Teinien alastomuus. Kertokaahan mielipieenne kalkkikselle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virtu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kika";24256794]Huh, miten te jaksat vauhkota.. Että muka hyväksikäyttöä.. ei voi olla totta!
Ihan luonnollista alastomuutta omalla mökillä. Jos tytöt halusivatkin vähän keikistellä, niin antaa keikistellä. Nakuili kuuluu uimiseen, saunomiseen, mökkeilyyn, kesään.. se on luonnollista. Ja monesti jopa viatonta.
Ei kenenkään tule elää koko elämäänsä peläten jatkuvasti sitä mahdollista 'naapurin pervoa'.
Antaa tyttöjen nakuilla![/QUOTE]

Suomeenkin on valitettavasti leviämässä puritaanien anglosaksiset asenteet alastomuuteen, jossa edes perheen kesken ei sallita alastomuutta. Ennen täällä on osattu suhtautua ainakin osaksi saunakulttuurin tuloksena alastomuuteen hyvin neutraalisti. Nykyään alkaa ilmeisesti kääntymään toisin.

Mutta, muutenkin vaikuttaa yhä enemmän siltä, että suomessa normaalista on tulossa epänormaalia ja epänormaalista normaalia. Valitettavasti.

TOdella outoa käytöstä teineiltä. Aika harva 17v muuten on nykyään "ihan viaton". Moni harrastaa seksiä ihan täyttä päätä ym. ja ovat ihan täysikasvuisia. Kyllä minusta on vähän outoa, että vieraiden miesten edessä pomppii alastomana ihan vapaaehtoisesti. Mun mielestä pitää olla tiettyä arvokkuutta ja oman kropan kunnioitusta, herkimpiä paikkoja ei pitäisi näyttää kaikille, vaikka kuinka ollaan mökillä. On ihan oman vartalon ja muiden kunnioittamista ettei mene pimppi ja tissit paljaana kaikkien eteen. Sääli, jos ette tätä tytöillenne opeta, vaan annatte todella heilua alasti tuntemattomien vanhempien miesten edessä.

[QUOTE="just";24255478]No mitä ihmeen väliä teidän i'illä on?!

Meinaat, että miesten halut alkaisivat hyrrätä ja oma akka ei kelpaa kun näki tuoretta lihaa?[/QUOTE]
Aloitus kuulosti tosiaan suunnilleen tältä: "Mieheni näki alastomia teinityttöjä - nyt minua vituttaa, koska itsehän olen rupsahtanut."

Mielestäni jokainen saa omalla mökillään uida ilman rihmankiertämää kun ollaan omalla porukalla. Silloin kun on vieraita mielestäni pitää olla kohtelias ja kunnioittaa myös heitä ja käyttäytyä sen mukaisesti ! Jos nuo lapset olisivat olleet minun, olisin puuttunut asiaan.

En minä vain hyppisi kenenkään vierään edessä nakuna. Asia olisi eri, jos paikalla olisi vain muita naisia, mutta että jonkun parikymppisen tyypin edessä? Ei kiitos... Vaikka se itsestä tuntuisikin ihan viattomalta, ei sitä tiedä mitä ne muut ajattelee.
Tyttöporukassa alasti oleminen, eli uiminen ja saunominen on ihan ok, mutta vieraiden ihmisten/ miesten läsnäollessa pitäisi löytyä hiukan aivojakin.

Ai että nyt siinä alastomuudessa ei ajateltu vieraita ja oli tosi epäkohteliasta uida alasti? :DD Ok.

Luulen, että aikuiset ihmiset ei alastomista teineistä mitään elinikäisiä traumoja saanut.
Ja kyllä aika tynnyrissä pitää olla kasvanu, jos ei vielä aikuisiälläkään tiedä, mitä muiden rintsikoiden ja pikkareiden alta löytyykään.

Joo, ja annetaan kaikille joka reikään milloin vaan missä vaan!

Pystyttekö te elämään enää normaalia elämään, kun mielestänne joka puolella on näitä kuolaavia pedofiilejä?
Kenen päässä tässä nyt on vikaa, kun heti on ajatus, että mökillä olleet miehet on kuolaamassa lasten perään?
Joo, löytyyhän niitä pedofiilejä suomestakin, mutta niin löytyy miehiään hakkaavia naisiakin. Pitäisikö nyt ottaa oletus, että kaikki naiset täälläkin kuuluvat siihen hakkaavaan ryhmään?

Miksi alastomuuteen aina yhdistetään seksi? Yhtä luonnollista se on saunoa alasti.

Viimeksi muokattu:
Siis ihan kamalaa!! :O

Meillä ainakin mökillä uidaan ja saunotaan kokovartalokumipuvut päällä! Ärsyttää mökkinaapuri kun se ui alasti! Sillä on kyllä niin pieni pippeli, ettei sitä edes näe, mut se kuitenkin ui ja saunoo ALASTI!! Tosi törkeetä!! Aion kyllä valittaa!!

Itse oon opettanut, tai no, en suoraan opettanut, mutta kannustanut tyttöjä pukeutumaan piilossa uikkareihin yleisillä rannoilla, kun olivat n. 7v. Nyt likat 9 ja 8, eivätkä ole enää pariin vuoteen vaihtaneet kaikkien nähden. Mun mielestä on kuitenkin ihan hyvä opettaa tyttöjä myös suojaamaan itseään. Ja jos kerran yleisellä rannalla käytetään pukukoppia, niin näkisin, että myös muualla vieraiden läsnäollessa mennään muualle vaihtamaan.

Ei mikään ihme jos 13-veet tuolla itseään muille jakaa, ja aikuisilla jos jonkin näköisiä ongelmia seksuaalisuutensa kanssa kun jo pienestä pitäen kerran opetetaan että alastomuus on väärin ja kiellettyä!

Alastomuus meidän perheen kesken on ollut normaalia. Tytär (14) oli nyt kanssani siskoni mökillä ja heillä tytöt 15 ja 17 ikäiset myös samaan aikaan saunassa. Kiinnitin huomion siskon tyttöjen ajeltuihin alapäihin ja eivät yhtään ujostelleet mennä uimaankin alasti. Oma tyttärenikin kyllä ajelee karvojaan mutta jättää vähän kuten itsekin "näkösuojaksi".

Ihmetyttää suuresti,miten moni pitää asiaa paheksuttavana.Tosiasia kuitenkin on,että pedofiilit ovat tosiasiassa lähtöisin kodeista,joissa lapsena ja nuorena on kaikki luonnollinen kehitys suorastaan kielletty ja alastomuudesta tehty vanhempien ahtaassa mielessä rikos.
Meillä näin helteellä nakuilevat niin aikuiset,kuin teini-ikäiset ja vanhemmatkin tytöt kotioloissa.
Tänäänkin me vanhemmat jopa työskentelimme nakuina hevospihattoa siivotessamme.
Tosin asumme niin,että lähin naapuri reilun kilometrin päässä,mutta siitä on juuri se hyvä puoli,että voi nakuilla omassa rauhassaan.
Varmasti asiana olevista tytöistä tulee tasapainoisia aikuisia.

[QUOTE="vieras";24257629]Siis ihan kamalaa!! :O

Meillä ainakin mökillä uidaan ja saunotaan kokovartalokumipuvut päällä! Ärsyttää mökkinaapuri kun se ui alasti! Sillä on kyllä niin pieni pippeli, ettei sitä edes näe, mut se kuitenkin ui ja saunoo ALASTI!! Tosi törkeetä!! Aion kyllä valittaa!![/QUOTE]

He hee!Ootko vanhapiika?Itselläs on sairas mielikuvitus ja jos sinulla on lapsia,kasvatat heistä pedofiilejä takuu varmasti!

Tääll' kun puhutaan lasten suojaamisesta yms. niin kyllähän nyt 16- ja 17-vuotiaat sen ymmärtää toki itekin ettei ehkä kaikkia paikkoja tarvii esitellä muiden (miesten) seurassa? Moni tuon ikäinen harrastaa seksiäkin, eli kyllä vähän outona pitäisin sitä että haluavat näyttäytyä alasti muuten kuin naisseurassa. Jokainen tyylilään, kyllä, ei tarvitse ottaa nyt nokkiinsa teidän "luonnonlasten", itse en kyllä vieraana haluaisi nähdä tuollasta. Enkä todellakaan itse näyttäytyisi alasti esim. isälleni.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24259914:
no mä olisin kyllä puuttunut asiaan, ja sanonut tytöille, että kunnioittavat vähä muita ihmisiä ja pukeutuvat ihmisiksi

Näin. Oman perheen kesken tehdä voi miten haluaa, tai niiden joiden kanssa kyseessä vakiintunut tapa...mutta aloittajalla ei näin ollut ja kaikki ei myöskään HALUA nähdä joka ihmistä alasti tai olla itse alasti muiden nähden.

Ja toki alastomuus ei liity seksiin aina mutta on aika outo ajatus ettei parikymppinen mies voisi 17-vuotiasta katsella sillä silmällä kun toinen on oikeen tarjottimella.

Näin. Oman perheen kesken tehdä voi miten haluaa, tai niiden joiden kanssa kyseessä vakiintunut tapa...mutta aloittajalla ei näin ollut ja kaikki ei myöskään HALUA nähdä joka ihmistä alasti tai olla itse alasti muiden nähden.

Ja toki alastomuus ei liity seksiin aina mutta on aika outo ajatus ettei parikymppinen mies voisi 17-vuotiasta katsella sillä silmällä kun toinen on oikeen tarjottimella.

Tai 3-kymppinen, tai 4-kymppinen, tai 5-kymppinen, tai 6-kymppinen, tai 7-kymppinen, tai jnejnejne.

Nainen on kauneimmillaan perinteisen käsityksen mukaan 17-vuotiaana. Omasta mielestäni noin 12-vuotiaana.

Yhteistyössä