Teemu Lehtilä otti kiinni kiviä heitelleen pikkupojan ja joutui rikoksesta epäillyksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei hyvää päivää!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Sä et voi tietää, osallistuiko juuri kyseinen poika heittelyyn eikä voinut tietää kiinniottanut mieskään!

Ne oli kaikki heitelleet, ja tämä ko. poika oli myös karkuun juossut. Lehtilä oli ilmeisesti vasta etsiessään saanut pojan napattua haaviinsa.. Sen käsityksen jutusta saa.

Kyllä sen vaan tietää, ottasitko itse väärän lapsen kiinni? Kyllä minä ainakin tunnistan ihmiset ulkonäöltä. Sulla vissiin huono näkö tai jottai?

Miksei Lehtilä voi tietää ottiko oikeen pojan kiinni? HÄH? :laugh: :laugh:

Miettikääs omien lapsienne kohdalle.

Tekevät jotain mitä eivät ymmärrä muille vaaralliseksi ja...

Vai ovatko just teidän nuppusenne niitä jotka eivät koskaan? :whistle:

öö.. kyllä mie menisin peilin eteen jos minun lapset ei tajuais että kivien heittely muiden päälle on vaarallista.
Ja jos niin tulee joskus käymään niin lapsi saa rangaistuksensa kyllä.
Ja minä olen sitä mieltä että niskasta kiinni ottaminen ei väkivaltaa ole vaikka se tehtäis rangaistus mielessä, oikea turpiin veto ja lyöminen on eri juttu, minuaki on pari kertaa otettu niskasta kiinni ja yhdesti saanu koivunoksasta jalkoihin räpsäisyn ja ansaitsin ne, kun tein tosi typeriä asioita vaikka oli kielletty ja varoitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Missä heinäpellossa ne muksut on ees kasvaneet, kun ensinnäkin heittelevät kiviä toisia päin ja toisekseen jos huomaavat, että satuttivat sitä tyttöä niin lähtevät karkuun???

Varmaan säikähtivät, kun ei ollut tarkoitus satuttaa ketään?

Tai sitten ne on läpeensä pahoja lapsia, joiden tarkoitus oli tappaa tai aiheuttaa mahdollisimman suurta kipua muille lapsille. Kumpihan on todennäköisempää?

Ikävä juttu, typerää käytöstä pojilta, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy. Tytön vanhemmat voisivat tehdä rikosilmoituksen myös, tai vaatia tapaamista poikien vanhempien kanssa, mikä olisi varmaan kaikkein järkevintä ja opettavaisinta.

Kiinnostais tietää, että mimmoisenkohan rangaistuksen ne pojat sit saa? Onko koko kivien viskely tytön selkään sivuutettu kokonaan, kun on niin kauheen kova kiire kauhistella Teemu-setää....

Niinpä. Parhaassa tapauksessa vanhemmat palkitsee pojat leluilla kun saivat niin kauheet traumat Teemu-setästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Sä et voi tietää, osallistuiko juuri kyseinen poika heittelyyn eikä voinut tietää kiinniottanut mieskään!

Ne oli kaikki heitelleet, ja tämä ko. poika oli myös karkuun juossut. Lehtilä oli ilmeisesti vasta etsiessään saanut pojan napattua haaviinsa.. Sen käsityksen jutusta saa.

Kyllä sen vaan tietää, ottasitko itse väärän lapsen kiinni? Kyllä minä ainakin tunnistan ihmiset ulkonäöltä. Sulla vissiin huono näkö tai jottai?

Miksei Lehtilä voi tietää ottiko oikeen pojan kiinni? HÄH? :laugh: :laugh:

No kun se ei ton toisen artikkelin mukaan edes nähnyt koko tapausta. =)

Ja haloo, musta on oikein, että otti kiinni, mutta, mutta....

Eiks mua asiat pidä selvittää kunnolla ennen kuin jaetaan tuomioita?

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Missä heinäpellossa ne muksut on ees kasvaneet, kun ensinnäkin heittelevät kiviä toisia päin ja toisekseen jos huomaavat, että satuttivat sitä tyttöä niin lähtevät karkuun???

Tai sitten ne on läpeensä pahoja lapsia, joiden tarkoitus oli tappaa tai aiheuttaa mahdollisimman suurta kipua muille lapsille. Kumpihan on todennäköisempää?

Ikävä juttu, typerää käytöstä pojilta, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy. Tytön vanhemmat voisivat tehdä rikosilmoituksen myös, tai vaatia tapaamista poikien vanhempien kanssa, mikä olisi varmaan kaikkein järkevintä ja opettavaisinta.

Joo, kyllä mä ymmärrän säikähtämisen ja sen, että ei oo ollut tarkoitus satuttaa ketään.... mutta ettäkö Teemu Lehtilällä sit ois ollut tarve satuttaa kiviä heittäneitä poikia? Enpä usko.

Niin, ihan huvikseen tiputtivat kiviä tyttöön, kun eivät tajua mitään?
Älä ole tyhmä sinäkään.

No kun se ei ton toisen artikkelin mukaan edes nähnyt koko tapausta. =)

Ja haloo, musta on oikein, että otti kiinni, mutta, mutta....

Eiks mua asiat pidä selvittää kunnolla ennen kuin jaetaan tuomioita?

Eiköhän Lehtilä juuri selvitellyt asiaa.. mutta nyt vanhemmat jakaa sille tuomioita.

Siis kuka tässä nyt voi aikuisten oikeasti syyttää Lehtilää mistään musta kun välittämisestä??? Olisiko ollut parempi, että hän olisi kääntänyt pään pois ja antaut asian olla???

Itse äitinä ja lakimiehenä toivon todella, että lakia muutettaisiin niin, että tällaisissa tapauksissa ei voitaisi alkaa syyttämään sitä ainoa oikein toiminutta aikuista...

Oikeasti hulluja vanhempia kun nostavat syytteen asiasta missä selvästi ovat itse syypäitä. :|

tosi pelottavaa nähdä mihin maailma on menossa. että jos mun lasta pahoinpidellään kadulla, tarvii ohjata se hiipimään pois niin hiljaa ettei vain ärsytä pahoinpitelijää, joka voisi tehdä rikosilmoituksen

Oikeasti hulluja vanhempia kun nostavat syytteen asiasta missä selvästi ovat itse syypäitä. :|

Tytön vanhempien pistäisi nostaa sit myös, tyttöhän se tässä uhri on, kun sai kivestä selkäänsä. Jos kerran pitää ruveta syytteitä jakeleen niin jaetaan sit kunnolla! Nii perkele!

osoitus taas siitä miten ihmisistä on tullut täysiä idiootteja. Jos tuo olisi tapahtunut 20 vuotta takaperin poikien vanhemmat olisivat kiitelleet lehtilää ja antaneet kotona läksytyksen varmistaakseen että asia menee pojilla jakeluun.voi huoh sentään, poliisejakin mahtaa veetuttaa tuommoset turhat kitisijät.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Siis kuka tässä nyt voi aikuisten oikeasti syyttää Lehtilää mistään musta kun välittämisestä??? Olisiko ollut parempi, että hän olisi kääntänyt pään pois ja antaut asian olla???

Itse äitinä ja lakimiehenä toivon todella, että lakia muutettaisiin niin, että tällaisissa tapauksissa ei voitaisi alkaa syyttämään sitä ainoa oikein toiminutta aikuista...

Tulipa kirjoitusvirheitä, kun toisella kädellä pitää potkivaa vauvaa. :)

Tytön vanhempien pistäisi nostaa sit myös, tyttöhän se tässä uhri on, kun sai kivestä selkäänsä. Jos kerran pitää ruveta syytteitä jakeleen niin jaetaan sit kunnolla! Nii perkele!

Näin on!
Ties mitä kipuja se kivi vielä jatkossakin aiheuttaa.. Toivottavasti se selkä tutkitaan kunnolla.

Totta!

Mutta tosiaan noita vanhempia vastaan, ei lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Niin, ihan huvikseen tiputtivat kiviä tyttöön, kun eivät tajua mitään?
Älä ole tyhmä sinäkään.
Heittelivät kiviä veteen, niinhän tuossa luki.

Ja mähän jo totesin että se oli idioottimaista toimintaa.

vanhemmat on ehkä tajunneet tilaisuutensa nousta lehtien otsikoihin tulleen ku julkkis on heidän poikansa napannut niskasta kiinni. kyllä ton ikäset pojat jo voi ottaa vastuuseen ja enpä jotenkin usko että tää kyseinen herra on mitenkään ravistellut ja pahoinpidellyt lasta. Hyvä että puolusti tyttöä ja otti ne kakarat käsittelyyn. Toivottavasti omakin mies osais puolustaa läheisiään jos tommonen tilanne tulee kun poikien vanhemmat ei kerran osaa lapsiaan kasvattaa. Heidän olis pitäny olla vahtimassa tolla alueella lapsiaan mutta eivät olleet joten jonkun muun oli näköjään puututtava järeemmin ottein nyt ku oli jo myöhäistä estää tommosta käytöstä

Heittelivät kiviä veteen, niinhän tuossa luki.

Ja mähän jo totesin että se oli idioottimaista toimintaa.

No saahan sitä uskoa kaikenlaista.. on vaan helppo tähdätä vedessä oleviin paukuroihin, jota ihmisiksi kutsutaan.

Yhteistyössä