Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mun mielestäni on kyllä sossun paikka, jos äiti ostaa lapsilleen sipsipussin ruuaksi (ja tämä kerta ei varmaankaan ollut ainoa...) ja vie lapsen mukanaan lähikuppilaan. Ap, minusta sä et ole mikään hörhö vaan teit ihan asiallisesti. Ja ne joiden mielestä on ihan normaalia, että lapsen ruoka on sipsipussi ja äiti istuu lapsen kanssa terassilla vetämässä kaljaa, niin katsokaa peiliin.
Tuota.. mun mielestä on tosi kummallista että ap teki lastensuojeluilmon, jos ei enempää äitiä tunne. Kyllä mäkin oisin saattanut sanoa, että näillä rahoilla ostetaan ruokaa ja tulla toisiin ajatuksiin, koska yleensä ihmisillä kuitenkin on jtn sapuskaa kaapissa jo omasta takaa. Ehkä tämä äiti ajatteli ettei tarvitsekaan ostaa ruokaa, vaan ostetaan nyt herkkuja, kyllä me niillä pärjätään mitä kotona jo on.
Ja jos äiti juo YHDEN terassilla eikä siis ole humalassa, niin en näe siinä mitään pahaa. Mistä ap tietää vaikka olut ois ollut alkoholiton?
Btw mä raahasin tänään lapseni tohon kapakkaan, kun kävin tilaamassa sieltä pitsan *avaa sateenvarjon*