A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei energiaa näihin provoihin:Eipä,
vaan mistä ap voi sanoa varmasti että sen lapsen ainoa ruoka sille päivälle oli se sipsipussi? Kyllä mäkin monesti saatan sanoa viisvuotiaalle kun ollaan kaupassa, että äiti ei osta nyt sitä ja tätä, kun ei ole rahaa. Ja ei se sitä tarkoita, etteikö oikeasti olisi pennin pyörylää, se vaan on tehokas keino saada kinuaminen vähemmälle.
Ja missä muka on sellaisia kuppiloita, joissa ei myydä _mitään_ muuta nestemäistä kuin keskikaljaa ja vettä? Kertokaa heti, sen ihmeen mäkin haluan nähdä. Ja ps. keskaria on olemassa myös alkoholittomana.
Pointti tässä on se, että ap kuvittelee mielessään tarinan johtopäätökset, oikeasti tilanne voi olla ihan täysin toisenlainen. Enkä nyt jaksa uskoa muutenkaan, että sossuntäti on mennyt sanomaan että tuosta ihmisestä on valitettu aiemminkin. Se on vaitiolovelvollisuuden rikkomista ja virkavirhe, ja niitä pyritään välttämään viimeiseen saakka.
Jotkin ne koittaa vääntää viimeiseen asti!
Sanoinkohan minä jossakin että tein tämän nyt,tänään tai eilen tai viikko sitten tai edes tänävuonna.
Tuli vain mieleeni että jatkuukohan heillä sama meno vai saikohan äiti lapset takaisin jne.
En todellakaan tule näin julkisesti paljastamaan minä vuonna tämä tapahtui enkä sitä kerro että missä paikkakunnalla tai kaupungin osassa.
Ei sillä, ei minulla ole mitään salattavaa itselläni mutta tiedän vain että nämä ihmiset joista on jopa aiheellisesti se ilmo tehty ovat hyvin hyvin katkeria sille ilmoittajalle
Ja siksi kannattaa vain seurailla sivusta.