Teemu Lehtilä otti kiinni kiviä heitelleen pikkupojan ja joutui rikoksesta epäillyksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei hyvää päivää!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Puuttua pitää. Parhaassa tapauksessa ne vesat oppiikin siitä jotain.

Eipä pidä puuttua, tuo tyyppi on toiminut väärin jos on pahoinpidellyt pojan joka ei ole edes syyllistynyt mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:
osoitus taas siitä miten ihmisistä on tullut täysiä idiootteja. Jos tuo olisi tapahtunut 20 vuotta takaperin poikien vanhemmat olisivat kiitelleet lehtilää ja antaneet kotona läksytyksen varmistaakseen että asia menee pojilla jakeluun.voi huoh sentään, poliisejakin mahtaa veetuttaa tuommoset turhat kitisijät.

Täysin samaa mieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ja sun mielestä ne, missä sanotaan ett pojat olisivat yrittäneet tappaa tytön, olivat ihan normaaleja? :D

Missä niin on sanottu.

Mistä senkään voi silti tietää kun pelailevat päivät niitä tappopelejään ja nauttivat tappofantasioistaan. Jotkut pikkupojat on oikeesti aika mätälanttuja.. jos tarkemmin kuuntelee ja katsoo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Puuttua pitää. Parhaassa tapauksessa ne vesat oppiikin siitä jotain.

Eipä pidä puuttua, tuo tyyppi on toiminut väärin jos on pahoinpidellyt pojan joka ei ole edes syyllistynyt mihinkään.

hyvä provo. lehtilä ei ole pahoinpidellyt ketään, vaan tarttunut niskasta kivienheittäjää

toinen juttu: ärsyttävästi iltalehti otsikoinut juttunsa:
"salkkaritähteä epäillään pahoinpitelystä - se oli nyrkinkokoinen kivi" :D

Mulla on kokemus kun 4v tytön isä nosti oman 4v pojan rinnuksista ylös ja uhkaili. Sen jälkeen olen opettanut lapsilleni, ettei aikuiset saa käydä lapsii käsiksi ja jos näin tekee, ilmoitetaan poliisille. Eli mulla on näkemys myös siitä, millainen vihainen isä (naapurin isä) voi olla ja siitä todellakin voi tehdä rikosilmoituksen.

Toisaalta tässä tapauksessa kyseessä on 10 vuotiaat ja jollain keinoin juoksevat pojat on täytynyt saada kiinni, jotta heille on voinut puhua ja kun kiinni ottaa, niin voi vahingossa ottaa paikasta johon sattuu turhan kovaa tai vahingossa kynnellä tulla naarmu niskaan yms. Pitää kuitenkin pystyä jollain keinoin lapset saamaan kuriinkin. Mielestäni silminnäkijöillä on tällaisissa tapauksissa iso rooli. Molemmat osapuolet luultavasti vain syyttää toisiaan, mutta ei näe kokonaisuutta, mikä on turhaa väkivaltaa ja mikä on tarpeellista (esim. rimpuilevan lapsen pitäminen).

varmaankin nyt kaikkien mielestä tyttö olis vaan pitäny hakea vedestä pois kun pojat heittivät kivellä ja antaa poikien juosta karkuun? Samanlainen pahoinpitely syytös olis nimittäin voitu nostaa vaikka se olis ottanu sitä poikaa juoksiessa kädestä kiinni. olis varmaan vaan pitäny päästää karkuun, sitäkö mieltä tosiaan jotku on...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ja sun mielestä ne, missä sanotaan ett pojat olisivat yrittäneet tappaa tytön, olivat ihan normaaleja? :D

Missä niin on sanottu.
Mistä senkään voi tietää kun pelailevat päivät niitä tappopelejään ja nauttivat tappofantasioistaan. Jotkut pikkupojat on oikeesti aika mätälanttuja.

"Teemu Lehtilä otti kiinni kiviä heitelleen pikkupojan ja joutui rikoksesta epäillyksi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010061711878360_uu.shtml

Voi v*ttu! Taas näitä "eihän meidän kullanuppuset mitään ole tehneet". Lapsille syyte tapon yrityksestä samantien, sanon minä!"

Aloitus, Lunatic, jo siinä aloituksessa!

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mulla on kokemus kun 4v tytön isä nosti oman 4v pojan rinnuksista ylös ja uhkaili. Sen jälkeen olen opettanut lapsilleni, ettei aikuiset saa käydä lapsii käsiksi ja jos näin tekee, ilmoitetaan poliisille. Eli mulla on näkemys myös siitä, millainen vihainen isä (naapurin isä) voi olla ja siitä todellakin voi tehdä rikosilmoituksen.

Joo tämän minäkin ymmärrän kun kyseessä pieni lapsi,mutta nuo pojankoltiaiset ovat jo siinä iässä että puhe ei välttämättä enää auta.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
hyvä provo. lehtilä ei ole pahoinpidellyt ketään, vaan tarttunut niskasta kivienheittäjää

Niin, ei kai hän itse ilmoita poikaa pahoinpidelleen vai mitä luulet? Muut aikuiset tuli paikalle vasta myöhemmin ja totetisivat pahoinpitelyn tapahtuneen. Lehtilä itse sanoo vaan tarttuneen niskasta, niin ei siitä luulisi jäävän pahoinpitelyn jälkiä. Taatusti on ravisteltu ja huudettu ja ties mitä.

Siis MITEN te oikein luette ja sisäistätte lukemanne? Valikoiden ja puolueellisesti?

Emmä kyl vaan ymmärrä, ja alan tajuta, mis tuomareilla on niin isot palkat.

Joo, pojatkin on vääntyneet jo 10-vuotiaiksi, vaikka ne on alle 10v.. eli luultavasti 8-9-vuotiaita.

Juttu venyy ja paukkuu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tossa se puisto + torni:
helpompi hahmottaa tapahtumaa....

http://www.valkeakoski.fi/ap-pics/tekniset_palvelut/puistot/seikkailupuisto2.jpg

Hehhe tähän on niinku murha.infossa jo,että aletaan spekuloimaan tapahtumia kuvan perusteella :D

Alkuperäinen kirjoittaja krista:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:

Joo tämän minäkin ymmärrän kun kyseessä pieni lapsi,mutta nuo pojankoltiaiset ovat jo siinä iässä että puhe ei välttämättä enää auta.

Laitoinkin jatkon, mutta mehän emme todellista tilannetta tiedä. Me emme tiedä kuinka raivoissaan ja ylikierroksilla Lehtelä on ollut ja kuinka paljon on ylireagoinut tilanteessa. Luulen, että ihan normaalisti on ottanut pakoon lähtevää koltiasita kiinni, jotta voi puhua, mutta voi olla, että on ollut kohtuuttoman rajukin tilanteeseen nähden.... Mutta sen selvittäkööt poliisit kummin oli.

Alkuperäinen kirjoittaja kp:

http://www.valkeakoski.fi/ap-pics/tekniset_palvelut/puistot/seikkailupuisto2.jpg

Hehhe tähän on niinku murha.infossa jo,että aletaan spekuloimaan tapahtumia kuvan perusteella :D

no minusta ainakin oli kovin epäselvää että mikä ihmeen torni mistä saa lätäkköön heitettyä kiviä. anteeksi jos et tykänny

Niin, ei kai hän itse ilmoita poikaa pahoinpidelleen vai mitä luulet? Muut aikuiset tuli paikalle vasta myöhemmin ja totetisivat pahoinpitelyn tapahtuneen. Lehtilä itse sanoo vaan tarttuneen niskasta, niin ei siitä luulisi jäävän pahoinpitelyn jälkiä. Taatusti on ravisteltu ja huudettu ja ties mitä.

Ei se vauva ollut, voihan sitä ravistella jos ei meinaa muutoin paikallaan pysyä. En kyllä usko että näin on edes tehty. Entäs huuto, miten se liittyy pahoinpitelemiseen? Eikö saisi ääntä korottaa vai.. saako nykylapsi pysyvät vammat sellasesta?

Alkuperäinen kirjoittaja kp:

no minusta ainakin oli kovin epäselvää että mikä ihmeen torni mistä saa lätäkköön heitettyä kiviä. anteeksi jos et tykänny

en mä sitä pahalla tarkottanu :)

voi jeesus ku voi ihminen olla typerä!

Yhteistyössä