turkkiin.. että voin veikata että koirani on tasan yhtä likainen kun omasi.

ihmettelen jo laumajärjestyksen takia miksi ihmiset päästävät koirat sänkyyn nukkumaan. lapset saavat olla sängyssä, koirat eivät. luonnollinen arvojärjestys laumassa. koira voi asettaa itsensä lapsien yläpuolelle ja siitä voi seurata pahojakin ongelmia!
jos kysyy keneltä tahansa koirien käyttäytymiseen tai koulutukseen perehtyneeltä ihmiseltä asiasta niin en usko kenenkään puoltavan koirien nukkumista ihmisten sängyssä!!!
koira on koira, ja lauman arvojärjestyksessä alimpana. koira ei saa syödä ruokapöydässä eikä nukkua sängyssä.

ihmettelen jo laumajärjestyksen takia miksi ihmiset päästävät koirat sänkyyn nukkumaan. lapset saavat olla sängyssä, koirat eivät. luonnollinen arvojärjestys laumassa. koira voi asettaa itsensä lapsien yläpuolelle ja siitä voi seurata pahojakin ongelmia!
jos kysyy keneltä tahansa koirien käyttäytymiseen tai koulutukseen perehtyneeltä ihmiseltä asiasta niin en usko kenenkään puoltavan koirien nukkumista ihmisten sängyssä!!!
koira on koira, ja lauman arvojärjestyksessä alimpana. koira ei saa syödä ruokapöydässä eikä nukkua sängyssä.

nimenomaan! puhut asiaa..

Jos ette, niin miettikää miten paljon näkymätöntäkin paskaa/bakteereja se kantaa tassuissaan, kävelee tienreunoilla (koirankakkaa & pissaa) ja kuopii maata... vaikka ne tassut näyttäisivät puhtailta, niin likaiset ne on. Voi ällötys sentään, ihan sama kuin menisi joka ilta kengät jalassa sänkyyn...

t. se jonka koiralla on oma paikka

Seurustelin yhden kanssa jolla susikoira. Pesetytin aina koiran tassut kun vauva lattialla. Ei oikein isäntä tykännyt moisesta joten lopetin tapailun.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

En. Vain jos on kastunut/rapaantunut tms. Mutta en mä pese lapsiltanikaan kesäisin, paljaat varpaat ajaa varmaan saman asian kuin koiran tassut? Ja lapset saa tulla sohvalle/sänkyyn kyllä.

Jos pesisin, niin mun pitäs pestä ja kuivata yhteensä 14 jalkaa/tassua useita kertoja päivässä, täällä kun on ovet auki kesäisin ja sekä muksut että koirat juoksee sisään ja ulos. Mä en ehtis muuta sitten tehdäkään. :)

Meidän lapsilla on kesälläkin ulkona kengät jalassa ja silloinkaan ei likaisilla jaloilla saa mennä sohvalle tai sänkyyn.

Ei minua ole koskaan koira häirinnyt sängyssä ja meillä arvojärjestys ollut aina selvä. Minulla ollut kuitenkin 30v koiria ja ihan pienestä asti nukkuneet vieressäni. Jokainen tyylillään. Mieluummin koira kun tupakoiva mies tai haiseva sellainen.

Nukkuuhan jotkut paskasen äijänkin vieressä.

kyse ei olekaan vain paskasuudesta vaan laumajärjestyksestä. varsinkin lapsiperheessä typerää riskeerata päästämällä koira sänkyyn nukkumaan. sitten jos jotain tapahtuu niin jälkikäteen mussutetaan että "eihän meidän musti ikinä..."

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Ei minua ole koskaan koira häirinnyt sängyssä ja meillä arvojärjestys ollut aina selvä. Minulla ollut kuitenkin 30v koiria ja ihan pienestä asti nukkuneet vieressäni. Jokainen tyylillään. Mieluummin koira kun tupakoiva mies tai haiseva sellainen.

entä lapset, nukkuvatko samassa sängyssä?

Alkuperäinen kirjoittaja ällöttäis karvojen seassa:

Samaa mieltä! Ällöä ottaa eläin sänkyyn. Meillä ei saa kissa mennä edes päiväpeittoni päälle. Inhottaa mustassa päiväpeitossa karvat. Eläimillä on nukkumapaikka.

Miten sinä saat kissan pysymään pois sängyltä kun eihän kissat tunnetusti käskyjä tottele??

Nukkuuhan jotkut paskasen äijänkin vieressä.

kyse ei olekaan vain paskasuudesta vaan laumajärjestyksestä. varsinkin lapsiperheessä typerää riskeerata päästämällä koira sänkyyn nukkumaan. sitten jos jotain tapahtuu niin jälkikäteen mussutetaan että "eihän meidän musti ikinä..."

2 pk-rotusta talossa, kisattu niin suojelussa kuin jäljellä ja aikoinaan yhden samanrotusen kanssa tokoa evl saakka, menestyksekkäästi. eiköhän nämä meidän mustit ihan hanskassa pysy, kiitos huolenpidosta.

Voi just joo teidän laumajärjestyshihhuloinnit. Joka ikinen lukemanne paska artikkeli ei ole oikeassa, eikä kaikki koirat ole koulutuskirjojen sivuilta repäistyjä, ne on yksilöitä. Meidän koira nukkuu sohvalla, jopa sängyssä jalkopäässä. Silti se ei pomota tai dominoi ketään, on tosi kiltti. Se on tasan perheenjäsen meillä, mulla ei ole mitään tarvetta alistaa sitä tai ketään muutakaan. Miksi helvetissä te otatte elävän olennon tyydyttämään teidän kummallisia alistamistarpeitanne?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

entä lapset, nukkuvatko samassa sängyssä?

joskus nukkuvat ja joskus eivät. On niillä omat sängyt, mutta joinakin öinä tulevat meidän viereen. Koira menee kiltisti jalkopäähän kun lapset tulevat viereen.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ällöttäis karvojen seassa:

Miten sinä saat kissan pysymään pois sängyltä kun eihän kissat tunnetusti käskyjä tottele??

en ole edellinen mutta kissa niskasta kiinni ja kaaressa pihalle huoneesta. sitten makkarin ovi kiinni. helppoa, ei ole pakko elää elukoiden ehdoilla ja niiden pään mukaan

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä