Teinien alastomuus. Kertokaahan mielipieenne kalkkikselle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virtu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

virtu

Vieras
Tuntui vähän hassulta, kun oltiin yhdellä tuttavaperheen mökillä. Sielä teinitytöt 13,16 ja 17veet kävivät alasti saunassa (siinä nyt ei ole ihmeellistä) mutta ihan pokkana kävelivät nakuna uimaan välillä ja päivällä kun kävivät uimassa, vaihtoivat biksut siinä kaikkien nähden. Etenkin nämä kaksi vanhinta täysin naisia jo. Mökillä siis minä ja mieheni ja yksi muu tuttavapariskunta ja näiden miespuolinen kaveri (iältään 24v). Muut olemme reiluja kolmekymppisiä. Samalla siinä toki hääri välillä naapurin isäntä ja emäntä ja vastarannalla mökki jossa porukkaa.
Lähinnä kävi sääliksi jo näiden tyttöjenkin takia. Kaikki näkyi kaikille..
Onko tää normaalia vai oonko mä vaan vauhko?
 
Kieltämättä olisin tyttöjen äitinä puuttunut asiaan. Kyllä oma vartalo on pyhä asia ja sitä esitellä kuin omalle puolisolle, parhaimmille samaa sukupuolta oleville ystäville tai omalle lähiperheelle.
 
Meidän iällä lähinnä siksi, että olisi jotenkin "normaalimpi" tilanne, jos oltaisiin oltu 50+ ikäisiä, koska mielummin mäkin alastomana pomppisin "mummeleiden" seassa kuin nuorempien. Ehkä se iän mainitseminen oli toissijainen juttu.
 
No on nuo kyllä liian vanhoja tuollaiseen. Ellei ole muutenkin nudistimeininki siellä teillä, kuten ei varmaan ollut.
Vähän outoa, eivätkö oikeasti tuntuneet tajuavan?
 
varmaan ne on pienestä pitäen tottuneet omalla mökillä nakuilemaan. Nyt sitten yhtäkkiä pitäisikin olla vaatteet päällä :( Luonollista tulee hävettävää... mutaat näinhän se menee ja meill eopetetaan :(
 
  • Tykkää
Reactions: LisaMarie
Tiedän, että toisilla on mökillä tapana käydä sekasaunassa alasti suvunkin kesken. Mutta tosiaan oudolta kuulostaa, että teinit kehtaavat riisua vieraiden aikuisten nähden, jos toiset vaatteissaan. Ei ihan normaalilta kuulosta.
 
[QUOTE="just";24255478]No mitä ihmeen väliä teidän i'illä on?!

Meinaat, että miesten halut alkaisivat hyrrätä ja oma akka ei kelpaa kun näki tuoretta lihaa?[/QUOTE]

No johan on hemmetti kun et tajua että niiden lasten omaksi parhaaksi on se, että vieraat ukot eivät niitä näe ja kuolaa.

Jotain erittäin erikoista tuollaisessa perheessä on kun edes äiti ei ole tajunnut toppuutella erikoisesti käyttäytyviä tyttöjään. Kännissä kuin käki vai?
 
Vanhemmat olivat vähän kännissä joo. Muilla ei ollut lapsia mukanaa. Mikään alkkisperhe ei kuitenkaan ole kyseessä. Kaikenhuippu oli se, että tämä tyttöjen äiti oli tarkka siitä, että mies pitää uikkarit jalassa saunassakin, ettei vieras nainen näe. Olis pitänyt puuttua itekkin asiaan juu..
 
Mulla ei olis tullut mieleenikään olla alasti vieraiden nähden sitten 7veen. En todellakaan antaisi tuon ikäisenä omien lasteni (oli sitten tyttö tai poika) hillua alasti muiden nähden. Kyse on jo LAPSIEN SUOJASTA.
 
Me oltiin vähän aika sitten mieheni enon mökillä, myös heidän siellä ollessaan.
Käytiin saunasta uimassa joo, olisko siinä välissä pitäny eka heittää bikinit ylle vai?
Saunassa - bikinien vaihto - uimaan - bikinit pois - saunaan. Ööö..

Ja kun joku viittasi, että olisi pitänyt puuttua käytökseen kun muut miehet kuolaa? Siis mitä?
Onko se nykyään niin, että jokainen mies kuolaa välittömästi lasten perään? Eikös niillä miehillä ollut se oma kuolattava siinä vieressä. Onhan ne nyt varmaan ennenkin tissiä ja persettä nähnyt, että eikai ne nyt kielipitkänä odottanut jotain jännittävää? Heti oletuksena, että miehet on ne pahikset tässä, koska kuolaa perään. Ja naisten (teinien) pitäisi pitää ne vaatteet visusti päällä mökillä ollessaan, jotta vaan ne miehet ei kuolais! Joka onkin vain oletus, ei fakta.
 
No siis "keikistelivätkö" nämä tytöt siellä vai kävivätkö vain saunasta uimassa nakuna? Mä oon joskus ittekki mökillä nakuna ja jos tuttavaperhe tulee kylään niin meillä on leikkimielinen sääntö ettei tontille saa tulla ennen kuin jokainen ottaa paidan pois :D Mut me ollaankin tällaisia luonnonlapsia ;) Meillä ei kyllä ole ollut tapana esim. puhua pervoja tai heittää alatyylistä läppää... joten siksikin on ihan "turvallista" meillä olla ihan nakkisillaan. Ei niinku tarvii miettiä että panettaakohan nyt jotakuta kun mullei oo paitaa päällä :D

Tyttäreni on 9v. ja lämpiminä päivinä (niin kuin joka päivä tänä kesänä) ei pidä vaatteita päällä ollessamme mökillä. Teenkö jotain väärin ja missä vaiheessa nakuilu pitää sitten kieltää? Ekojen häpykarvojen ilmestyttyä vai kun rinnat alkavat kasvaa :laugh: Oikeesti.
 
Mulle alastomuus on pyhä asia. En salli oman mieheni olevan alasti kenenkään muun nähden, kuin minun, lapsieni, miespuolisten sukulaistensa tai parhaiden kavereidensa. Tottakai uimahallien yleiset pukutilat jne. En itsekään voisi olla alasti kuin oman mieheni, lasteni, bestikseni tai siskoni nähden tai uimahallissa pukuhuoneessa. TÄMÄ ON VAIN MINUN JA MEIDÄN TAPAMME. Mua ei liikuta, vaikka kaksplussailisitte tällä hetkellä kaikki alasti keskellä kaupunkia.
Mun mielestä olisi ihan järkyttävää jos pitäisi saunoa ja uida alasti jonkun miesten sukulaisten nähden tms. En tuomitse niitä jotka näin tekevät. Itse kyllä vaihdan ne biksut päälle ja pois jos on tarve.
Kukin tyylillään.
 
Mä myös pidän alastomuutta pyhänä asiana ja osana seksuaalisuutta. Siis mä en salli, että mieheni näyttäytyy alasti kenekään muun naisen nähden kuin mun. Lääkärikäynnit on toki eri asia, jos joskus tilanne vaatii sitä. Enkä mäkään ole alasti muiden miesten nähden.
Mun mielestä tuttujen nähden voi pieni lapsi olla alasti, mutta yleisillä pakoilla en antaisi edes 2-vuotiaani olla alasti, sillä uimarannoilla voi liikkua ties minkälaisia hörhöjä.
Mä en väitä, että tämä meidän tapa on mikään oikea. Meillä näin. Teillä toisin.
 
Tuntui vähän hassulta, kun oltiin yhdellä tuttavaperheen mökillä. Sielä teinitytöt 13,16 ja 17veet kävivät alasti saunassa (siinä nyt ei ole ihmeellistä) mutta ihan pokkana kävelivät nakuna uimaan välillä ja päivällä kun kävivät uimassa, vaihtoivat biksut siinä kaikkien nähden. Etenkin nämä kaksi vanhinta täysin naisia jo. Mökillä siis minä ja mieheni ja yksi muu tuttavapariskunta ja näiden miespuolinen kaveri (iältään 24v). Muut olemme reiluja kolmekymppisiä. Samalla siinä toki hääri välillä naapurin isäntä ja emäntä ja vastarannalla mökki jossa porukkaa.
Lähinnä kävi sääliksi jo näiden tyttöjenkin takia. Kaikki näkyi kaikille..
Onko tää normaalia vai oonko mä vaan vauhko?

Ite olen tyttöjen kanssa samanikäinen ja olis varmasti ollu mukavaa kateltavaa :)
 
Tyttäreni on 9v. ja lämpiminä päivinä (niin kuin joka päivä tänä kesänä) ei pidä vaatteita päällä ollessamme mökillä. Teenkö jotain väärin ja missä vaiheessa nakuilu pitää sitten kieltää? Ekojen häpykarvojen ilmestyttyä vai kun rinnat alkavat kasvaa :laugh: Oikeesti.

Miten voit äitinä edes pohtia, josko tytön pitäisi pitää vaatteet päällä kun rinnat alkavat kasvaa ja häpykarvat ilmestyä??? Tottakai pitäisi.

Jostain teinien kokeiluille ja miesten härnäämiselle pitäisi tulla rajat. Ihan ensisijaisesti omilta vanhemmilta. (Tämä siis kommenttina aloitukseen, ei nimim. Ruutiselle)
 

Yhteistyössä