Te,kettkä ette rakasta miestänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mistä sen tietää, miten se ilmenee, miksi olette yhdessä ja miten kestätte sen ?

(mä alan epäillä, etten rakasta yhtään, ja koska vasta tajusin sen, mietin kovasti mitäs nyt, siksi kysyn ?)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä sen tietää, miten se ilmenee, miksi olette yhdessä ja miten kestätte sen ?

Lasten takia, en vie lapsilta isää kovin kevein perustein. Tosin palstalogiikan mukaan olen paska äiti kun en jätä miestäni rakkauden puutteen vuoksi ja jos jätän, olen paska äiti koska eroan liian heppoisin perustein...

Lasten takia, en vie lapsilta isää kovin kevein perustein. Tosin palstalogiikan mukaan olen paska äiti kun en jätä miestäni rakkauden puutteen vuoksi ja jos jätän, olen paska äiti koska eroan liian heppoisin perustein...

Kyl mun lapsilla ainakin on ollu kunnon isä vasta eron jälkeen. Paljon paremmin tuntevat nyt isänsä, ja paljon enemmän ovat yhdessä.

Mä haluaisin tietää että te jotka olette sen miehen kanssa vaan lasten takia niin kuinka te voitte tehdä sen lapsille ja itsellenne?

Lapset vaistoaa erittäin herkästi tuollaiset tilanteet. Ja onko sekään reilua että tuhlaa oman elämänsä jonkun miehen kanssa jonka kanssa ei edes tahtoisi olla..

Mä haluaisin tietää että te jotka olette sen miehen kanssa vaan lasten takia niin kuinka te voitte tehdä sen lapsille ja itsellenne?

Lapset vaistoaa erittäin herkästi tuollaiset tilanteet. Ja onko sekään reilua että tuhlaa oman elämänsä jonkun miehen kanssa jonka kanssa ei edes tahtoisi olla..

Oho... yleensä täällä vain esitelmöidään kuinka rakkaus on tahdon asia ja erota saa vain jos mies on hakkaava alkoholisti. Mä olen positiivisesti yllättynyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:

Oho... yleensä täällä vain esitelmöidään kuinka rakkaus on tahdon asia ja erota saa vain jos mies on hakkaava alkoholisti. Mä olen positiivisesti yllättynyt :D

Kiitos kiitos :D Ja mä en edes mustana kehdannu sanoa tota.

Mä kehtaan :D Sit kun saisi vielä erottuakin...

Mä kehtaan :D Sit kun saisi vielä erottuakin...

No mä sain sentäs sen verran jo ite aikaseksi :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kohta eroava:
En rakasta, ja rakkaus ei ole mikään tahdon asia. Sietäminen voi olla tahdon asia, ei rakkaus.

Niin, ja kuinka pitkälle riittää jos vain toinen tahtoo/sietää/yrittää/ihanmitätahansavastaavaa?

Niinpä. Ja onko siinäkään mitään järkeä jos 2 sietää ja jaksaa. Tai on vaan tavan vuoksi.

Mä en oo ihan varma, että rakastanko miestäni. Välitän hänestä, ja perhe-elämä yhdessä menee hyvin. Viimeaikoina oon usein miettiny, että mitä ne tun teet sitten loppuviimeks on, mutta selvyyttä en oo saanu.
Mä oon aatellu antaa ajan kulua, ja jos sitten huomaan ettei tää oo rakkautta, niin erota varmaan kannattaa. Mutta se ei oo tän hetken asia vielä, kuitenkaan...

En rakasta, ja rakkaus ei ole mikään tahdon asia. Sietäminen voi olla tahdon asia, ei rakkaus.

Niin, ja kuinka pitkälle riittää jos vain toinen tahtoo/sietää/yrittää/ihanmitätahansavastaavaa?

Niinpä. Ja onko siinäkään mitään järkeä jos 2 sietää ja jaksaa. Tai on vaan tavan vuoksi.

öh, ei ole... paitsi jos kyseessä on masokistipariskunta :kieh:

Entäs kun mä en enää rakasta, en halua, en edes siedä kosketusta, ärsyttää jne, mutta en vain saa erottua. En tiedä miksi, velvollisuuden tunteesta, lasten takia, ylpeydestä tai jostain.

Mut millä saan itseäni niskasta kiinni?
Sitten hieman pelottaa että mitä jos alkaa kaduttaa vaikka tiedän ettei ala koska haluaisin jo päästä eroon ja olla omillani.

Siksi kai tuo pelko kun niin moni on sitä hokenut.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs tää:
Entäs kun mä en enää rakasta, en halua, en edes siedä kosketusta, ärsyttää jne, mutta en vain saa erottua. En tiedä miksi, velvollisuuden tunteesta, lasten takia, ylpeydestä tai jostain.

Mut millä saan itseäni niskasta kiinni?
Sitten hieman pelottaa että mitä jos alkaa kaduttaa vaikka tiedän ettei ala koska haluaisin jo päästä eroon ja olla omillani.

Siksi kai tuo pelko kun niin moni on sitä hokenut.

Ehkä oot niitä ihmisiä, jotka haluaa pysyä naimisissa ympäristön vuoksi. TÄYTYY olla "normaali" perhe että tuntisi itsensä hyväksi ja normaaliksi.
Voin sanoa ettei kannata esittää, vaan elää oma elämää.

Yhteistyössä